Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 407 ggr
ThomasH
0

Gardera Wealthy?

Om man vill gardera Wealthy så är nog spetsbudet Lukas Lupin klart undervärderad

Thomas

Bertil
0

jag tittade också på Lukas, men raden är ju tristare än Sören. Undar vart han står egentligen har du koll på Lädhikorpis kusar?

mvh

bertil

ThomasH
0

Ja, Lädhikorpis stall verkar var ur form, men de flesta förstårsigpåare menar att Kari inte skulle starta Lukas om han inte var i form. Detta är ju en ganska ny kuse hos Kari, han var ju tidigare hos Veijo och där gjorde han sin bästa lopp i spets. Om man tror att även Walmann täker spara sin kuse till finaleran så är Lukas spetsfavorit och där ska han räknas. Dock så måste man hitta en nya spik!

Thomas

Bertil
0

Usch, en ny spik!! Jag har det nog svårt ändå. Jag kör en "struts", spikar Wealthy och hoppas att min Gud är med mig :))

mvh

bertil

ThomasH
0

Tycker att det är den bästa strategien, jag tror stenhårt på Wealthy, Walmann fegar aldrig, Örjan får inte lägga sig!

Thomas

ThomasH
0

Ett nytt alternativ är ju annars Arn, har är ju kvar i brons tack vare 4:e platsen senast. Med en placering bättre, och han hade startat i silver

Tänk på det när du vaknar i morgon Bertil

Thomas

Bertil
0

Även om Arn står riktigt bra inne i klassen, så har han inga segrar den senaste tiden. Känns svårt att spika endast på kapacitet, det är inte alltid det enklaste att låra sig att komma först i mål. Jag har ju Arn med, men inte singlad.

mvh

Bertil

ThomasH
0

Nej, tycker nog också att fomen är ett frågetecken, även om motståndet är enklare än tidigare

Thomas