Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 310 ggr
ThomasH
0

V75-6 Rättvik 20/5-06

**V75-6. DD-1. Tvilling
**2140 A

1 Marvelous Bråten - Aarum D 44102 13,7a

2 Stanley Bar - Svanstedt Å 11000 13,4a

3 Oke Sund - Olsson R N 12242 14,1a

4 Filip Q.C. - Sjunnesson J 10dd1 14,5a

5 Royal Winner - Goop B 0d010 13,6a

6 Robis Ingo - Adielsson E 21333 12,6a

7 Totti Boko - Kontio J d14d1 13,7a

8 Staro Unplugged - Ohlsson U 3d521 14,0a

9 Domain Launcher - Goop O 32125 12,9a

10 Airstrike - Widell K 6011d 12,3a

11 Fastprint - Eklöf B 30122 13,0a

12 Conrads Comet - Söderkvist S 1dd1d 13,0a

hafor
0

Svårbedömt lopp med flera stjärnor i tveksam eller okänd form. Stanley Bar är ny i klassen och verkar ha haft svårt att komma tillbaka efter starten i februari då han hoppade bort sig helt. Robis Ingo gjorde bra lopp senast och kan vara en lösning, men vinner inte så ofta.

Fastprint och Airstrike har nog hygglig och kanske tom bra form, men läget är uselt.för båda. Airstrike vill gärna till spets tidigt.

Det finns många att fundera över.

Bertil
0

Tror mycket på Robis Ingo.

mvh
Bertil

ThomasH
0

Han var struken senast, någon som vet varför. Toto Boko visade mycket fin form senast och han ska inte underskattas

hafor
0

Åke Svanstedt har själv tippat sig som förstarankad med Stanley Bar. Royal Winner hör också till tipsfavoriterna. Stanley Bar är dock så opålitlig att man inte vet om han är värd att kryssas. Totti Boko som Thomas nämnde gjorde ett bra lopp senast, men har ibland visat väl ovilja att vinna tycker jag, i ala fall då det handlar om full distans. Kanske han lärt sig nu?

Preben
0

Ja ni det finns go grund för skaplig utdelning denna vecka då det är många öppna lopp här kommer ett till. till kamelerna lurar jag på Stanley Bar, Filip QC, Royal winner, robis ingo samt Toti Boko

ThomasH
0

Royal Winner är ett spelförslag. En mycket bra häst som nu för Björn Gopp i sulkyn. Han Winner.

Lise-Lotte
0

Spiken var först tänkt på Royal Winner men OM Stanley Bar tänker gå barfota så dubblar jag.

ThomasH
0

Jag spikar Royal Winner som möter ett enklare gäng idag.

Lise-Lotte
0

Ja jag återgår till min första tanke och spikar trots barfotainfon på Stanley. Men förhoppningsvis blir det bra körning så det gynnar RW. Jag vill gärna täcka upp med Finans i kallblodsloppet som dessutom går väldigt bra i Sverige. För den som minns så skrällde han också på Vincennes så visst kan han i sina ljusa stunder.

Bertil
0

Bra spikförslag Thomas o LL. Oddset blev fina 5,69 för ert spikförslag. Mycket bra spelat!!!

mvh
Bertil