Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 264 ggr
demon_sid
0

Summering av 7an

Håkan eriksson ….

Jag ligger lågt med både Acclaim och Casanova lät det….

SÅ rätt han hade… Håkan asså =)

Men men Hittat Pau idag då hade man fått spela en harry ;)

Så inget gräma sig över att man ej spika acclaim som man jagat en stund. Spikar man losar den. Gör man inget av hästen vinner den.

Casanova Chip har klivit upp klasser spår 7 inget vidare bla bla…

Håkan e Turbergs Läderkorpis Örjans tid nu….
Betänk detta nu inför Vintern…

Sen skräller det tame faen ofta i dessa jvla STO Breeders lopp.
Bara kolla tillbaka.

Love bite att den fick fuska bort loppet var juh kul för classe. Men som den gått i de sista loppen sista metrarna visa han ej idag iallafall.

Prince Scorpio gjorde det bra från dödens.

FIRMA  goop visar i sista loppet varför trav spelarna verkligen gillar denna konsotollation…
Sembs Gregory som gått bäst i spets…Kul att Trav kommentaorerna och Vinnares Åsa Elmroth GAV på han. Kaxig tjej det där,,,,
Men diska båda i sista hade varit magstark när First bryter ut.
Trots jag hade U PÅ Mob Muscle vill jag ej ha den summan på 5 rätt….

Nä all in på er till nästa Lördag.

Nöjd ialla fall att man bjöd på en susare i vassen…

;MVH Fredda

men mindre nöjd med denna

hade en på bolaget och en privat med samma summa. Fudge boy fast med allt….TRAV E TRAV !!! Nya tag bara vända blad till imorrn!!!!!!

071103, Mantorp, lopp 7
( plats )

Prince Scorpio

3.45

071103, Mantorp, lopp 9
( plats )

Fudge Boy

2.85

dubbel

Se alla

Summa av kombinationer

1

Insats

250.00

Potentiell utbetalning

2458.12

Rickard07
0

Håller med dig, Hockey fyfan va tråkig han är, lus!

Bluffsilver var ju pinsamt.

Gooparna "fusksläpper" men First On Line Sec oerhört överskattad, loosar ju ofta i spets.

Prince Scorpio - tom Mats kunde vinna med den :)

Vala Boko - dödssjuk?!

Flying Herkules vill inte vinna.

Commander Crowe är bäst i världen. Nästan.

Tragisk otur på ditt spel.

demon_sid
0

Så är det med trav….
Sitter fast skulle köras för spets Rickard TRAV E TRAV =) Penga mun
Visste när han satt i rygg han blir fast där imål jag VAR EJ ENS orolig för mitt privata och bolagets spel….Får in en fin oddsare sen den som skall ge det fullvärde sviker du vet private ås=) PÅ sundbyholm…
Men men den dagen det rullar in 7 raka sådana här spel så äre fest igen…När det väl börjar rulla så har man en del degos…
För sådan "otur" jag haft på en del dubblar så vänder det snart. 
MEn spelar ej  lika ofta som förut tills det börjar rassla…

Rickard07
0

#2, Jo precis jag vet.
Farsan blev sur här med haha, att han satte sig i rygg.

Jo jag minns Private Ås….

Så du tycker du ligger i en oturssvacka? Hehe.
Jag har aldrig kommit ur min sen jag började med trav känns det som. Hur tråkgit som helst.

demon_sid
0

Så är det rickard jag har varit van att ha perioder med flyt och andra med stolpe ut…
Men men det är som bingo lotto rätt som det är står man med 3 ,miljoner i handen…..

Rickard07
0

#4, Hehe, du vet ju i alla fall hur det är att vinna stort… Jag vet knappt hur det är att vinna dubbla insatsen känns det som.

amandahandersson
0

Acclaim, en av mina favvosar =) Kul att han vann!

Rickard07
0

#6, Tråkigt som fan.

ina-scot
0

Förstår inte vad du menar Rickard med fusk goop DET är ju du som läser loppet fel varför ska stallen köra mot varandra ?

Tror inte VALA BOKO var dödssjuk utan DÖDSTRÖTT

Varför inte diska O GOOP själv klart stör han medtävlare HELT fel av måldomarna man ska väl inte vinna på fusk ?

Rickard07
0

#8, Ska tilläggas att jag ej spelade SOM tur är.

Men så förbannat tråkigt med stallkörning, NÄR senast släppte Sembs Gregory spets? Utpräglad spetshäst som är bättre än öket FOLS. Japp han bryter ut en del, olyckligt och fult att ej erkänna.

Vala Boko var inte frisk, det hoppas jag du förstår.

Edit: Kollade in travsport och shit! Vilka körhänder han har - Hockey.
Vid båda starterna idag för hans del, som resulterade i två segrar gjorde han sig förtjänt av böter vid båda tillfällena och även en avstängning - härligt Hockey!

ina-scot
0

JAG hoppas DU förstår att hon blev trött 13,0 första 1000 det är inga maskiner

När svarade SEMBS GREGORY spets senast mot en stallkamrat ? varför kör O GOOP FIRST ON LINE SEC bästa chansen kanske ?

hade inte blivit förvånad om hockey blivit diskad i 5e fegisar i tornet

Rickard07
0

#10, Jao men helt outstanding hela året typ, helt plötsligt är alla ofantligt mkt bättre, såg du henne inte i kvalet? Slog bland annat PAU med ca 50 meter eller? Nu är hon helt plötsligt 100m sämre än henne.

HAha iofs men ändå.

Men där har du rätt, fegisar :)

Hannna
0

Springer man in i väggen kvittar det om man i senaste starten slog Pau med 50m.

Kan tänka mig att det finns några pållar imorgon som känner sig lite stela efter dagens tävlingar. Prime, Speeden, Scarlets Aino, Vala Boko, Butterfly Player..Mjölksyra var ordet!

Rickard07
0

#12, Naaah.

Sir Remington är nog inte så löpsugen nu heller.

demon_sid
0

Sen är ston heller inga slåtter maskiner som typ C Crowe =)
Ingen slump att det ofta skräller i dessa lopp på hösten. Lång säsong osv….
Kolla Guiletta Broline. Kom 3a från bakspår läste i ngt sammanhang T Uhrberg sa den här kommer vara med och tampas i främre placeringarna i höst/ vinterns årgångs lopp…
3a från spår 12 jag skratta för mig själv när jag såg den komma men inte lirade jag plats för det….

Harrygirl
0

#8 Men då ska de fan säga det i intervjuerna innan!!!!

Rickard07
0

#14, Jo, ston är faktist oberäkneliga ibland. Bara Prima man kan lite på, hehe.

Gulietta Broline tillochmed 2a tror jag. En jag "känner" hade V till 175 ggr haha.

ina-scot
0

#15 många kuskar har egna hemsidor gå i på dom och läs vissa är väldigt raka om sina chanser bla T UHRBERG

Undra vad NIJO tyckte om dagens gulddivisson nu gick det kanske för fort så vi får ha max tider med

Hannna
0

#13 Vem var den där skidåkaren, Jörgen Brink va? Som körde in i väggen i någon stor mästerskapsstafett. Fråga honom hur det känns;) Nästan så jag hade kunnat åka förbi honom med ett par skidor Cool När mjölksyran kommer finns det inget att göra.

Rickard07
0

#17, Sparka inte på de som redan ligger ;-)
#18, Har du frågat Vala om hon fick mjölksyra? Eller varför är du så säker på det?

Idawg
0

Hästar är inga maskiner, nej. Och även om Vala Boko var fullt frisk så kan hästen ha haft en dålig och helt enkelt.

Hata när folk säger att en häst måste vara dödsjuk så fort den inte infriar spelarnas (och kuskarnas och tränarnas) förtroende. Och sen, alla hästar är olika. Vala Boko kanske inte tålde tempot hon gick i, hon kanske inte är det dära superstoet alla pratar om. Titta bara på Fama Currit, hon spåddes en lysande framtid. Vala Bokos karriär startade likadant. Snart kanske hon knappt duger i gulddivisionen. Enligt mig har Fama Currit svårt att hävda sig bland de bästa.

ZenoX
0

#20Vala måste varit sjuk, för hon tål garanterat det tempot hon gick i.

Hannna
0

#19 Öhm…När hästarna blir trötta, betyder det att dem fått mjölksyra. De har ansträngt sig så hårt att musklerna inte fått tillräckligt med syre. Jag tyckte mig ialla fall se att Vala blev väldigt trött igår…

Klart Vala var sjuk, kanske hade lite slem i halsen/röd i halsen. Efter det loppet hon fick krävs inga större sjukdomar eller fel för att klappa igenom så som hon gjorde. För att klara ett sådant lopp så sent på säsongen krävs det att man är fullt frisk.

Travel
0

Själv tror jag att Vala Boko var sjuk men det finns ju andra aspekter när det gäller ston. Tex så kan hon varit brunstig, många hästar underpresterar då. Visst kan det vara så att hon bara hade en dålig dag men så fin som hon var senast så vill nog jag tro att det var något galet.  Vad gäller Fama Currit så har hon tjänat nästan 900.000 kronor i år. Helt världelös verkar hon ju inte vara.

demon_sid
0

STON E STON ……
Så samman fattar jag det….Räcka ut tungan
Upp och ned i prestationerna….

Rickard07
0

#24, Och trav är trav :)

Bertil
0

#24 och #25

…och aldrig mötas de två!!!