Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 248 ggr
ThomasH
0

V75-5 Mantorp 3/11-07

**

V75-5 V3-3 Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Dig for Dollars - Oscarsson J 11131 11,2a
2 Rutger Raket - Goop O 40061 13,0a
3 Corleone* - Heiskanen V 11121 13,3a
4 Commander Crowe - Takter J 11111 13,3a
5 Tap Dance - Olsson D 30412 12,4a
6 Sir Remington - Kontio J 15102 12,3a
7 Antzinthepantz - Untersteiner P 25103 14,1a
8 Uncle Thom - Lennartsson P 32503 12,9a
9 Timetosaygoodbye - Larsson F B 20432 11,5a
10 Bowling Inferno - Söderkvist S d1332 13,9a
11 Dream Sugar Boy - Kihlström Ö 15403 13,5a
12 Alfons Brodde - Ohlsson U 11303 12,2a

Rickard07
0

För första gången när jag såg startlistan med Commander Crowe's namn i så kände jag en "torskfeeling"… Hoppas att jag har fel men om jag har rätt så tycker jag man skall gardera med

Bowling Inferno - Får dne loppet så, ex derbyt, äckligt bra där.
Timetoosaygoodbye - Nån liten feeling för den, avslagen senast men lopp på rulle nu?
Rutger Raket - Finns kapacitet.
Corleone ska vara så himla bra säger Veijo, MEN aldrig att den kan vinna med CC utanpå sig väl.

Travel
0

Jag tror på 14 raka. perfekt smygläge för timen dock. Du glömde dig for dollars han är ju väldigt bra när det stämmer. Men som sagt Commander Crowe vinner detta

ZenoX
0

Man får skrika In CC denna gången :P

Nijo
0

C.C blir stor favorit och ska kunna gå att fälla hoppas jag. Dig for dollars spetsar och blir svår att besegra(måste dock bättre sig från senasste 2 starterna),,,,Corleone ser ut som en blivande elithäst och räknas tidigt. Med klaff kanske även rutger raket har chans att spurta sig till seger?

Rickard07
0

#2, Jag "glömde" Dig For Dollars med flit, han övertygade inte på mig senast, ska inte vinna.

Bertil
0

Ska bli kul att se Commander Crowe igen… när blir det höstvila för denna….är lite orolig att man nförsöker ta ut för myckt ur hästen

mvh
Bertil

Nijo
0

Dig For dollars har varit dålig i de 2 senaste loppen, men jag räknar med att Jim får ordning på hästen tills på lördag. Är han bara i bra ordning så ska han nog kunna ge C.C en riktig match.

Annars är det Corleone som blir högintressant, är verkligen imponerad av denna häst. Sedan att Veijo är fullständigt lyrisk över denna travare är bara plustecken.

Rickard07
0

Commander Crowe skall ha en fruktansvärt dålig dag och få gå i 3e spår om Dig For Dollars ska slå honom i nuläget.

Hästar som är så ofantligt på som CC, som Veijo säger att Corleone är förlorar inte nästan vartannat lopp , men det har Corleone gjort.

Nijo
0

Vi får se vad för skick som Jim kommer att presentera Dig For dollars i, men i normalt fall så räcker det att Commander crowe får vandra i dödens för att han ska få svårt att plocka ner Dig For dollars…….

Corleone vet jag inte varför han inte har 20 raka segrar, men jag skulle väl tro att det varit svåra förutsättningar i hårda lopp vilket commander crowe inte haft direkt,,,,Fick som sagt överta ledningen i derbyt och skulle pliktskyldigt vinna(sedan har han varit ute i ganska enkla gäng). Eller så har han körts snällt från svåra utgångslägen?

Kan säkerligen finnas många orsaker, men det förändrar inte dett faktum att Corleone haft lekstuga vid sina senaste starter i Sverige.

Rickard07
0

#9, CC krossar DFD 24/7 oavsett positioner.

Nijo
0

SÅ vad är ditt försvarstal om han nu förlorar på lördag mot dig for dollars?

ZenoX
0

CC förlorar inte mot Diggen men klarar jim hålla spets så kan det bli tuffare men CC vinner över Diggen i alla fall..

Nijo
0

Dig for dollars kan jag lova tar spets,,, sedan om hästen är i bättre skick än senaset 2 starterna låter jag vara osagt. Men en Dig for dollars i bra skick är troligen tillräckligt bra för att utmana commander crowe.

Rickard07
0

#11, Som vanligt, ett erkännande att jag hade fel vilket du OERHÖRT sällan mäktar med.