Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 539 ggr
ThomasH
0

V75-7 Färjestad 22/9-07

**

V75-7 DD-2 Tvilling. Auto.
1640:

**

1 What a Man - Kihlström Ö 62204 12,4a
2 Taylor Boko - Höitomt E 32635 12,4a
3 Satisfied Hornline - Svanstedt Å 0d210 12,1a
4 Palermo Mail - Sjunnesson J 10054 12,3a
5 S.J.'s Gold* - Malmin K 10411 11,9a
6 Grove's Ben - Takter J 32001 12,0a
7 Vino Camielle* - Kontio J 53352 10,9a
8 French Design* - Tholfsen H P 01311 11,1a
9 Mr McNally* - Kolle L A 10445 10,6a
10 Smashing Klipp - Sundberg H-O 40240 11,6a
11 Royal Winner - Redén D 63634 12,1a
12 Hurricane Line* - Goop B 11124 13,4a

Rickard07
0

Denna gången får han segerdefilera ensam, S.J's Gold.

Nijo
0

s.j gold kan ni nog räkna bort,,,,,startar 7 dagar efter ett sådant lopp som senast, tror knappast han är återställd efter den urblåsaren.

Tror nog mer på grove's ben som fungerade i spets senast, är oehört snabb ut och grymt kapable!

what a man kan få loppet från spår 1,,, underskattad häst!

Rickard07
0

#2, De täta starterna är enda orosmomentet tycket jag, annars så bör det vara god chans. Grove's Ben är såklart en tidig utmanare.

ZenoX
0

Håll igång Kristian Cool

Rickard07
0

#4, Självklart. Fan va vi skrek :)

electra
0

Verkar som om det kommer att gå undan från start i alla fall. På andra sidan gränsen är de inne på att även French Design kommer att laddas framåt…

Rickard07
0

#6, Sällan att den kan spetsa därifrån?!

Nijo
0

Vino camielle är en rysare, har kapacitet att vinna ett sådant här lopp om hästen fungerar och Jorma brukar få igång hästar på ett bra sätt.

skulle dock gissa på att grove's ben spetsar och vinner här om lika bra som senast.

Rickard07
0

#8, Vino Camielle kommer alltid fel på det på nått sätt. Överfallen i spets, kassa spår osv. osv….. Sympatistreck? Hehe.

hubbas
0

# 7 Behöver inte spetsa för att vinna

brutalaccent
0

hohoo. tråkigt spår French Design har fått. dock är det ju lite svårt att int bli impad av honom efter hans senaste lopp.

4 starter sedan vann han på 1.11,1 och krossade då bl.a Jetstile på Jarlsberg samt för 2 starter sedan då han plockade ner bl.a S.J´s Gold och Dalshan As med 3,5 längder.

sedan är det ju faktist lite trist att Grove´s Ben är så mkt spelad som han är (25%). hade önska på mindre!!

Nijo
0

håller inte med dig brutalen, jag tycker att det är riktigt bra att Grove's ben bara är spelad på 25% vilket jag tycker är väldigt lite streck på kanske loppets bästa häst.

Fungerar grove's ben och vill kämpa så står han i en klass för sig själv, en blivande stjärna signerat Kari!

alltid hållt hästen högt och pushat för han här på forumet och hästen har verkligen gått bra en längre tid nu, senast var han enormt fin! spetsade enkelt mot en häst som beddinge boy,,,hur loppet än blir kört så tror jag Grove's Ben har en bra segerchans om Takter bara kan undvika dödens eller köra fast sig invändigt.

självklart är det sedan inte säkert att denna knepiga häst vill fortsätta skärpa sig och kämpa, i så fall ligger jag risigt till det.

Hanna, du kan kanske intyga på vilken enormt kapacitet och talang som Grove's Ben har???? så att jag inte är ute och cyklar, hehe.

brutalaccent
0

nog har jag o sett hans kapacitet i andra lopp men han vinner ju inte direkt ihjäl sig. mest på grund av att han haft kassa spår. jag hade som sagt önskat att han varit mindre speld på strecken. vetatt 25% är för lite egentligen. -;)

Rickard07
0

Måste flagga för nummer 9 Mr Mcnally*. Jag upptäckte först nu att den fanns med i fältet… Varit ute mot tuffa hästar, endast en vinst i år men vinnarskalle finns. Mötte bl.a. Plantagenet och Arras ganska nyss på Jägersro och var 4:a där på 11.7 från tråkigt spår. Trivs i Sverige, trivs på distansen - om allt stämmer, blir den MYCKET farlig. Dock är det ju bakspår och hela köret.
Hurdan är kusken?!

40 ggr på UB samt 6.75 på plats. Överodds de Luxé.
Streckad på 5% inom V75!

Vi snackar mycket högt spelvärde.

electra
0

#14 Lars Anvar Kolle e en av Norges bästa kuskar. Lugn och sansad, taktiker. Ca 10 i vinstprocent i år och hittills nästan 6,5 miljoner inkört i år - väldigt bra med tanke på prispengarna i Norge…

Rickard07
0

#15, Okej, det gör mig bara säkrare och säkrare på att MrMcnally dyker upp i slutstriden om bra löpningsförlopp.

ZenoX
0

#5 Japp det var häftigt :)

ThomasH
0

Jag är dumdristig, men jag menar att trotts spåret så är ingen i detta lopp i närheten av kapaciten som French Design* har och jag kommer att spika en kuse från spår 8

Rickard07
0

#18, French Dseign loosade från spets i silver på Halmstad väl? Nu hårdare klass. VARFÖR blir han så hårt spelad från detta spåret dessutom. Fattar det inte.

Bertil
0

Hurrican Line kan svepa fältet…kan säkert pressa runt 1.10-1.11 sista tusen…värt att beakta

mvh
Bertil

Rickard07
0

#20, Mycket möjligt trots spåret…. 5+6+9+12 är de tidigaste hästarn här.

Bertil
0

Lite ditt område: Streckad 13% spelad 5,90….

mvh
Bertil

ThomasH
0

#19 Under sina besök i Sverige, som ju var ett tag sedan så har han mött Jaded, Nouvau Rich, Giant Diablo, vilka i detta lopp motsvarar det motståndet?

Bertil
0

Nej, det är väl spåret emot…isåfall

mvh
Bertil

Rickard07
0

Nouveau Riche är väl inte ens startkapabel så…

Bertil
0

nu är jag inte med riktigt…

mvh
Bertil

ThomasH
0

Och var har det med saken att göra, då när han senaste var i Sverige och tävlade så var hon mycket startkapabel. Hon är en undantagshäst, synd att hon så sällan är fräsch

Rickard07
0

#27, Hehe jo. En liten pik bara ;-). Men vinner French Design så är jag först ut att gratulera.

TexasTour
0

Lite info till er som vurmade för Mr Mcnally:

Lars Magne Søvik:
9.Mr. Mcnally er to sekunder bedre med pisk og blir en helt annen hest. Har hatt en pause etter siste start så jeg er litt reservert. Han er ingen treningsnarkoman, så han kan være tung i kroppen. Skulle det bli høyt tempo er han allikevel ikke helt borte. Han går skoløs på alle fire som han pleier.

Mvh TexasTour

demon_sid
0

Ja detta lopp är ej lätt att bena ut….
Men det finns 3 st chanslösa iaf 2 4 7.

Mvh fredda

Rickard07
0

#29, Han mörkar ;-)

Rickard07
0

French Design var väldigt bra men det var ju givet att han skulle få dödens…Han var MIL ifrån att spetsa i varje fall.

Mr McNally drog på en galopp. Gick ju bra annars.