Tips inför spelandet.
TIPS 1 :
Spela alltid bästa hästen (med guld divisions klass) . Den vinner alla lopp. OM den ej vinner har den otur med löpnings förloppet. Eller har punktering. Eller kusken kör bort den. Eller om det är en annan kusk som tränger sig ut så den galopperar. OBS med galopp hade den vunnit lätt. Så bara otur att den galoppera. (ALLA Hästar går bra efter galopp)
TIPS 2 : Ta bort överskattade kuskar som Björn Goop. Spela alltid KUSKAR som Lutfi Kolgini som kör mera guld divisions lopp än Björn.
TIPS 3 :
Spela aldrig kuskar som B Goop ( För han ser framåt ej på scans )
Kusk som U Olsson ska ni se upp för han sparar hästen ibland.
STRECKA ALLTID Ludde han om ngn gillar korv.
Tips 4:
TA med underskattade hästar MEN glöm ej att ta bort B Goop då.
Tips 5 :
OM NI Spelar på Solvalla GLÖM EJ ta med T Hanne och J Frick de hade en gång i tiden solvallas bättre stall.
Tänk på att GOOP vinner körsvens ligan iår med hästar som får en viss fart med han i sulkyn.
Tips 6 :
Tänk absolut ej på statistik som att t.e.x Framvolten ofta vinner billiga lopp i distanser över 2640 och längre.
Tips 7 :
Om Favoriten är streckad som J Fax på 90 % är det ej lönt att spela V 75 För då blir det så dålig utdelning.
VIKTIGASTE tipset…..
Strecka endast spelvärda, det är de du vinner på ej att MAN skall tänka på att favoriter vinner i snitt 2 ggr PER V 75 dag. Men vinner favoriter blir det ingen utdelning.

Amen de Luxe!

Haha det är så jävla underbart…
vart vill du komma med detta? sluta uppföra dig som en idiot!
kan ju tilläggas att jag har aldrig i något inlägg på TiF nämnt på något sätt nämnt att man ska tippa enligt dessa punkter.
Men gott folk, glöm ej att lyssna på Demon_sid eftersom han är världens smartaste person och tippar alltid rätt, han har aldrig haft fel och kommer aldrig att ha det.
Tycker att Demon_sid idiotförklarade sig själv nu, men om det ska vara på detta sättet så slutar jag skriva på TiF från och med nu.

#3, Hahahahahaha så underbart, så du känner dig träffad?
Demon Sid aka StavgångareN^ har vunnit bra mycket mer än dig i sina dagar, man ska se upp till pajasen Freddan, hahahaha.

Det ryktas att den gode Nijo tog lite väl illa upp, sök på honom *viss*
Haha, mycket bra inlägg. Och nån som kände sej lite träffad??

Sej, är inte det en fisk?

#7, Lake?

2 an kommer IMORGON.
MVH Fredda som är rätt skarp i iakktagande och analyser eller vad tycker ni `?

#9, Haha ser med spänning fram mot det.
Mkt bra iakttagande.

Japps , men imorgon käner jag för att presentera lite mera saker SOM är tänkvärt inför v75 spelande. Känns som det ligger rätt i tiden . Med lite saker. MEN jag är ingen gud men kan bidra med lite saker man skall ha i grunden för v 75 spel….
MVH fredda

ät svamp!! (Super Mario Bros-term!)

#13, Grönvit så man får extraliv?

Måst skriva och tacka demon_sid för den härliga artikeln om Tips inför Spelandet.Den var helt underbar
Tack demon_sid

jag tänkte mer på den röd-vita så man växer och blir stor!

#15, Haha japp jag förstod det.
Din standardkommentar så fort det kivas lite - "väx upp".

Hallå, kan vi försöka hålla oss lite On Topic som omväxling!?
Okej, jag ska aldrig spela Björn Goop! Tack för tipset ;)
Ps. Jag tänker aldrig spela på trav. Ds.

#17, Haha, vad är egentligen OnT här?
#18, Du har nog inte riktigt fattat innebörden med inlägget…….

#19 Det tror jag hon gör…
PS. Jag ska aldrig spela Super Mario! DS.
#19, jo jag har fattat, och jag skrattar!
PS. Jag ska inte heller aldrig spela Super Mario. DS.
PS.2. Ojdå, vad konstig den meningen blev. DS.2.

Haha…………

PS3 … skulle jag vilja ha. Kan du fixa det åt mig Rickyboy? DS3.

#23, Där fick du allt till det.

#24 Ja, ibland har man tur när man tänker. ;)
Hm..

#26 Vad funderar du på? haha
#27, just nu funderar jag på yttrandefrihet, och om jag ska färga håret brunt eller rött. Intressant va? Haha ^

Bara att göra ett inlägg på Mode och fråga vilken färg dem tycker du ska ha. Finns mycket intelligent folk där. Rickard är en av dem, och han ger säkert sin syn på saken.
…typ

#28, På tal om OT…
Äh, jag kör på brunt. Rött hår skulle tala för mycket om mitt temprament!

#31, Btw när jag tänker efter vad du skrev - du ska absolut inte färga något hår………
#32, jo det ska jag!

#33, Ett ord - tragiskt.
#34, ett ord till - behövligt!

Har det plötsligt blivit ett dagis här på Forumet?

#36, Har det alltid varit :)

Hoho, det här är ju kul :)
Förresten Amandah, jag förstår dig! Mitt kunde hållas blont i 1 år. Sen vette sjutton om jag kunde kalla det hår längre ;)

Ursäkta ni som skriver men denna tråd handlar juh om travtips inte ngt fjanteri som ni gjort den till nu.
Så del 2 kommer ej denna vecka.
Synd.