Trav iFokus

Trav

Etikett: v75
Läst 300 ggr
demon_sid
0

Vinst e vinst som det heter Heja västerås

Eller som jag förespråkar TRAV E TRAV alla sätt och vinna är vinst.

FÖR vem säger NEJ tack till 1.8 MILJONER även om det är sko nummer du spelar efter ==?????

Skit samma eller hur vinst e vinst…

Spelade på mobilen - vann 1,8 miljoner

40-åring från Västerås använde sitt mobilnummer

Hur vinner man miljoner på V75?

Svar: Spela efter ditt telefonnummer och satsa 96 kronor.

Så gjorde en man i 40-årsåldern i Västerås och vann 1,8 miljoner.

Spelaren vill vara anonym, men berättar gärna om sin spelvinst som gav honom 1,8 miljoner kronor på V75.

Systemet kostade honom inte mer än 96 kronor och lämnades på nätet.

Mannen tog delvis hjälp av Harry Boy, men har till stora delar använt sig av sina egna ideér.

Minst sagt udda spelmetoder.

Mobilnummer

40-åringen ska ha använt siffrorna i sitt mobilnummer i ett eller flera lopp för att nå miljonerna.

Exakt hur vill han inte avslöja eftersom han är rädd för att någon ska lista ut hans telefonnummer.

- Han var hur glad som helst när jag ringde, säger ATG:s pr-chef Hasse Svennehed.

Totalt vann mannen 1 830 662 kronor på ett system för 96 kronor.

Mannen har vunnit stora vinster förut, men ingen vinst som varit i närheten av den här.

Vad han ska göra för pengarna vill han inte avslöja.

[Christoffer Svensson](mailto:christoffer.svensson@aftonbladet.se?subject=Spelade på mobilen - vann 1,8 miljoner)
Minimedia

Här är miljonsystemet

V75-1: 1,3,5

V75-2: 3,4,5,6,7,8,9,11

V75-3: 4,6

V75-4: 3,7

V75-5: 4,8

V75-6: 7 Casanova Chip

V75-7: 4 First on Line Sec

Rickard07
0

Han kan ju passa på och köpa lite triss så vinner han nog lite mera miljoner med den makalösa turen, helt sanslöst sjuk tur.

demon_sid
0

Han kan nog en del och ville säkert spela ett till system på ngt udda sätt….

Vet ej vem det är.

*Mannen tog delvis hjälp av Harry Boy, men har till stora delar använt sig av sina egna ideér. *

Minst sagt udda spelmetoder.

Han har nog lite kunskap med…

Rickard07
0

#2, Ja inte bara chans så att säga, då spikar man inte två favoriter.

Asså jag blir bara så arg när jags er sånt hära, när folk p.g.a Harry vinner stora summor, men i synnerhet har sån fruktansvärd tur asså sanslöst.

En annan som läser på och följer travet dagligen belönas 87/100 med nos ifrån en liten jävla slant.

demon_sid
0

Ett visdoms ord från en ärrad KÄMPE. Tror nog mpnga kan skriva under på detta med några år på nacken…

**Det gäller STÅ vid rätt busshållsplats vid rätt tillfälle..
Vissa har det genom hela livet.-..Utan att de ens vet om det.
**

Så är livet vad det än gäller…
SLUMPEN och han där uppe…
Jag träffa min fru genom slumpen jag skulle ej gå ut ens. Hon skulle gå på ett annat ställe men hennes kompis kom ej in .
DU skall känna rätt personer i rätt tilfälle då kan du få ett bra jobb om du har lite som krävs till jobbet osv…

=)

Rickard07
0

Den dära slumpen träffar aldrig mig med någon positiv sida asså.
Jag låter som världens gnällspik och det är jag ju iofs men är så jävla arg på allt och alla nu, INGENTING fungerar osv. Sanslöst.

demon_sid
0

Rickard sen finns det ett ordspråk med som heter man inte kan cyklas förreens man kan gå heller….
Tänk på vad jag menar med det….

MVH Fredda

Rickard07
0

#6, Jag kan inte vinna för jag kan ju inte ens spela ;-)
Jag antar vad du menar, pm?

demon_sid
0

Att vinster ramlar ej över en direkt i trav. 
Sen att tro man skall vinna jämnt på trav med små medel är ej lätt heller…..
Bättre spela för skojs skull. Det är ungefär 5 % tror jag som går plus i längden på ett år som spelare…
Resten bidrar tyvärr bara…

Rickard07
0

#8, Haha ja precis.. Och jag "får" ju inte ens spela än.
Men om det hade vart lite vinster då och då ens…

Men med dina magiska winningstreak och seda pausa på sommaren, tja man kanske behöver han nån sån strategi, hehe. Även om det är käppar i hjulen för din teori just nu med ^^