ATG problem??
Lyckas inte logga in på ATG trots att jag ger rätt uppgifter. Fler som har problem?
Har du laddat ner det nya systemet ,har själva loggat in 3ggr utan problem MEN lopparkivet funkar inte i dag tidigast i morgon
Jag kan också logga in på ett annat konto. Det är kanske någon förnyelse som jag missat…
mvh
Bertil
ATG fungerar inte att spela på,, databasen är helt nere för butiker osv också.
Kunde för ett par minuter sedan lägga spel när jag valde "till gamla spel/kontosidan vid inloggning.
ok, vet inte hur det är nu sedan jag inte kommer fram till butiken. Men hela ATG.s databas har varit nere typ 30min innan, hoppas att mina spel kom in till v65 o DD.

KATASTROF ATG.

Vet inte om de funkar att spela men själva sidan funkar fint och jag gillar verkligen de de gjort vid första synen iaf…
det går bra att spela igen men stänger 2200 för service
går att spela igen,,,,,du skrev 19.47 ina-scot.
Någon som vet när det gick att få in spel igen? V65 stänger 19.00……………..Vet inte om mina spel gick in eller ej,,,, de skulle testa att köra kupongerna strax innan 19.00 i butiken.
Rutger Raket tillbaka i vinnarcirkeln idag :)
Skräp att supporten inte svarat ännu trots att jag skickat mejl runt 17:15 samt att jag ringt, men att de väljer att låta det tuta upptaget…arrogans!
mvh
Bertil
#9 Dina frågetecken för styrningen sist var nog befogade ang Rutger Raket. Prepare inför BC.
troligen,,,,det värsta är väl att gooparna inte kan gå ut inför loppet och säga att hästen ska få ett "snällt lopp". DÅ spikar man ju garanterat inte hästen på v75 från spår 8, istället sade dem att hästen har mycket bra form men har ett svårt läge.
Rutger Raket gick verkligen ett starkt uplopp denna gången och det tyckte Goop att han gjorde även senast.
Det är enbart tråkigt att killen är så jäkla feg i media!
Men visst, jag hade med Rutger Raket på v65 då jag alltid tyckt om hästen.
Intressant, ATG har val samma användargränssnitt som de länge hat om man spelar från en mobil
skickat tre mejl till utan svar….staten är bra ägare…..NOT
mvh
Bertil

Hejja staten, varför inte mera skatt på spriten som alliansen föreslår… Samt lite andra skattehöjningar så dem klarar sig.
Ääähh de är kommunister hela högen ;-)))
mvh
Bertil
Kolla Bertil om du inte måste han Java installerad för det nya sitet?
Möjligt, men jag kommer ju in med skrymtens inloggninmgsuppgifter precis som jag antydde ovan.
mvh
Bertil

någon annan än jag som upplever problem att logga in på ATG just nu??
Brutalen, Kompis!
Lyckades logga in för en halvtimme sedan, men fick fylla i en krypteringskod först…inte lätt att vara spelare…Vore bättre att starta en konkurrerande verksamhet till denna överstatliga tombola. Detta är förnedrande…att lamslå handen på den som föder…hur smart är man på en skala….
mvh
Bertil

ja du, 0/5 skulle jag säga. men nu funkar det finfint. väntar bara på nästa problem, säkert innan det är dags att lämna in systemet imon runt 14-tiden så blir det fnurr på tråden. *suckar*
USSSCCCHHH!
Säg inte så!!!! Lämnar nog in innan 10.00…
lycka till
Bertil