Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 645 ggr
ThomasH
0

V75-1 Gävle 20/10-07

**

V75-1. Tvilling.
2640:

**

1 Lindy Later - Adielsson E 03106 15,0
2 Mob Muscle - Frick J 30110 15,2
3 Special Cat - Söderkvist S 03434 16,0
4 Lonesome Laday - Ohlsson U 11030 15,7
5 Hercules Garbo - Eriksson U 14020 14,7
6 Matrix Reloaded - Kihlström Ö 22020 14,9
7 Imperial d'Or - Sundberg H-O 40601 14,2
8 Sean Trot - Kontio J 32d41 14,8
9 Meadow Zoot - Goop B 41111 14,6
10 Min Narkissos - Takter J 11100 15,9
11 Zoogan - Bergh R 151d2 15,5
12 Javelin Q. - Larsson F B 00124 15,7

Rickard07
0

Kanonform på Meadow Zoot, sopkusk (efter Rutger styrningen, men han är förlåten snart) iofs men
med tanke på startryggen Meadow Zoot har (Mob Muscle) kommer han hamna bra på det och bara lotsas framåt till spets, oslagbar därifrån. VECKANS BANK.

Min Narkissos hett motbud om det strular. Men han tar inte ner Meadow från dödens.

Rickard07
0

Måste bara säga att detta känns som den lättaste V75:an genom tiderna? Antingen MAX 1000 i utdelning på 7 rätt en 10 miljoner. Mellanting finns nog ej här.

Sugen på att göra en enkelrad x50 typ, hehe.

ThomasH
0

Det är 2640 meter och Lindy Later har visat sig har bra form för just längre lopp

Nijo
0

Min Narkissos måste ha en bra segerchans, tveklöst bästa hästen i gänget och ska inte förlora om han är fräsch, inte ens mot meadow zoot.

risken finns dock att han inte är fräsch och då räknas meadow zoot, lindy later och matrix reloaded.  

demon_sid
0

När sätter Örjan dit Matrixen….Ledsen

En NGARE sen den starta iår *LOL*

Rickard07
0

#3, Den var nästan bättre vid denna tidpunkt ifjol, nah.
#4, Är inte så säker på det… Aldrig att den tar ner Meadow från dödens.
#5, Ungefär så ja, men lär inte hända nu heller.

Nijo
0

Spetsar örjan så är han med i segerstriden, garanterat.

Att meadow zoot ska kunna stå emot MIn Narkissos har jag svårt att tro, mycket svårt. Min Narkissos hade troligen kunnat hävda sig i gulddivisionen redan nu vilket meadow zoot knappast är i närheten av skulle jag tro.

Rickard07
0

#7, Hästar som hävdar sig i guld vinner Klass 1 lopp oavsett löpningsförlopp.

Nijo
0

så är det beviserligen inte eftersom Min Narkissos har förlorat 2 lopp i rad, senast blev han fast invändigt och loppet innan dess var han tvungen att runda hela fältet för att sedan bli utsvarad i 3.e spår hela loppet.

Inte många Guldhästar som klarar av sådana uplägg kan jag lova…….

Under normala omständigheter och en fräsch Min Narkissos så lär han krossa detta gänget och springa en låg 13 tid.

Bergas-Flisa
0

Hoppas på att Meadow Zoot fortsätter att vinna!

Rickard07
0

#10, Grattis till 3 ben i mål då ;-)
#9, Jag blir fruktansvärt förvånad och ställd om Meadow Zoot loosar detta från spets, då fattar jag ingenting, som Nybrink brukar säga.

Bergas-Flisa
0

#11, vad menar du med det?

Rickard07
0

#12, Vilket?

Bergas-Flisa
0

#13 det här: Grattis till 3 ben i mål då ;-)

Nijo
0

Lite feeling för att man kan få ett bra spelvärde på Min Narkissos, mycket bättr eän jag trodde på förhand. Han har 2 raka nollor i raden och meadow zoot kommer från bra prestationer+goop kör= blir mycket streckad och troligen favorit?

får jag 3ggr pengarna på Min Narkissos så slänger jag in lite pengar på han om en bra värmning, detta borde han vinna.

Sedan tror jag inte Meadow zoot kommer prestera särskilt bra då han fick ett tung lopp senast och har problem med sina muskler, skulle tro att det loppet sitter kvar och att hästen kommer att köras på väntat medan Min Narkissos avanceras tidigt till dödens/ledning, ombytta roller mot senast dem mötes och nu kan nog fan Meadow zoot få vandra i 3.e spår hela loppet och känna på samma medicin!

ThomasH
0

Imperial d'Or har blivit gammal nu, men denna nu 11-åriga fux har några gånger per år verkligen toppform och jag är lite svag för honom då jag tjänat lite pengar då han haft sina toppformer. Tycker att loppet är öppet bakom Medow Zoot, som jag inte tycket travade hundra senast, Tror också att distansen gynnar Zoogan

Rickard07
0

#14, Haha okej… Vad är det du inte förstår, hehe?
Jag menar ju att det är en väldigt bra segerchans.

Nijo
0

Meadow zoot har 3 ben i mål och Min Narkissos springer på 3 ben, haha. Men detta lär han vinna med sina 3 ben,,,, asså Min Narkissos då!

EN väldigt rolig skräll är Sean Trot, en häst som jag gillar mycket och han verkar äntligen ha lärt sig springa bakom hästar,,, finns väldigt bra kapacitet i denna häst. Får vinnarhålet här? med lucka så kanske? sprang 15.2 över distansen för en tid sedan, ganska bra tid över 2640m för klassen, borde kunna ännu bättre.  Se upp!

TexasTour
0

Får Örjan runt Matrix Reloaded från start så kan det bli ledningen och då får de andra bara se ryggen på den gode Kihlström. Jag har en sådan där lurig känsla i magen om att Örjan gör en sådan där patenterad laddning i provstarterna, och att det sedan bara säger pang. Han har gjort de här förvandlingsnumrena förrut…och ställt oss spelare schack matt, men mig kommer han inte lura den här gången.

3 streck för mig:

1. Matrix Reloaded (kan till och med bli spik)
  2. Min Narkissos
  3. Meadow Zoot
Nijo
0

ok, måste dock nämnas att erik i stort sätt aldrig missar spets i voltstart från spår 1 och 6. Måste vara mycket stor chans  att lindy later spetsar nu också.  Ganska hårt att spika en häst baserat på att han spetsar och samtidigt är spetchansen ganska liten……

för mig är Lindy Later 2.a hästen i loppet.

Idawg
0

Räkna inte bort Zootarn. Han kommer att slå till igen, jag lovar..

Flywithme
0

Lindy Later orkade inte sist på V64 då det var 4060 meter.. HAde det varit kortare den ggn hade han vunnit… värd att passa nu.. fast 9, 10 står nog i en klass för sig här!!

Travel
0

#19 låser på mitt system med dessa tre. Tror mest på min Narkissos men är även svag för Matrixen

Rickard07
0

Veckans Bank!

För övrigt, Matrix Reloaded VÄGRAR vinna.

brutalaccent
0

jupp! kan man ha en o-vinnarskalle?? mig gör det inget, jag plockade bort honom i sista stund. tur det. behövde streck i en annan avd.

men stort av Meadow Zoot att vinna på hemmaplan och göra det på det sätt han gjorde det.

ZenoX
0

#25 japp det måste varit stort för hemmapubliken, Dagens Prestation!!

Idawg
0

Meadow Zoot är ruskigt bra och de ska bli kul att se hur långt han kan gå.

Rickard07
0

#27, Japp. För 5 starter sedna stod han i 5 ggr i Klass :)
Nästa start står han i 1.80? I Bronsfinal!

Idawg
0

Jag känner Meadow Zoot sen tidigare, då min vän har haft sin häst installad där samt att jag har ridit en häst som stått i näreheten av de stalllet. Anders och Linda är jätte schyssta att prata med, men har lite udda träningsmetoder. Och jag visste enda sen han vann sin första seger med Björn i sulkyn, då han riktigt utklassade alla och vann med 10 längder, att de va nått som man skulle passa sig för i framtiden. Men att de skulle bära så här långt hade jag ingen aning om…

Trav_
0

Meadow Zoot plockade ner dom den tunga vägen igen! Såg riktigt slagen ut i sista sväng, men på enbart löp huve! Tog han ner sina konkurrenter!

Rickard07
0

#30, Plus att Matrix Reloaded vägrar vinna.

Nijo
0

vägrar att vinna? Marrix reloaded höll sin fart hela vägen och det gör knappast en häst som inte vill vinna, den stannar sista biten.

Matrix reloaded gjorde ett ba lopp, särskilt med tanke på den speed örjan fick lägga i starten då han missade den totalt.

Bästa hästen för dagen vann, Min Narkissos kommer att gå till vila nu? travade fruktansvärt uselt sista 500m och har knappast varit fräsch.

Rickard07
0

Hmm okej..

21 senaste: Senaste starten står sist.

2-3-d-4-3-6-4-1-2-4-4-4-3-3-3-2-2-0-2-0-2

Det är ingen slump vettu.

Hannna
0

Nej Narkissos var inte bra, han ska kollas upp i veckan. Gick med bakskor också för han trava bra med det på valla när han satt fast, har ju bara fungerat barfota runt om tidigare.

Nijo
0

men Hanna,,, måste säga att Min Narkissos travade bättre än någonsin i värmningen och första 500 meterna av loppet. Satt o tänkte att detta kan han aldrig förlora när han travade bra,,,,,,sedan helt plötsligt när Takter går på i spåren en 400m kvar typ så börjar hästen trava MYCKET dåligt.

Vad gäller matrix reloaded så är dte väl klart det är en slump, är trots allt bättre att vara 2.a än 3.a och hade han inte kämpat för att vinna så hade han kanske kommit 5.a istället.

Saken är den att han möte en för bra häst och då kvittar det hur mycket man vill vinna. Många andra lopp har han fått en helt för svår löpning och ändå gått mycket bra. Hästen kämpar och dte är bevis på att han vill vinna.

Rickard07
0

Det är inte alls en slump.

Nijo
0

ok, så springer du mot mig över 100m så lär du komma 2.a alla gånger. Är det beroende på att du inte har någon vinnarinstinkt eller för att du inte är tillräckligt bra?

det finns bara 1 rätt svar där killen!

Rickard07
0

#37, Hehe…. Problemet är ju att jag krossar dig, vi kanske ska ta ett 2140m lopp…. Jag voltar från 2160 då.

brutalaccent
0

snoppmätartävling på 'g' - detta måsta man få se. lägger ni ut filmen på YouTube???

Rickard07
0

#39, Haha ja :)