7 rätt
Varför måste det bli sån stor utdelning????
Eller varför hade man inte gjort ett likadant system till sig själv oxå i stället för att dela med sig till sex giriga kollegor.

Hade du 7 rätt?

Lider med dig, måste vara jobbigt att ha 7 rätt ;-)

Tänk alla ggr du ej delar med dom vad dyrt det skall bli varje vecka….
Man e alltid så efterklok när loppen är körda……
Min lillebror hade gjort systemet åt mig och jag tyckte vi kunde ge honom en tusenlapp var som tack. Vi får ju ändå 53 tusen var.
Men den idén gillade inte mina kollegor.

#4, Hur såg systemet ut?
avd 1: 1,5,8 avd 2: 1,3,5,7,9 avd 3: 1,7,8,9 avd 4: 1 avd 5: 4 avd 6 : 1,3,4,9,12 avd 7: 4,5,6,11
11 i sjätte kom ju in som reserv från turordningen när nr 9 var stryken
Grattis. men ni kan ju skratta er lyckliga, flytt med turordningen
Men din lillebror hade väl en andel också ??
hade jag lämnat in systemet 5min tidigare så hade jag även fått med 11 lovely conch som reserv då jag hade med 9 jos cortina.
skitsamma, hade ändå inte fått 7 rätt då french design spikades i avd 7.
Måste säga jävligt snyggt spelat med + ska man få in 7an måste man ha lite tur med Gattis

SKOJAR DU MED MIG ???
DÅ förstår jag att du tycker de är snåla…
Otack är världens lön….
Lär dig det jag hade en spelbutik fick mest skäll ibland. När vi hade vunnit pengar….
USCH VILKA HEMSKA MÄNNISKOR låt dem aldrig mera vara med JAG SKULLE knappt prata med dem på en vecka.

SKOJAR DU MED MIG ???
DÅ förstår jag att du tycker de är snåla…
Otack är världens lön….
Lär dig det jag hade en spelbutik fick mest skäll ibland. När vi hade vunnit pengar….
USCH VILKA HEMSKA MÄNNISKOR låt dem aldrig mera vara med JAG SKULLE knappt prata med dem på en vecka.
#8 Nej det har han inte, han bara tippade åt mig.

#13, Stabilt.
# 14 Man har väl aldrig kunnat tro att det skulle bli så mkt pengar. Vi brukar bara lyckas vinna så vi kan spela gratis veckan efter.
Mycket bra spelat, grattis