Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 437 ggr
ThomasH
0

Gidde Palema slutar

Nu är det tyvärr klart att Gidde Palema slutar på travbanan. Läs artikeln "Gide Palema slutar"

Bertil
0

Ska vi köra en två veckors tystnad här på forumet för att sörja detta faktum????

mvh
Bertil

ThomasH
0

Nej. nu hyllar vi arvtagaren. Vem blir det?

Lise-Lotte
0

#1 Tror det behövs en kaka där?

Jag tycker att det känns mycket tråkigt att inte få se Gidde detta året också. För Gidde själv och kretsen runt måste detta kännas väldigt tungt att behöva sluta på detta sättet och Gidde själv älskar ju att vara på tävlingsbanan. Ett stort tack till Gidde Palema för många många härliga lopprestationer. TACK!!!

ThomasH
0

Nja, Gidde sluter tävla, men han kommer att njuta hemma i hagen, många betäckningar är bokade och många fler blir det.

Men, vilka/vem tror ni kommer att axla Giddes mantel på travbanorna?

Lise-Lotte
0

I dagsläget ser jag ingen faktiskt med samma potential.

Hot Shot Knick har att bevisa detta året. Dumle Loss inte mogen ännu, heller. Hot Tub har skallen och hårdheten som Gidde men jaa det är väl detta året som kommer att visa vem/om någon av dessa kan bli aktuell men som sagt idag ser jag ingen självklar.

Lise-Lotte
0

Och just det faktumet så tycker jag det känns än mer trist. Jag saknar en riktig stjärna och det har vi inte i Sverige men ett gäng mycket bra hästar. Men som sagt …

ThomasH
0

Jag är övertygad om att vi kommer att få se en lysande stjärna innan året är slut, vi måste ju hålla Norrmännen stången. Hu, hemska tanke att Steinlager, Jetstile och Thai Tanic domminerar de svenska travbanorna i sommar. Kan vi hoppas på Conny Nobell? Dumle Loss var skadad senast och jag hoppas att han återkommer, men är inget för elitloppet

Lise-Lotte
0

#7 Du vet ju vad jag tycker om nämnda norska konkurrenter så har jag någelunda rätt så behöver du inte oroa dig för där duger våra mer än väl. Flört