Brutalaccent - Spikmästare
Grattis Brutalen, detta gjorde du bra!!!
Dock var det nära att Travel hann förbi dig trots två missade delomgångar. Bra gjort även det snittandes 3p/delomg.
MEN det är Brutalen som är namnet på allas läppar!!!!
mvh
Bertil

Grattis Brutalen, Vilken fin avslutning vi gjorde - jag 1 poäng och du 0 :-) Inte så lätt mao

Grattis grattis som loket skulle sagt
Det är bara att buga och bocka för Brutalaccent. Starkt jobbat. Dig skulle vi behöva låna in till vårt travbolag på jobbet. Det går inget vidare med det just nu.

Grattis Brutalen! Passa på och njut segerns sötma nu, för snart börjar väl en ny omgång och då ska jag bli mästare!!! Detta är ett löfte!

Somliga slutar alldrig att drömma :-)
Continue tänk på att det aldrig är försent att ge upp

tackar så mkt. det var som dags, spikmästaren är det man har sneglat på efter att man åkt efter det 3 första omgåbngarna när man spelar på V75. lixom det enda som hållit mig flytande när det gäller en rätt så torr travhöst och sommar för den delen. inte blivit många kronon in på kontot. dock har man som sagt haft Spikmästaren att se efter och det var skoj att få vinna denna extremt prestige-fyllda tävling.
bara att ta nya tag och väntar med spänning på att försvara titel till nästa omgång. kommer nog att bli svårare då, många som var nära och förväntas vara mkt sugna på att ta titeln ifrån mig.
Sååå ödmjuk vinnare vi har….känner stolthet och unnar dig segern än mer!!!!!
mvh
Bertil
PS så här gick diskussionen efter förra spikmästaren:
Brutalaccent: attsingens. han inte ända fram denna gång. men nästa gång knäpper jag dig på snoken Rickard…
#46 [
](javascript:void top.ShowProfile('Rickard007') "Visa personlig sida för Rickard007.")
Rickard007
2007-05-29
20:33
#45, Tusan heller att du gör.

#7, Det är inte jag. Jag heter Rickard07, hahaha :)
Vem har sagt att det var du???
- det var ju bara ett inklipp
;-))
mvh
Bertil

#9, Ja i och för sig haha.
Övrige, Har ni grattat klart inombords…eller ligger ni nerbäddad i avundsjukefeber….så jäkla lätt är det inte att vinna spikmästaren!!!
;-)
mvh
Bertil
Grattis Brutalen, du blir nog svår även nästa omgång
mvh/Thomas
GRATTIS BRUTALEN!!!!

Snyggt Brutalen, passa på att njuta av fframgångarna, snart är jag tillbaka på travovalen på riktigt. Då blir det åka av.
Bertil, hur der det ut i Maratontabellen nuförtiden?

Mkt snyggt Brutalen.. meeen.. nu är det dags att nån knäpper dig på snoken denna gång, och det kan ju lika gärna vara jag!! 
Ola min Vän, jag har huuuur dåligt samvete som helst för maratontabellen, MEN…I Will Return ;-)
mvh
Bertil

Stressa inte för min skull, så länge du inte uppdaterar den har jag ju ledningen