Grattis Nicklas.
Idag startade Nicklas 2 åringslöfte…
Efter att ha blivit generad i första sväng och kostat på sig en gunga på cirka 50m? Ställde han sig genast och kom ikapp smärtfritt. Fredde styrde på i sista sväng. Såg kanske inte ut att bita jätte bra men han satt bara och åkte…
Segermarginalen blev dryga 2 längder, till synes okörd på den lite blygsamma tiden 19.0.
ARNIE SUPER JAZZ - Derbyvinnare år 2009 har jag fått höra
Grattis Nicklas + alla andra delägare.
FOTNOT: Nicklas är alltså Travel Ås ägare och heter här på forumet "Travel".

Tackar så mycket p,k,1 så ska en rad se ut :-)
grattis ;)
Måste dock göra dig besviken med att berätta att Rob Ridge är 2009 års derbyvinnare ;)

Bet på gång märker jag! Tror dessutom att det är ca 4000 hästägare till som drömmen inte kraschat för ännu :-)
Ser att Rob Ridge ska ut på valla på söndag spännande, håller tummarna. Fredde ville starta i det loppet men vi tyckte att 30' "enkla" på Gävle var bättre, i fall Ludde, Åke eller någon annan ville visa sig på styva linan och köra som en galning på valla.
:)
Hehehe, nej men du vet ju hur det är, hoppet är det sista som överger människan.
Japp, på söndag blir det åka av, trist på spåret bara. Och det är trots allt kriteriehelgen, kan vara tufft på valla då, men man är ju optimist in i det sista :)
Ja, ludde, åke, eller varför inte Robban själv? ;)

Kul med vinnare jag lyfter på hatten.
kolla ej trav idag rätt skönt knappt igår heller…..
Dags för en omladdning nu efter en del missade spel….
Kopplar av med lite sitngoes på B2b…..
Mvh Fredda

Förresten Richard 12,7 sista 400m, vad krävs för att det ska "bita bra"? ( om jag nu klockat rätt på ATG live )

#6, Njae men det såg ju inte UT att bita så kanonbra men det var ju mycket bättre än vad det såg ut då han aldrig kör på honom.