Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 484 ggr
brovve
2007-09-16 15:15
0

GRATTIS LUDDE!!

Rickard07
2007-09-16 15:15
0

Sjukt.

Nijo
2007-09-16 18:07
0

vad?

Rickard07
2007-09-16 18:35
0

#2, Sist i mål på 12.1. Inställd för säsongen.

Rickard07
2007-09-16 19:21
0

Observera - BROVVES EGNA ORD.

#2 Grattis till den prestationen han lyckats med, gällande att köra slut på en blivande världsstjärna, ja kanske världens t.o.m mest lovande häst…detta genom väldigt dålig matchning samt en hel del tveksamma kuskinsatser.

//en Brovve, med väldiga problem att regga sina egna inlägg, från sin egen användare.

lazze1
2007-09-16 19:34
0

Vad häller Ni på med?Avsluta detta per omgående,inget mer om detta och Thomas Bertil,ta bort detta inlägget.

mvh

lazze1

Rickard07
2007-09-16 19:40
0

**BROVVES ORD.
**
Lazze1, det jag håller på med är att skapa en liten diskussion, eftersom jag finner det högst intressant att få reda på hur ludde tänker och resonerar kring denna häst, och hur han hanterat matchningen av honom

Och bertil/thomas…tas detta bort, så tycker jag mest det tyder på att ni inte förstår syftet med ett forum. tack på förhand för att ni låter det stå kvar.

Rickard07
2007-09-16 20:01
0

#5, Får JAG fråga vad du menar?

Nijo
2007-09-16 20:14
0

jävla idioter! skaffa er ett liv istället för att döma ludde så fort going gör 1 dåligt lopp. Hästen åker över till USA och går dåligt i sitt första lopp, har aldrig hänt i världshistorien?

Going har varit riktigt bra i stort sätt hela året och så fort hästen gör 1 dåligt lopp efter en lång säsong så är hästen slut???

hmm, ska jag dra en lista på alla hästarna som gjort ett dåligt lopp och  är slut då? Thai tanic var inte särskilt bra senast, jos cortina(ifs punktering i starten), citation? galopperade och det fick ludde skit för när going kronos gjorde.

Nah, har aldrig hänt att en häst gjort ett dåligt lopp från dödens tror jag, Going var först av alla och därför måste hans karriär vara slut och Ludde har förstört precis allt.

kom tillbaka till verkligheten, ludde vet mer om trav i sitt lillfinger än ni någonsin kommer att göra.

Nijo
2007-09-16 20:17
0

detta inlägget är riktat till precis den person som vill känna sig träffad och har den åsikten som en del journalister skriver om,,,antar att Brovve  känner sig träffad av min åsikt också.

Kan ni snacka skit om tränare och kuskar så kan jag snacka skit om era åsikter.

idioti med denna pajkastning över tränare, särskilt i ett forum som detta. Ludde har gjort ALLT för att främja travsporten genom att visa upp Going kronos och försöka besegra eliten och vad får han för det?

Bertil
2007-09-16 20:29
0

Utred gärna ludde och going kronos…men det kanske inte är så trevligt men penalistisk rubriksättning och okvalificearde gissningar som grund för resonemanget.

Nej, man bör nog jobba lite och samla in material där olika åsikter kommer till tals…jag tror mig veta att alla är intresserade av ett sådant resonemang kring en av de mest lovande travare som Sverige skådat och dess gedigne tränare.

Ni är välkomna tillbaka i ovan bemälda ärende.

mvh
Bertil

Rickard07
2007-09-16 20:32
0

Bara så ni har klart för er har jag skrivit åt Brovve då hans iFokus uppenbarligen inte fungerar.