Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 454 ggr
demon_sid
0

Hur jag satte sjuan !

Jag bestämde mig för sätta sjuan denna helg efter 1000 bedrövelser sen i april.

Börja på SÖNDAGEN kollade alla omgångar sen 2000 för få en blick över hur Rommes sjuor varit på Höst / Vintern.

Slog av Msn Datorn på kvällarna för relaxa. Vips börja även mina spel sitta privat som gått BAJS sen i APRIL.

Så man kan säga jag gjorde en helrenovering av mig själv.

La ned lite tid VI TIPPA TACK MICCE för du mailade över den.
Så den var med hela vägen på gymet när jag cyklade.

PÅ ngt sätt så kom spiken på M JERKELD av sig själv.

Låset på ACCLAIM & PERSOS det var så klart på ngt sätt.
Spetsen kör Persos och C KEMP om så det låset . Antingen Erik i spets eller Örjan på speed fanns bara de 2 . Då jag sett C KEMP som varit kass i de sista 2 loppen….

Wellington "hoppades" jag skulle vinna , men det var långsökt men trodde lite på chans när de gick in i issita sväng men men Jorma vbann…INTE PRA kört jorma *blink*

Sedan hade jag råd gardera systemet ganksa friskt då JAG hade sett och kände på mig att det skräller i ngra lopp. Tog med alla i 1a loppet.
Lopp 2 STO 3 årings borde räckt med 1 2 3 . MEN hur ofta har det ej skrällit i dessa lopp ?

Så det vart 1 till 8 på strecken.

Guld LÅS 4.11

Spik Fricken 3 Dje ggn gillt….Förut när jag vann släppte jag aldrig mina spik ideer TRAGGLA tills de satt…DEN bara kom på Torsdag kväll ändrade….

Lås 2.9 Fanns bara de 2.

9 st kände att Alsace skulle dra fram mina ideer 10 , 12 så den åkte bort 11 . 3an skulle köra en bit för spets emot 1 och 6 trodde jag och 7 an ICHTYS tog jag bort pga av ranken och spåret….

Sista loppet var öppet plus det är kul att ha många i sista….
Trodde mest på Rutger Raket men våga ej spika….
Hade 9 st där… DE Som ej var med var SEMBS Gregory Mind Chap Kings Blondie.

Kraven var Erik vinna minst 1 lopp men ÄVEN MED GOOP i sista loppet
GOOOP SATT

Örjan vinna minst 1 lopp Acclaim. MEN HADE även B GOOP SOm lillspik.

Jorma vinna minst 1 lopp VANN 2. PLUS B GOOP Med Rutger,…

SÅ man kan säga jag hade 2 spikar. MEN Ville ha bort goop i sista om alla andra krav suttit innan då hade jag haft 9 st MEN ej SEMBS Gregory i sista….

Hade innan jag kollat upp så jag såg att Örjan och Jorma hade vunnit flera lopp sedan år 2000 "statistik " är bra ibland till viss del, sen gäller det göra det bästa av den. Men du måste själv veta vad du gör av den. Men sätta en sjua med statistik går ej DU måste ha lite annat med tror jag…

Visste det skulle komma minst 1 skräll.
Därav jag la kraven på kuskar istället för A B C Rank.
Min spelstil passar ej A B C hästar i reducering så är det bara . DÅ min främsta egenskap är att CHANSA i rätt läge och våga.

demon_sid
0

Hur får jag dessa dubbel poster ?????????

Nicklas
0

hur jag satte dagens dubbel……

hade 5 rätt efter 5 avdelningar med spikar på jay jay okocha och rutger raket som avslutning och gjorde därför motspel till mitt system.

Singlade Lost WithOut You eftersom det var min spetsfavorit och den stod för en riktigt bra värmning, sedan spelade jag den mot alla i avd 7 på 50kr per häst förutom Rutger Raket och Go On Pale som jag lirade 300kr på.

Klart att gå mot en klass 2 favorit som är spelad till 1.7 gånger pengarna och har Danne ohlsson i sulkyn……

brutalaccent
0

härligt lirat, och modigt osså - sådant diggar jag att läsa. hoppas turen håller i sig för både V7 vinnaren och den finfina DD-vinsten.