Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 309 ggr
Bertil
0

V75-3 Romme 17/11/07

**Lopp 6. V5-5. V75-3. V3-1. Tvilling.
**Auto **2140:
**1 Crown Kemp - Goop B 14040 12,0a
2 Monsieur Gagnant - Frick J 42554 12,9a
3 First Wise As - Redén D 14400 12,4a
4 Persos Yankee* - Adielsson E 31225 10,2a
5 Super Light - Westholm J 03554 10,8a
6 Prime - Takter J 5d315 12,0a
7 Jademack Ås - Holmsten P-Å 24233 12,1a
8 King One - Eriksson S 15042 12,2a
9 Larron du Bouffey* - Berglöf E 11223 11,8a
10 Flying Herkules - Kontio J 053d2 11,8a
11 Acclaim - Kihlström Ö 05301 11,5a
12 D.J.Seabrook - Lennartsson P 1d111 13,3a

Rickard07
0

Horribelt tråkig V75a, men nu ska vi inte vara sådana :)

Tja, Persos Yankee får lite chansartat mitt tips, gick tydligen bra senast och kanske kan spetsa här. Möter ju inga världsartister direkt i synnerhet inte när Super Light var kass senast.
Acclaim behöver tempo, får knappast det nu, svårt då.

Bertil
0

acclaim är en häst som kanske levererar mest och då spelar det ingen roll ifall det är för enkla motstånd, pliktskyldihet att vinna eller nåt annat…han kan ju inte mer än vinna. Vad jag menar är att, han platsar alltid på min bong

ZenoX
0

Dags för Super Light nu, tror den bara vinner här,

Nicklas
0

bra chans för crown kemp, spets o slut.

persos yankee går att ta bort på att han inte spetsar, acclaim för dåligt spår och möjligheten till överpace är minimal.

motbuden är super light+flying herkules

Bertil
0

#3 Tveksam ang formen…tror den är i dalande

Nicklas
0

skandal i så fall när super light ska NÄRMA sig formen för resan till frankrike, är snarare som så att formen närmar sig för super light.

ZenoX
0

#5 kanske den är men i normalt fall ska man vinna över detta g¨äng och det blir antagligen så också…

Nicklas
0

normalt fall är ett uttryck som inte ska användas inom trav och spel, då hade v75 gett 100kr för 7 rätt.

Vad super light visat den senaste tiden så kommer han inte att vinna detta loppet, men trav är trav och i normalt fall så vinner han, haha.

ZenoX
0

hahaa kanske inte men fungerar han bara som han visat tidigare tror ja han bara vinner….

Rickard07
0

#3, Finns ingen vettig motivering till varför han bara borde vinna detta, var inte alls bra senast, varför skulle han vara mycket bättre nu, för det lär behövas med tanke på att det ej lär gå fort detta.

Flying Herkules Nicklas, man kan inte tro på en sådan med en sjuk ickevinnareskalle. Visst bra senast osv. men den vill ju fna inte vinna…

Nicklas
0

visade stor vinnarskalle i början av sin karriär så visst har den vinnarskalle, fick ett småhårt lopp senast(elittempo) och gick mycket bra. Det är sällan invändiga hästar lyckas hålla undan mot hästar som kommer snabbt utvändigt.

Denna gången är det väl stor risk att just flying herkules kommer utvändigt och vinner om det blir tempo på loppet.  

men som sagt, crown kemp har nog en bra segerchans här.

Rickard07
0

#11, Ja men nu är det åratal sedan hans karriär startade samt hans segrar staplades. Mycket bra senast javisst, men ÄNDOCK greppet 100m kvar men viker ner sig.

Bertil
0

FH vann inte senast och det var svagt att inte ge mig ett odds då, du får en ny chans att sätta ett odds på FH och jag är så pass generös så jag dubblar insatsen om du ger mig ett drägligt odds!

mvh
Bertil

Rickard07
0

#13, Pratar du med mig, haha?

Bertil
0

Näääeee, du har väl inga pengar att utfästa ett ickeviinarodds för ;-). är man säker på FH så bör jag ju få >50ggr och då sätter jag gärna ett par tusen på att han inte vinner!

mvh
Bertil

Rickard07
0

#15, Hehe… 50 ggr på att den ska torska, det får du knappat på CC haha.

Bertil
0

ääähhh, ge mig 23ggr….jag spelar…tror man på bävern måste ju oddset att den förlorar vara högt….jag vill veta varför och hur säker m,an är på ett sådant skrälle som flying herkules ;-)

mvh
Bertil

Bertil
0

detta borde ju vara lönsamt om man nu är sååå säker på vilka som bör vinna och vill bara visa min generositet och spela emot så att den tvärsäkre kan få vinna lite extra pengar. Kul om man kan hjälpa till :-)

mvh
Bertil

Rickard07
0

#17, Haha 2ggr är klart spelvärt.

gronafingrar
0

Acclaim springer varv runt konkurrenterna.
Bakspår endast oddshöjande.

Rickard07
0

#20, Haha knappast, vinstduglig om maxklaff, men springer varv runt konkurrenterna jo tjena.

demon_sid
0

Persos Yankee nu när guld ej håller någon vidare klass.

Nicklas
0

Flying herkules gjorde ett  starkare lopp än acclaim senast med tanke på den hårda öppningen han var med om. Men det finns väl ingen som är säker på vinst?

Det mesta hänger på hur mycket crown kemp får bestämma i ledningen, vem ska sätta tempo på loppet? Det luktar spets, bestämma och sticka undan sista 100 till säker vinst. Samma scenario som arras hade vid senaste guldsegern.

demon_sid
0

Såg ej C Kemps sista lopp men det på Bergsåker han kom 4a i hade jag spelat en slant vinnare på C Kemp på då var han blek blekare blekast…

Måste nog ha en ruskig uppryckning. MEN kusken gör en del….
Den "vänsterhänte" Så GOOP drar nog på sig mycket streck från spår 1 Nicklas…Tihi.

Nicklas
0

även dåliga kuskar lyckas vinna från ledningen, även om goop körde bort ett lopp i ledning med favorit senast på v75(gentle giant). Får väl hoppas att han lär sig av sina misstag?

mest troligt är att erik drar på sig mycket streck med tanke på hans form…….

Travel
0

Tror att Super light och acclaim är ett bra lås, trots bakspår för acclaim och att Super light inte var så bra sist. Dock helt annat motstånd nu. Dessutom så är nog formen på väg då frankrike väntar

brovve
0

lås på acclaim och c.kemp.

Kullgren
0

Dax för Larron du Bouffey! Vinner med en nos…

Nicklas
0

jobbigt, bättre om det blir vinst med 1 längd så att vi har en klar vinnare. Kul med en v75 vinst för Berglöf, den kan han gott ha!

hoppas att han inte blir avstängd i 30 dagar för drivning, kan inträffa med Berglöf då han ska jobba in sin seger.

demon_sid
0

Berglöf hade visst ruskigt flyt igår på färjestad vart det  segrar eller ?

Kullgren
0

Tre vinster och en andra plats. I bland kan det se ut som han ligger i riskzonen när han jobbar på sina styrningar…. Men det är han inte ensam om…

Bertil
0

Acclaim vann och FH gjorde det därför inte. Detta ska ses som en allmän understrykning till mina egna inlägg :-)

mvh
Bertil