Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 492 ggr
Bertil
0

Vi är bäst på V75 spikar

Jag kan inte hålla mig, utan måste bara bryta ut en observation från en annan sträng.

Likt ett antal avisor, lämnar våpr panel här på TIF förslag på spikar på V75 varje vecka.

Den gågna veckan med tips från 16 tidningar hade den bästa avisan fyra spikar rätt (DN), vilket också TIF:s bäste tippare mäktade med (inklusive två supersspikförslag som båda satt). Konsensus för alla tidningarna stannade på 4 rätt fr 16 deltagande medier versus våra 7 rätt på 17 tippare. Därmed är vi ju inte "många" fler än dem ;-)

Ähhh, ni får ett skryt till. Förra veckan hade också vår panel 7rätt emedan bästa Bladet hade 3 rätt. Här har jag inte data för konsensus, men det kanske Thomas kan hjälpa mig att hitta.

Detta säger väldigt mycket om vår panel!!!!

mvh
Bertil

Rickard07
0

Japp det är roligt - vi är bäst!

demon_sid
0

Till saken hör sen att tips tidningar ej kan ……
Tippa tok ideer som vi kan slänga ihop i en tävling för bräcka varandra…

Då skulle ingen tycka deras tips var sannesenliga…..

Rickard07
0

#2, Men faktum är ju att många i Sverige baserar sina spel på tidningars tips…

brutalaccent
0

man kanske borde ta o testa att köra endast med det hästar som spikas i våran panel. undra hur dyrt det systemet skulle bli? kan ju vara värt ett försök iaf.

Rickard07
0

#4, Svindyrt.

Då det blir ungefär….

4x4x4x4x4x4= 8lax. Minimum typ.

EDIT: Vi hade 5x5 bara i avd 1+2 senas. Då förstod jag att det blir dyrt.

Bertil
0

Japp det blir dyrt…men om du väljer ett par spikar i rätt lopp, men det är ju det som är kruxet…OCH vore det enkelt, så skulle Harry Boy vara arbetslös…det borde han vara ändå!

mvh
Bertil

brutalaccent
0

man får la chansa och ta 2 st så kallade "superspikar" som singel och sedan köra på med alla det andra spikförslagen i det övriga 5 avd. kanske man hamnar under 500kr om man har tur beroende på veckans omgång. våga o vinn. jag litar på er gubbar/tjäjer

Bertil
0

jag hade fransmannen i femte samt cool man…ifall jag använt dessa skulle systemet ha blivit: 5x5x7x5x1x1x7= 6125r

mvh
Bertil

Rickard07
0

#8, Du ser…

brutalaccent
0

och ca 400lax rikare. -:I

brutalaccent
0

eller så tar man bort några som man vet är chanslösa så som Johnny Muscels, Gino, Salma Boko m.m (enligt mitt tycke att se det, ursäkta om några spikade dessa - jag får vara lite badboy)

Rickard07
0

#11, *Tar åt mig*. Skämt och sido. Mjo så kan man ju göra. Men då hade jag tagit bort Bejing Man också.

Bertil
0

Visst kan man börja plocka i konsensus….sådana som som bara uppträder enstaka gånger, men då är ju risken att man missar guldkornet mr vicegay som persot presenterade…Nej, välj dina spikar och spela allt!!

Reducerat är ju trevligt i dessa lägen…ajajaj, slå mig inte Rickard den 7:e

mvh
Bertil

Rickard07
0

#13, Ja precis, den hade man med tagit bort…