Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 334 ggr
ThomasH
0

V75-1 Jägersro 27/10-07

**

V75-1 V5-3 Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Race Fan* - Svanstedt Å 1d301 10,6a
2 Nisse Lenson - Söderkvist S 004d3 13,2a
3 Victor Lavec* - Goop B 11020 13,6a
4 Brendon* - Schmid M 26211 14,9a
5 Foretta - Adielsson E 14165 13,8a
6 Gift Kronos - Kolgjini L 51d00 12,3a
7 Heatison - Lövgren J 31422 12,5a
8 Leviti* - Juul S 21112 15,0a

Rickard07
0

Katastrof att det inte lockar fler än såhär ett sådant lopp.
Race Fan om felfri bra chans.
Gift Kronos, form? Fel distans… njae.
Leviti blandar och ger, kan i goda stunder.

Tunt gäng.

Hannna
0

Breeders drog många som körs nu i dagarna. Tror det finns en del som ångrar sig;)

Rickard07
0

#2, Jo måste ha med det att göra.

Nijo
0

SPikar med stor sannolikhet Gift Kronos, trots att han är bäst över 1640m så är han tveklöst tillräckligt bra för att vinna över 2140m så länge som han inte möter elithästar.

ELitloppet nästa år och denna häst kommer att gå långt kan jag lova.

Rickard07
0

Varför har en sådan elithäst en sån usel resultatrad då?

Nijo
0

är inte en elithäst, men är en blivande elithäst och kommer att tävla mot de bästa nästa år.

Raden kan väl förklaras med otur och fel förutsättningar i form av voltstart, dåligt spår och bra motstånd i något lopp.

Rickard07
0

#6, Blivande elithästar klarar voltstart. Elithästar bör placera sig även om hårt motstånd…

Jag är tveksam.

Nijo
0

Det är skitsnack och det vet du om rickard, det finns MÅNGA elithästar som slutar oplacerade i lopp(tex Citation hade väl 4 raka nyligen?) och sedan är 99 av 100 stora lopp i autostart, så är det inget krav att kunna volstart för att vara en elithäst.

fåniga jäkla brister du försöker leta upp!  

Victory tilly kunde inte tävla bakom hästar och var ändå världens bästa på sin tid, Gift kronos har svårt för att tävla bakom hästar, det betyder inte att han inte kan bli en riktig elithäst.

Framspår, auto och kort distans så är han livsfarlig i alla sammanhang. Kanske även 2140m i framtiden när han utvecklats ännu mer vilket han kommer.

brutalaccent
0

jag spelar & rankar : ja!, nej, nej, nej, nej, ja!, nej, nej

Rickard07
0

#8, Jaja jäklas ju bara lite om du inte kan inse det. Kapabel men hurdan är egentligen formen…

Nijo
0

Enligt ludde så tränar gift kronos grymt bra så jag skulle gissa på att hästen har näst intill toppform,,,,men behövs toppform för att vinna detta?

togge
0

Race fan eller Gift kronos vinner

Kullgren
0

Problemet med Luddes kommentarer är väl att han alltid tar ut segern i förskott…

brutalaccent
0

siter och funderar över dessatvå favoriter. 3/5 galopper på Race Fan och 2/5 galopper på Gift Kronos?

Hannna
0

Tycker Race Fan agerat väldigt konstigt i de starter jag sett honom. Öppnat väldigt försiktigt med honom men trots det galopperat kort två gånger. Men det är ingen bluff.

Nijo
0

enna galoppen på gift kronos kan förklaras med voltstart där ludde sade på förhand att galopprisken är stor.

brutalaccent
0

mkäj, har inte kunnat se loppen i efterhand. men bra att ni kan fylla luckorna mina…

Rickard07
0

#16, Inte hela sanningen. När han avancerade i 3e spår i det loppet slog han på en gunga igen.