Pengar eller inte denna vecka ?
Tycker det ser snorenkelt ut på förhand.
3 Klara minst om inte 4.
Citation Jonny Muskler Mörttved Jerkeld och Terribel Trick.
Citation = Kan vara sliten efter en lång sejour.
Jonny Muskler kan stöta på Patrull i G BEN. DÅ vinner goop
M Jerkeld skall väl bara vinna.
T TRick = Spets och slut.
De 2 säkraste i mina ögon är M Jerkeld och T TRick.
Sen kravet en av 2 på Citation och J Muskler….LIte VAnskligt .
Roligare en av 2 är det väl med Matrix Reloaded MIN Znarkissos OCH Citation.
1a Loppet låst på 1 6 9 10 . Kantbollen 2 MOBBEN MED fricken.
2a Loppet Här gaddar jag nog och hoppas på skräll.
3 Dje loppet Citation säger många JAG med men om man vill ha pengar kan 2 6 3 vara roliga streck.
4 de Loppet lärlingar ston där säger min regel HELGADDA.
5 e loppet frick now or näääääääääääääääwer.
6 E loppet här målar jag nog en del.
7 E Loppet Spets slut erik!
Relevanta förslag tas gärna emot. Men ej massa ksuk diskussioner de har vi haft nog av.
annan kantboll i avd 1 är sean trot som kan gå 1.14 tid över distansen, gick det tidigare men galopperade på uploppet, hade blivit 1.14 tid över 2640m annars. Vinnarhålet nu och lucka?
Tycker det ser bra ut……………..fast jag är inte lika säker på att terrible trick vinner avd 7 på grund av längre distans och hästen har visat lite problem med fraschören/travet tidigare i slutet av loppen. Behöver nog bestämma 1 varv för att vinna och känslan är att många är intresserade av tempo, häst 9,11,12 avancerar tidigt?
eller så blir det bara spets o slut?
Ett förslag är att kolla på mortvedt jerkeld i värmningen då han travade väldigt dåligt senast, men det ska vara bättre nu hoppas tränaren efter lite ändringar.
3 bästa spikarna enligt mig är Min Narkissos, Staro allentown, citation. Bra chans för Mortvedt jerkeld om travet fungerar.
Solid lady spin och terrible trick är första hästarna i 2 öppna lopp och avd 6 står mellan 2 hästar i form av Grove's ben och johnny muscle.

Erik har trivits bra med Terribel Trick tidigare. Vet ej om de är obesegrade eller ej. Men vem skall trycka upp farten….
Jag chansar nog och vill ha skrällar i ngt annat lopp…
Erik gav sig 3 skor med terrible trick och verkade inte särskilt optimistisk i kvällsposten, blir inte förvånad om han släpper ledningen efter det uttalandet. Det är en bra häst, men den har gjort sina bästa lopp över kort distans och möter en del hästar som sprungit över 2640m och besitter bra kapacitet och styrka.

Jopps, vet men kommer ihåg att den gått bra för erik och han kanske sänker kraven på sig själv med och bara ger den en 3a….
Trav e Trav som man säger….

mina tre spikar skulle vara Citation (klasser bättre än motståndet för att göra som Nijo gör), Solid Ladey Spin (tycker egentligen motstånd saknas nu när Tango H strukits) (ev. lås med Ulrica M som nu blivit nedstruken till 5e spår) och Grove´s Ben (spets/slut). fan, nu dök det upp ett lås i min spiklista. fcuk!