V75-6 Solvalla 29/9-07
**
V75-6. DD-1. Tvilling. Auto.
2140:
**
1 Herr Faust* - Adielsson E 07121 12,1a
2 Speedy Gold - Kihlström Ö 11435 12,4a
3 Rydens Wesper - Svensson C 2324d 12,6a
4 Travel Ås - Ohlsson U 04d40 12,3a
5 Khabibulin - Linderoth P 24126 12,4a
6 Mac Kindley* - Bergh R 11111 14,7
7 Bexipop - Ingves P 40243 14,3a
8 Dante Topspin* - Horpestad T 41600 12,6a
9 Jos Cortina - Svanstedt Å 34010 12,6a
10 Beijing Man - Takter J 15211 13,0a
11 First on Line Sec* - Goop B d1131 13,0a
12 Roi d'Inverne - Jansson T 53042 12,1a

Supertråkig brons.
ja tror hårt på Herr Faust här men ja vågar inte spika Erik längre kört bort så många spikar för mig så..
där bakom tycker ja att Mac Kindley är intressant och att Bejing Man kanske kan få ett bra smyglopp och komma med en rökare på upploppet..

jätte rolig brons tycker jag, dock är nog våran helt chanslös tyvärr.

#3, Nej verkligen inte… För sisodär ett par månader sen avr Brons hyperintressant nu är det bara suck… Tycker jag.
Men Erik den ongen lär ju vinna men tänker inte spika, aldrig mer.
Speedy Gold, första gången med Örjan… Fick lite skrällfeeling för den direkt, 5%?!
Hej på er!
Så fort Bexi startar så dyker jag förstås upp - som alltid subjektiv och märroptimistisk så man kräks.
Rickard - varför tycker du att detta lopp är så himla tråkigt? För att du klurat ut ett givet loppscenario? Hur tror du det körs?
Jag skulle vilja be om körning mellan Erik o Robban så Bexi äntligen får ett lopp med tempo. Sen lite rygg på Jos Cortina och plötsligt står jag där och upploppsskriker……

#5, Njae… Inga egentliga profiler.
Bara tråkig klang över det hela på något sätt…
Men DU får gärna säga vinnaren då blir det intressantare.

Blir det överpace har både Khabibulin och Bexipop bra chans att vinna tror jag.

ser så tidigt på vckan att Jos Cortina ej kommer att bli allt för hårt betrodd. kanske man skall lägga ner ett streck på honom denna veckan. får ju nu ett perfekt smygläge!
dock ser ju Herr Faust väldigt stark ut i detta lopp. fast Erik är inte så het just nu, dock är det ju pappa häst nu. så den kombinationen manske är lite bättre än den med Stig H.
Ni får inte glömma att Bejing Man håller toppform och nu när Björn Goop är upptagen så har ju tränaren lyckas får Takter bakom tömmarna, ingen försämring där och jag håller nog Bejing man som första streck här

#9, Visst form i massor men riskerar att behöva gör för mycket själv… Men klaffar dte fullt ut så.
Vem tar dödens?!
Har du någonsin sett Takter sätta sig i dödens?

#11, Många gånger… Vad menade du?
Inte med en häst som han har order om att smyga i 3- 4:e utvändigt med

#13, Nej men vad har det med saken att göra… Fattar inte.