Comeback.
Vi har de 10 ekipagen samlade bakom startbilen, 50m, starten har gått i Dagens åttonde lopp, kvick ut fårn sitt innerspår Prima Stella . //.
. //. Vi har i ohotad stil strax innan mål 1 Prima Stella, hon är tillbaka till eliten!!
Man kan ju alltid hoppas, men Prima i normal författning skall krossa det gänget.
tillbaka i eliten? sedan när har hon klassats som en elithäst?

#1, Jag blir bara så jävla arg på dig.
Tilläggas skall att hon vann ett provlopp i lördags på bra sätt, men tempo saknas ju såklart.
sanningen gör ont? du är nog ensam om att ha klassat Prima Stella som en häst i eliten.
Bra häst, som kanske vinner på fredag vilket så klart är kul för de delaktiga.

#3, Hehe sanningne gör ont väldigt ofta.
En häst som vinner Oaksrevanschen från dödens, slog bl.a Stargirl då som vann något stort nyss (minneslucka vad).
Hade aldrig vart sämre än 3a i BC på Axevalla ifjol om sop Unter kunde svarat, väldigt ärlig dam.
5a i Guldstoet med halsproblem.
700 000 intjänade.
Jag säger inte att hon är bäst i sin årskull för det är hon inte, men ett grymt löphuvud och klart top 10.
Vala Boko, Butterfly Player, Jodas Julia, Stargirl, Debbie Brodda, Quantum Joyride, Tigger, Lovely Conch, Emotional Dust och Prima Stella är 10 mycket bra hästar som jag på rak arm bara kom på, som jag tycker är top 10.
håller med Rickard!
Foretta, Barfine player, bruschetta, debbie brodda, Ila dimansche, blue island, SImb Tracy, elegance kemp, exclusive dust……..dem är väl lika bra eller bättre än prima stella.
Kvittar egentligen, hon blir ingen elithäst för att hon är top 20, 15 eller 10 i sin kull.

#6, Simb Tracy i ljusa stunder glömde jag. Det är jämnt i toppen…
Men kan ju sätta mitt liv på att Elegance Kemp i synnerhet är mycket sämre.

Förresten, kolla omsättningen nu i loppet. 134:-
Prima i 3.40 och alla de spelen som är lagda på henne är jag involverad i, hehe.

Aaaasch, såklart man åker på tät strid för 5e gången i rad.
Men för att vara första starten efter vila så klart bra, det kan bli kul ett tag framöver!
BTW: Kör inte Stefan bort henne?!
Nah han tror att Lass Formula kommer snabbt ute i banan o måste försöka köra undan.

Instämmer m #10, ingen bortkörning där.
Nej ja tror det är helt rätt Electra.

jaha. Prima Stella. liten bortkörning, hade han hållt inne Mad Hoot 10-15 meter till hade han vunnit med en hals motsvarande, för inte var det så bråttom att dra ifrån. så en lite bortkörning var det, men man förstår att det inte är full form på henne, efter nästan 3 månader ifrån. tappade pengar på henne idag. lite besviken är man då, fyfan!!!
dubbeln hade ger ytteriligare spelpengar till imon. blä!

#10, Nah, kan inte hålla med där…
#13. Håller jag mer med om, visst är det en tragisk bortkörning och alla man känner loosade pengar såklart… Tråkigt.
Men nu när en del går till vintervila kan hon gneta på ett tag, kan tjäna en del då om hon håller sig fräsch, blir väl bättre ju mer lopp det blir, hejja Prima!
ja kan hålla med lite om att stefan kunde väntat lite med o köra undan,

#15, Ja dåså!?!?!