Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 264 ggr
Rickard07
0

Fem tippar V75. 13 okt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förresten när tatuerade Petri in CC i pannan?Cool
Tankar kring dessa system lämnar jag lite senare.

brutalaccent
0

tycker att det är lustigt att det flesta lägget singelstreck på Camilla H. jag hade nog spikat Riva del Sole eller tagit med Camilla H som ett gardringsbud.

Nijo
0

camilla blir nog favorit också, även en häst som jag kanske spikar i kraft av bästa spåret och ledningen. Tror inte riva del sole besegrar camilla highness från dödens, och det måste hon om det ska bli vinst.

Rickard07
0

#1, Håller med…

Petri King Puro, har med Arras, enda personen = skandal.
Chrebet kommer inte vara så framtippad som här antagligen, vilket är bra, det är en bra bäver.
Goop tippar sig själv med Global, går framåt med loppet i kroppen?
Världens sämsta spik alla kategorier? Av Gert p.g.a att han äger dne själv…

ThomasH
0

Jag tror just det, Riva del Sole krossar Camilla från dödens, om hon nu springer barfota. Tyckte inte att Camilla var lika imponerande senast, Riva del Sole var ju nära att hinna upp henne med skor runt om

Rickard07
0

#4, Precis… Måtte den jäkeln STÅ PÅ BENEN NU!

Nijo
0

haha, tyckte att camilla såg lysande ut och helt överlägsen, såg ut som ett helt vanligt träningsjobb när hon stack undan utan att pressas.

Ska aldrig nedvärdera en häst som vinner i ohotad stil.

En jäkligt stor skillnad att sitta 3.e utvändigt och att gå i dödens över 2140m, särskilt för ston som är humörsbetonade. Lägg därtill galopprisken riva del sole har från start…..

Vad gäller Goop och global investement så är jag inte det minsta överraskad, ingen överraskning att stallet håller hästen mycket högt. Tror på en bra segerchans, helt klart.

Rickard07
0

#6, Men Riva är distansgynnad nu och kommer vara väsentligt mycket bättre än senast… Vpgar man inleda med en spik tro?!

Nijo
0

japp, på camilla highness :)

som jag sade, det är en väsentlig skillnad på att gå i ryggar och att behöva gå i dödens. Tveksam på att riva del sole klarar det, men sedan är det väl inte så väldigt säkert att camilla highness kan hålla ut riva del sole från start? finns ifs open stretch då…..