V75-2 Åby 6/5-06
**V75-2. Tvilling.
**2640 V
1 Eternal Face - Mårtensson M 22552 15,7
2 Fergel - Adielsson E 11113 15,7
3 Sunhill's Columbus - Larsson F B 313d1 17,0
4 Colombian Necktie - Kihlström Ö d12dd 16,3
5 Cacce Shot - Uhrberg T 11140 16,4
6 Hollywood Star - Lennartsson P 41d40 16,5
7 Gamin Launcher - Nilsson S 031d0 16,2
8 Nouvelle Pontus - Falsig B 10220 17,0
9 Golden Viking - Kontio J 2d212 17,0
10 Itching - Svanstedt Å d11d3 15,9
11 Speedy News - Goop B 61512 16,9
12 See You Tonight - Lindblad N 10246 16,4
Fergel förlotade för första gången senast, men det misstaget gör han nog inte om, Dock så imponerade Fredrik B Larsson med Sunhill's Columbus.

Sunhill's Columbus blir segerfarlig om han kan upprepa senaste prestationen. Klarar Fergel spår 2 utan problem ?? Hollywood Star och Itching kanske kan överraska ?
Jag tror att Fergel är en bra spik, men ska man garnera kan man lika gärna ta de som ni nämnt ovan plus 5 Cacce Shot och 11 Speedy News
mvh
Bertil

Örjan har ju pratat en hel del och virrepellen Colombian Nectie så det kanske är dags för trav loppet igenom nu? Sedan måste Golden Viking med på kupongen. Massor med kapacitet där.
Och ju mer jag tittar på loppet så kan jag helmåla så får det bli det - i grönt tror jag 
Fergel förlorar inte detta, han galopperar inte igen och motståndet ska inte skrämma den mycket duktiga fyraåringen,

Tror att Eternal Face kan bli en obehaglig överraskning för många spelare imorgon ;-) Kanonläge och toppform!
#6 Fergel svarar ut honom enligt min kristallkula ;-))
mvh
Bertil
#6 tycket inte han visade full form näst senast, eller så har han bara svårt att sticka nosen först. Inte kan han slå Fergel?

#7 Fergel har ju startspår utanför EF så det blir nog tvärtom Bertil ;-)
#8 Näst senast blev han ju störd 300m kvar. Det kan man väl inte säga att han har svårt att sätta nosen först för. Men visst Fergel är en häst med vinnarskalle och det troliga är att jag kör 2 hästar och låser loppet på det!
Jag menar att Erik inte låter "klistret" få en chans :-))))))))))))))))
mvh
Bertil
Här är ett öppet lopp och visst är Fergel en tänkbar vinnare… men det finns motbud och jag har fastnat för Nr 3 Sunhill´s Columbus
Han har gjort 20 starter i karriären och vunnit fem av dessa. Den sista segern han tagit kom i senaste starten. Gick en rejäl slutrunda och skaffade sig greppet i tidigt skede. Vann till slut mycket enkelt före Jampacked och Made for Victory. SC i spets blir mycket svårtuggad…. SE UPP!!, en 11%'are
Jag spikar Fergel, galoppen och det något klena loppet senast förstår inte Erik A som då var sjuk och inte körde. Nog såg alla att han själv rankade Fregles chanser lika högt som Lotuschic och Smooth Moves och något överraskade Prestige, som Stig H själv tycker har ett för dåligt läge