Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 387 ggr
ThomasH
0

V75-7 Bollnäs 6/10-07

**

V75-7 DD-2 Tvilling.
2140:

**

1 Alsace Cobra - Westholm J 24121 15,4
2 Mira Win - Eklöf B 01311 15,8
3 Dude Kemp - Frick J 30021 16,2
4 Judy's Gill - Edin S 11152 15,0
5 Trumpet Käll - Lennartsson P 32152 15,8
6 Freud Broline - Lindberg L 11d22 16,5
7 Cinidan - Eriksson H 21123 17,0
8 All Tempest - Gustavsson E 21142 15,7
9 Energy Ås - Kihlström Ö 31401 14,1
10 Rubberman - Jansson T 21142 16,0
11 Focus Ås - Ohlsson U 5310d 16,3
12 Duper S.G. - Goop B 01524 15,3

demon_sid
0

Dags för Cinidan nu ?
Spets och slut Hockey !

Nijo
0

alsace cobra spetsar? snabb ut och spetsat flera gånger med liknande förutsättningar, var även riktigt bra senast och kommer att klättra högt o snabbt i klasserna.

freud broline såg fin ut senast också,,,,startsnabb??? 

Energy ås och rubberman är 2 hästar som jag gillar skarpt och de besitter riktigt hög kapacitet för klassen i mitt tycke,,, kan mycket väl vinna detta.

demon_sid
0

OK får kolla 1an imorrn då jag har en annan bild av denne men kul att du nämner detta så man ej kör i gamla fotspår och tror 7 an sitter i spets…..

Bertil
0

Energy Ås måste ju ha bra chans mot detta säckgäng

mvh
Bertil

brutalaccent
0

jag går ut o skänker er en skräll i All Tempest. var den som gick snabbast efter Crowns Banker förföra V7 omgången (fick ett jättefint lopp i ryggar med avslutningen var mkt fin). Ännu ett finfint smygläge kanske 3:e inner för Elin än en gång om hon inte hittar ut i utvändigt. hästen gick iaf med full plugg över upploppet senast och slutade som hedersam 2:a efter en skicklig styrning av Elin G. kanske ett platsspel iaf.

Bertil
0

Jodå, ganska startsnabb…men det vill ju till att ta ledningen från de två innerspåren…jag tror inte att den mäktar med det….men som sagt det är min tro

mvh
Bertil

ZenoX
0

#1 Ja tror du har rätt demonen… Hockey avslutar…

Nijo
0

annars får inte en häst som Mira Win glömmas, hon kan väldigt mycket när hon fungerar och är ett tidigt segerbud i detta lopp tycker jag.

Men om någon ska spikas så är det alsace cobra med tanke på läget och kapacitet, från spets borde det vara en mycket bra segerchans. Tror inte att han missar spets heller, men om det skulle hända så kan han säkerligen segerstrida från andra positioner också.

Rubberman fungerar tyvärr inte alls lika bra bakom hästar och dummar sig allt för ofta, men tveklöst kapacitet att segerstrida.

Energy ås har jag alltid gillat och väntat på,,,tidig gardering enligt mig, liksom cinidan som riskerar att hamna på vingel tror jag.

brutalaccent
0

trist att inte Rubberman fick vinna detta, men sedan att Alsace Cobra fick spets vart ju helt fantastiskt egentligen. snacka om tur, men han kom igen bra över upploppet och ingen skugga över honom.

Nijo
0

losade mina pengar på rubberman,,,spikade han på v75 till slut.  Men han är nog stenklar nästa gång skulle jag tro.

brutalaccent
0

vart en bra spik måste jag säga så här i efterhand, trots att han torskade. hästen gjorde tt bra lopp.

Nijo
0

vart väl en bra spik i en svår omgång, men en häst som planerades för europaderbyt ska väl bara vinna detta loppet tycker jag.

Men tillskillnad från vad andra säger så tycker jag nog inte att torbjörn körde bort loppet, hästen såg lite het och för laddad ut i ryggarna och det var väl därför torbjörn tog det säkra före det osäkra och avlossade kanonen får man säga? Som jag sade i tråden så var just den faktorn att hästen hade bakspår med ryggar som oroade mig mycket då han är svår av sig.

Men helstängt verkar fungera klart bättre på hästen