Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 283 ggr
Bertil
0

V75-2 Jägersro 24/11/07

Lopp 5. V5-4. V75-2. Tvilling. Auto **1640:
**1 Enya Cheval - Söderkvist S 1213d 14,5a
2 Umbrella Hornline - Svanstedt Å 10141 13,3a
3 Pine Noelle - Kolgjini L 11205 13,7a
4 Elviria - Takter J 34111 13,8a
5 The Classic - Lövgren J 04211 14,0a
6 Staro America - Adielsson E 54152 13,5a
7 Smashing Dame - Uhrberg T 26102 14,0a
8 Kattegatt - Goop B 13d12 15,2a
9 Friska Bar - Untersteiner J 11060 14,5a
10 Kismet la Marc - Kihlström Ö 26k12 15,2a
11 Cindy Hall - Untersteiner P 34115 14,0a
12 Fraganzia Gelj - Folkeson B 35216 14,6a

Hannna
0

Elviria har varit smällfin på slutet.

Nicklas
0

såg The Classic på jägers för 2 starter sedan? riktigt fin häst och jocke lövgren är på gång nu igen.

fast jag undrar om någon rår på svanstedt med umbrella hornline?

brutalaccent
0

The Classic var finfin i senaste starten osså på Kalmartravet. gick ett tungt lopp dock mot sämre moståndare. men det finns spring i den hästen, plus att Jocke L varit het och hans stall börjar närma sig fin form.

demon_sid
0

Lövgren har väl verkligen ett form stall numer så….
Men sto lopp…..Får iaf mig höja ögonbrynen. Som när jag ser favoriter frpn spår 6 och 7 och 8 i Auto…..

Jay Jay Okocha i helgen….
Visserligen galopper den , men spår 6 och uppåt i auto som bäddat för trubbel i starten…..

Nicklas
0

svanstedt blir favorit från spår 2, men hästen har galopperats tidigare då hon laddats för ledningen.

brutalaccent
0

#5 måste ju dock tillägga att det handlade om spår 5 i volt. nu borde väl chansen vara större att han klarar av det, samt att han redan sitter bra till med henne och inte behöver ladda för att hamna bra till. annars en väldigt fin häst som gjort det bra mot betydligt mkt bättre motståndare än detta - som på Örebros oval: Breeders' Crown Semifinal för 4-åriga ston -  där hon var en hårsmån att ta sig till finalen efter en finfin 4:e plats.

ThomasH
0

Kismet la Marc har en enorm kapacitet när hon fungerar, som många Viking Kronos avkommor så är hon komplicerad. Hon återfinns ju numera hos Stefan Hultman, vilket medför att Örjan kör, klar fördel

demon_sid
0

2 kör om spets öppnar för en 3 dje ?

ZenoX
0

Enya Cheval spetsar detta lopp o leder länge?

Rickard07
0

Ludde är med, med en relativt snabb häst väl? Luktar körning lång väg mellan  1+2+3 och säket nån mer.

brutalaccent
0

även 5 The Classic lär laddas för spets i och med att hästen är naturlig startsnabb.

Bertil
0

Drar till med Elviria…Takter har toksnurr på sina hjul

mvh
Bertil

brutalaccent
0

personligen tycker jag att det är dåligt snurr här på TiF. kom igen gott folk, sitt inte o vänta på att alla andra skall skiva, grabba tag i tangenterna och gnugga geniknölarna. -;)

Rickard07
0

#13, Sant! Våga!

brutalaccent
0

all denna startrusning kommer att medföra att Åke får ett perfekt lopp och kommer att kunna spikas. Enya Cheval är väl den som skall vara snabbat ut och sedan kommer The Classic och Staro A att laddas. tillägg även att alla dessa nämnda kommer att köras barfota förutom Enya C.

Enya Cheval har vunnit 5/7 ggr den körts i spets. kanske en chansspik för den som vågar. Stefan Söderkvist upp nu, bra form för dagen. kuskplus med andra ord. skall vi ge honom 30% på strecken??

Rickard07
0

#15, Japp, men har inte Enya Cheval varit lite kort i rocken i lite hårdare gäng? Men klart, form slår klass… Men jag är lite tveksam om hon når täten så smärtfritt att hon kan rinna undan till seger, tror det är bättre att släppa och hoppas på turen då.

Tycker dock Umbrella Hornline är en favorit att gardera, med kanske Staro America, lopp i kroppen nu!

Dåligt läge på Kattegatt men kapacitetsmässigt står hon högt i detta lopp, om minsta klaff så kanske.

4+5 vet jag inget om, men verkar ju vara vassa motbud…

demon_sid
0

13 # Jag tycker det är rätt lönlöst skriva bara för skrivandets skull…

Om man skall skriva är det bättre ha belägg för det…….

Hellre kvantitet än kvalite ?

brutalaccent
0

#17 absolut. jag håller med dig, men jag vet att det finns folk där ute som sitter o kollar in raderna till helgen. det gör väll alla? eller? ville bara mana på folk att skriva istället för att bara läsa, för det läses i dessa trådar, men skrivs mindre.

ville som bara hejja på folk lite.

demon_sid
0

Brutalen förstår din tanke…
Finns alltid fluktare som bara tar och ej ger ngt i slingorna…

Varför tror du jag ej lägger ut alla MINA drag som är LÅG % .

Rickard07
0

Du får nog inte så jätte mycket lägre spelvärde här iofs Demonen.

demon_sid
0

Lite bonus ska det vara med på bolagen med….

Man vet aldrig vad för folk känner folk som jobbar på travsiter som gluttar in här…

Inte för jag tror det men var med om ett och annat när jag la ut långa analyser på travcafet förut.

Rickard07
0

Mjo den vevan vet jag…