Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 480 ggr
ThomasH
0

V75-3 Färjestad 22/9-07

**

V75-3 V5-5 V3-1 Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Bentley Star D.* - Killingmo E 13153 14,2a
2 El Nino Kemp - Kontio J 21660 14,4a
3 Conrads Rune* - Wiig R 13212 13,2a
4 Auro News* - Antonsen C d2115 14,5a
5 Nicole in One* - Solberg T E 32113 14,2a
6 Gentle Tilly* - Tholfsen H P 10532 14,8a
7 Indian Quick D.K. - Kihlström Ö 11122 13,2a
8 Vicky Diablo* - Anderssen T 12432 14,8a
9 About a Boy - Eriksson S 21021 13,0a
10 Shay Savoy* - Takter J 16011 13,3a
11 Nellie Vingboons - Fromell P 13221 13,6a
12 Kära Goliat* - Aarum D 62211 14,3a

Rickard07
0

Kära Goliat gillar jag skrapt… Tråkigt spår men form.

ELECTRA!!!!!!!!!!!!!!
Hela högen är ju norrmän, hur skall vi veta?

Flywithme
0

El nino kemp har mött väldigt hårt motstånd det sista, härdad o växer i spets. Indian Quick D.K är en bra häst som nästan alltid är med på en plats där framme, har gått riktigt bra för örjan. Shay Savoy kan bli en riktig topphäst, passa Kari!!

electra
0

Gentle Tilly var tvåa på V75 på Drammen igår. Satt i femte par utvändigt och spurtade bra. Nicole in One vann V75 på Sörlandet i början av augusti, oxå det på spurt. Bäst tider på distansen har  Catos häst gjort. Det e va jag vet just nu…

Rickard07
0

#3, Tack.

electra
0

Bentley Star D travade i dödens i senaste starten, kopplade grepp på ledaren, men fick blev nedspurtad av två smykörda. (vann gjorde Saltlake Augustinu - se avd 2)

Conrads Rune ska helst "ligga på rulle"

Auro News vann sitt derbykval och var fema i finalen (de två sista starterna)

Vicky Diablo är syster till Giant Diablo. Har tjänat i princip alla sina pengar i år och hade sju raka segrar innan hon fick se sig slagen av tidigare nämnda Gentle Tilly. Hon är mycket snabb ut.

Hannna
0

Shay Savoy är tunt jobbad inför den här starten. Första gången bakifrån i ny regi också.

Nellie Vingboons borde räcka långt? Sist vann hon, dess förinnan fick hon stryk av Min Narkissos och innan det höll hon storstilat och kom in på en 13-tid fullväg efter att ha öppnat första varvet på 12.5.

Nijo
0

glöm inte about as boy som har ett bra startspår med en snabb rygg att gå i,,,,verkar ha toppform och denna gången ska han inte blåse mig på mina miljoner!

annars är el nino kemp tidigt? härdad i tuffare gäng på senare tid, startsnabb och en mycket bra spetshäst.

Rickard07
0

#6, Nellie Vingboons går väl klart bäst i spets? Annars finns ju massor av form!

#7, Precis, rygg på startsnabbe El Nino Kemp. Räckte ej i finalen från bakspår, kanonbra dessförinnan. Rysare.

ThomasH
0

Med tanke på den form som Wlamanns stall har just nu så kommer jag att strecka Indian Quick D.K. mycket tidigt.

ThomasH
0

Funderar på en spik på Walmanns häst, Indian Quick D.K. Han gick ju mycket bra efter vila senast. Walman låter lite optimistisk

"Gick starkt efter vila och är en bra häst för klassen och skall kunna dyka upp långt framme."

TexasTour
0

Tror du verkligen att hon är kapabel till att plocka ner det här sällskapet från dödens?

demon_sid
0

Tycker det känns so El Nino Kemp kan spetsa och sen är det ö ver går den ej det är det öppet…

Finns en del argumet för den ska vinna…
Spets läge JOrma visa gryende form i Onsdags.
Plus det är dags för en streck favorit snart i lopp 3…

electra
0

Bentley Star D blir troligtvis struken

demon_sid
0

OK , kanon då är det ett spets hot mindre….

demon_sid
0

OK , kanon då är det ett spets hot mindre….

Bertil
0

Conrads rune kan få loppet på rulle enl. electra…tack för dina tips föresten!!

mvh
bertil

demon_sid
0

Ok, Bertil du märker mina spikar så…
Ta med 4an=) PÅ ditt…

Bertil
0

Stabilt Dämonen…jag ska kolla vad frugans hushållskassa tillåter….stackars Thomas har ju bara ett ansträngt barnbidrag att äska medel från ;-))))))))))))))))))))))))

mvh
Bertil

ThomasH
0

Så därför blir det en spik på Walmann i detta lopp, och Bertil, jag har ju 2 barnbidrag att vitja numera

Bertil
0

Två barnbidrag…trots borgerlig regering!

Tänk vad fort tiden går, när man bara lullar runt med sig själv…;-)

mvh
Bertil