v64 systemet(solvalla)
1: 1,3,5,11,12(4)
2: 2,4,6,8,9,11(3)
3: 10 Staro Allentown(1)
4: 1,7,9,12,14(15)
5: 1 ARnie's SUper Fly(6)
6: 4,9,11,12,14,15(1)
5x6x1x5x1x6=900rader/kronor
Spikarna: Staro allentown är en klasshäst som ska ha bra segerchans och i avd 5 så tar jag ställning mellan 2 hästar som jag tror loppet står mellan. Giant Light Vs Arnie's SUper Fly, spets vinner? tycker att Giant Light borda ha vunnit senast på v75 för att få godkännt och står hårt inne i loppet nu.
Skrällar: Elegance kemp är väl ingen skräll, men streckad på 10%? löjligt lite och hon borde ha bra segerchans om spets. Annars mycket uppåt på Wish for(barfota runt om) och What's going on ås som besitter toppform.
Årets roligaste v64 omgång med bra travlopp och spelintressant, nu får man bara hoppas att det blir lite tävlingar till skillnad från v75 i lördags.

Nämen nämen, du sa till mig att Elegance Kemp kommer spikas. Jag svarade med att det liket vågar du aldrig spika, och så blev fallet, oväntat……NOT!

från en lite snålare herre:
- 1 Between the Sheets, 5 Tucson Yankee
- 2 Hold´em No Limit, 6 West Life, 10 Dialecta af Prinfo
- 10 Staro Allentown
- 7 Go Chip
- 1 Arnie´s Super Fly, 5 Terrible Trick, 9 Lord Stanly
- 4 Fortune Access, 9 MacKindley, 15 Plantagenet
54rader/kr

#2, Han har 1/10 i det.

jah! 4 rätt och 3x33kr vad blir det?
ledtråd, världens mest kända nummerkombination på en hockeytröja - kanadensare - ass.kung!??

98?
Between The Sheets var ruskig!
Plantagenet klen.

själv tycker jag att snacket kring Staro Allentown inte stämmer. kommer då inte att spika honom förän han travar och vinner. men med på bongen kommer han att vara, hoppas bara att han inte är favorit när jag hämtar ut pengar på honom.
höjer Robert Bergh lite idag efter en 3:e plats med Arnie´s Super Fly samt hans finfina styrning med MacKindley. plus att han fick med sig 3:e platsen med Charles de Gaulle tillsammans med Åke.
Robban borde ta och göra fler resor ner till Solvalla tycker jag. -:)

#6, Hehe, kanske borde vunnit ja.
Bergharn hade en bra dag minst sagt…
Grattis till Brovve, en 3e plats och 62 000 måste du vara mkt nöjd med.
tack rickard, såklart man är nöjd med en 3.e plats i dessa sammanhang. trodde dock han var 2.a i mål när jag såg loppet :)
Men han gör ett bra lopp å kämpar hela vägen in i mål, så jag är helnöjd :) Har precis firat med en prips blå å lite käk från mcdonalds ;)

#8, Japp tycker med han ser ut att vara 2a i mål!

Inte blev Erik "tummen ner" trots sin 07.5 öppning med Tucson Yankee i regnet på valla, krävs det en finsk amatör för att hamna under den rubriken? Tydligen..

#10, Tragiskt…….