Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 456 ggr
Bertil
0

V75-5 Åby 13/10/07

Lopp 8. V75-5. V3-3. Tvilling. Auto **2140:
**1 Kom Casa Mia* - Lönborg M 3d121 14,1
2 Lass Dollar - Björck R 40041 14,2a
3 Caribbean Club - Ingerstad M 04001 14,9a
4 Skip Dimanche - Karlstedt T 3d111 14,1a
5 Jodyvin - Ottosson M 10d01 14,0a
6 Global Mind - Norman P G 06121 13,7a
7 French Cocktail - Hedblom S 25061 15,4
8 Nuclear Zone - Larsson P O 26031 14,2a
9 J.T.Mulligan - Millerud L 02001 14,5a
10 Caddie Baron - Andersson M M 2dd31 14,5a
11 Montezuma - Friberg M 60001 14,4a
12 Jamiro - Benzon N 03501 13,8a

demon_sid
0

Synd det ej stod H Läderkorpi på ngn häst då hade det ju varit spiiiik of The Week….

demon_sid
0
Bertil
0

Lass Dollar och French Cocktail

mvh
Bertil

electra
0

Synd på spåret för startsnabba Jamiro, han får väl ta dem till slut istället…  ;)

Hannna
0

Jag tror det blir Hans som tar hem det iår igen, men vilken häst?

Rickard07
0

Jag blundar och pekar på Kom Casa Mia?

Nijo
0

J.T Mulligan är riktigt bra och måste räknas tidigt. Bästa lärlingen är annars Lönborg och han kör även häst åt bästa tränaren? med bästa spåret,,,,är tidig också.

Bertil
0

Det kan mycket väl visa sig vara den bästa metoden att analysera detta lopp.

mvh
Bertil

brutalaccent
0

Skip Dimanche är min första säkra spik denna vecka. har redan bestämt mig en underbar tisdag som denna.

hästen verkar onekligen ha formen i zenit och hans tre senaste prestationer har varit mkt fina. seanst vann han smått överlägset efter ett knivigt utgångläge (spår 12) med 5 längder. sedan är kusken Tommy mkt duktig och håller en rätt så hög segerprocent för att vara lärling. och efter att hästen kom till Hans Adielsson så häste verkligen presterat 3/3-segrar.

Nijo
0

den som spetsar av skip dimansche och jodyvin bör ha ganska bra segerchans, men vem som spetsar vet jag inte riktigt…..

såg att travronden spikade skip dimansche också……….

personligen vågar jag nog inte spika i ett lärlingslopp, var det inte johan untersteiner som sade att man kör med livet som insats i denna sortens lopp?????Luktar kraftig överpace som vanligt i dessa lopp och då kommer J.T Mulligen till slut?? haha

Rickard07
0

Ja detta loppet är helt sjukt svårt att analysera rätt asså… Hmm.

brutalaccent
0

har tyvärr inte ATG-Live så jag har inte haft läge att kolla upp startsnabbeheten på dessa hästar. men tar Jodyvin en längt på Skip D så kommer det med andra ord att betyda att han har perfekt slagläge när det nalkas upploppsdags och ett extra innerspår uppenbarar sig. nej, jag kommer att spika. denna vecka går jag på magkänsla, hoppas bara att strecken går ner på Skip D så att han rensar lite bättre än vad han skulle gjor om det vore spel idag. 76% är mkt.

Nijo
0

klart, Skip D kommer bli streckad på ca: 60% skulle jag tippa……….

men bara för att jodyvin tar 1 längd på skip D så betyder det inte att han kommer att få vinnarhålet…………

svårt lopp tycker jag, ser upplagt ut för skräll

brutalaccent
0

hoppas inte, här skall favoriten hålla hela vägen. -;)

ja, 60% låter som rimligt när folk ser att det är lärlingslopp. då brinner ju iaf 40% av alla. alltid något.