V75-2 Mantorp 3/11-07
**
V75-2 V5-4 Tvilling. Auto.
2140:
**
1 Stargirl - **STRUKEN
**2 Butterfly Player - Kihlström Ö 12211 11,2a
3 Vala Boko - Kontio J 11101 12,7a
4 Bruschetta - Andersson P M 44521 13,4a
5 Nor a Saint - Wallin T 21332 13,6a
6 Vanessa Boko - Takter J 05022 13,7a
7 Jodas Julia - Redén D 12413 14,7a
8 Pau - Ohlsson U 01363 15,0a
9 Debbie Brodda - Untersteiner J 36642 11,7a
10 Beastar - Lennartsson P d0d02 13,4a
11 Quantum Joyride - Adielsson E 15303 12,2a
12 Gulietta Broline - Uhrberg T 52323 13,5a

Veckans bank, ljusår säkrare än Commander Crowe…
Jag pratar naturligtvis om **Vala Boko.
**Kanske inte spetsar men spelar ingen roll, gärna dödens och mosa ihjäl dem.
Håller med dig helt rickard Vala Krossar!!

Jag hade helt klart Butterfly Player som favorit här, men strykningen av Starlight gör det hela lite ovisst. Kan Butterfly hålla spets från innern? Bruschetta är ju mycket snabb ut. Lär ju bli ett omtalat ämne igen det här med nedstruken till spår 1 kan jag tänka mig..
tycker att butterfly player är ganska startsnabb och borde ha hyfsad chans att hålla spets. Tror inte vala boko besegrar Butterfly player som varit enormt fin senaste tiden,,,,,,En trolig spik.
Får läsa på mer om spetstriden, men ser ut som spik på örjan.
Vala bara vinner detta Krossar alla från alla positioner..
SPIK!!
Normalt sett borde Butterfly player bli instängd på innern men Örjan brukar ju hitta ut…

Varför är Stargirl struken såhär tidigt?!?!
BTW: Jäkligt skönt att höra att ni tror på Butterfly, så den drar på sig streck…. För tillochmed Jorma klarar av en sådan här straffspark.
Ni vet väl vilka tankar Nurmos har om denna dam?
Trodde på chans i derbyt (sjuk då)….
Walmanns har väl aldrig sett en hingst på banan ens.

Stargirl har fått blödning på en böjsena.

#8, Okej tack.
Det tar på hästens psyke att gå i dödens så ofta som Vala Boko gör, visst är det en riktigt fin häst som imponerat hela året. MEN det som Butterfly player visat upp den senaset tiden har fanemaj imponerat mer på mig, denna travare verkar besitta allt. Det gör väl ingen förvånad att Walmann fått fram ännu ett blivande stjärnämne som är ett sto???
Såg när hon gick 11.2 över kort distans som 2.a mot Dig For dollars, enormt! Såg sedan i loppet efter där hon vann ENKELT på 12.9 över medel distans med 5 längder över 2.an som var Brushetta. Spetsade inte Butterfly Player den gången? trots att Brushetta hade 2 spår utvändigt bara.
Jag räknar med att Örjan löser denna uppgiften och då ska Buttefly player ha en bra segerchans såvidare Vala Boko inte lyckas på något mirakel få spets…….

När gick Vala Boko senast i dödens när hon var frisk? Nej det finns inte på världskartan hur hon skall förlora detta, allt under 85% är mumma.
jo, Sedan Butterfly player har gått ÖVER 1 sekund snabbare än Vala Boko över både kort distans OCH medel. Det är väldigt mycket för hästar i denna klassen.
Kan ju sedan säga att 12.9 över medel var ingen blufftid för Butterfly player och hon hade säkerligen kunnat gå snabbare.
Lyckas Örjan hålla upp spets så vinner han detta,,,, missar han spets så har han väl ändå ganska bra segerchans såvidare Vala boko inte får ledningen(vilket det är stor risk hon får överta då?)

#12, Det var en blufftid utan dess like.
Prima Stella körde ihjäl Nellie Vingboons, fel Mats Karlsson gjorde det.
BP bara hängde med.

#13 Butterfly Player gick 12.9 aM på Färjestad 7 Oktober och då var varken Nellie Vingboons eller Prima Stella med och Mats var för övrigt fortfarande konvalescent då…

#13 Då gick hon "bara" 13.1 tror jag när hon mötte Prima Stella. När hon gick 12.9 vann hon helt okörd. Hade överlägset snabbaste kvaltiden, ca sekunden snabbare än Vala.
håller med dig helt Rickard finns inte på världskartan att Vala Boko inte vinner detta.
men då ändras kanske er världskarta på lördag, om butterfly players lyckas hålla ledningen så måste hon ha en bra segerchans.

Hehe förlåt mina vänner, trodde det var Axevalla starten, då fick i alla fall allt kört i halsen.