Bexipop - Åby - torsdag ????
Kära travvänner!
Har ni hunnit kolla in V65-1 på torsdag? Jag är som vanligt hysterisk när Bexi ska starta och fick en absurd tanke att be om en ärlig loppanalys av er kunniga travfreaks här. Alltså inget friserat om damen bara för att jag inte ska deppa ihop, utan rak och ärlig loppbedömning och hästranking.
Kort kunskap om Bexi: Toppform. Oförändrad utrustning inkl skor runt om.
På Åbys hemsida/banprogrammet, i GP och i Ronden finns redan analyser.

Hehe.
Satisfied Hornline till spets som direkt släpper till stallkamraten Olganina, så får han fusk bort en del och loppet är över, eller?
Bexipop hamnar väl i 2a, 3e ytter någonstans? Kanonfina stoet Mary är tillbaka igen, kommer ju iochmed det köra passivt troligen. Lovely Conch bra senast, behöver tempo…
Mitt tips: Bexipop slutar 3a.
Tack Rickard! Det låter som ett klart tänkbart scenario, bortsett från att om det går för lusigt går Ingves fram och då blir Bexi ändå trea, eller … :-)
Olganina är säkerligen värsta motstånadren på pappret.
Conchen ska visst gå med skor för att spara hovarna till Bronsfinalen.
Den ärrade damen med fem mille på kontot då? Gjort sitt?
Deni Chevals och Lady Powers slutrökare varnas det för.
är väl bara ett benbrott eller sjukdom som kan stoppa olganina…….
Bexipop har väl en platschans annars.
är väl risk för att svanstedt kör undan till slut för att låta satisfied hornline i vinnarhålet ta 2.a priset(bra för stallet). Sedan är det väl troligt att Bexipop krigar om 3.e priset med några andra.

#3, Japp och således blir hon 3a p.g.a inget lopp i kroppen hos Mary.

För övrigt, ditt lopp går ju idag, hehe.
"Woodys lopp" V64-3.
Var kom bexipop ?

Hm, hästarna som var i spets, vinnarhållet, tredjeinvändigt, fjärdeinvändigt och femteinvändigt var dem 5 första hästarna i mål :/ Tyvärr satt Bexipop i andraspår…Omöjligt att ta något i sådana här jämna lopp om man ska ut och runda när hästar slinker förbi på insidan i och med dubbla Open Stretch..