Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 365 ggr
Rickard07
0

Europaderbyt, resultat.

Virgill Boko och Hugo segrade MEN tätt följd av Staro Almab och Simb Luke… Vilka skrällar.

Staro Almab går ju in typ dubbelt så mycket han tjänat nu, snyggt.

SopSimben felade ju, likaså Megamannen och Express Meretts kusk stod för en kass stryning samtidigt som Glen var dålig.

brutalaccent
0

vad slutade Svaten Båth tränade Loy Lavec?? 4 eller 5:a??

Svenskarna visade fin klass i loppet med mot Hugos Virgill fanns ju inget att göra, som fick ett finfint lopp

Travel
0

de två minst spelade var 2a och 3a, vilka platsodds! synd att man inte spelade på dessa kusar utan som vanligt trodde ju jag att fransmännen var understreckade. fel av mig!

Nijo
0

Glen kronos var inte dålig, han fick ett hårt lopp i dödens och det är inte mycket att säga om det.

Visst går han bättre i normala fall och han var väl inte som bäst för dagen, men en dålig insats tycker jag inte det var.

blev dock ett konstigt lopp då många av de bästa gjorde bort sig, men virgill Boko var riktigt fin tycker jag.

Nijo
0

Brukar inte Bjerke har en ganska dålig bana? kanske den som ställde till allt och fick hästar till att galoppera? såg att Glen travade ganska dåligt sista 500 också.

Rickard07
0

Loy Lavec tog nog inte ens pengar… Aldrig 4a, knappast 5a heller.

Glen var visst vek, borde kunnat bättre än så tycker jag.

brutalaccent
0

jag vet inte, var ju ledare in på upploppet, så jag undrar om man fick se vart han skar mållinjen. men inte är det väl omöjligt att han tappade allt. vart iaf imponrad över att han spetsade så enketl. är iaf tveksam ifall Megaman Neo hade kunnat försvara spets ifall han hållt sig i trav.

Nijo
0

megaman Neo travade i starten och galopperade när han satt i vinnarhålet efter ca: 150m. SÅ han kunde inte försvara spets i trav…..

men 3st galopper på så bra hästar är konstigt,,,,,,tror nog att banans skick kan ha varit orsaken och även förklaringen till att Glen kronos travade dåligt sista 500

brutalaccent
0

aha. jag missade lite av racet då.måste ha varit när jag pillade in snusen. -:)

skör häst den där Glen K. *suckar*

Rickard07
0

Loy Lavec spetsade ju superenkelt, ohotad!

varette
0

Yeah Almab på topp :)

Hannna
0

Måste säga att det ändå kändes lite, ja vad ska man säga, urvattnat. Kanske berodde det på att två av förhandsfavoriterna fela bort sig? Jag menar Express Merett fick fritt till slut, men kunde inget ändå. Glen Kronos?Nja..De franska hästarna var inte märkvärdiga. Men det känns lite så när Simb Luke är med i segerstriden:P

medicinmannen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man blir tårögd kusk fantomen jim frick svinga in en 3 dje plats.
Hoppas han visa vägen nu så det släpper för T Hanne med visa att de äldre still going strongys.