Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 308 ggr
Bertil
0

För Djävligt!

Det har kommit till min kännedom att vissa element, vilka normalt tillhör vår fina sajt Trav iFokus även är ute på andra sajter inom communityn iFokus och tyvärr nästintill skämmer ut sig medelst arroganta, raljerande och nedsättande svaromål. Detta innebär med all nödvändighet att även Trav iFokus får ett löjets skimmer över sig, något som jag inte tycker att vi förtjänar.

Rent personligt känns det oerhört trist att det inom nätverket iFokus förekommer kommentarer av dylik art, enär jag tillsammans med Staffan och andra Medarbetare satsat såväl tid, engagemang och kapital i en verksamhet vars syfte, i varje fall för mina ögon, har varit att skapa en miljö av hög seriositet med minimalt inslag av pubertala yttringar och allmän omognad.

Det finns ett policy dokument angående hur man bör uppträda på iFokus. Detta måste man godkänna när man registrerar sig och innebär INTE att man därefter åtnjuter rätten att närsomhelst bryta mot dessa Skrivregler.

Vi som arbetar på iFokus hindrar ingen att avregistrera sig ifall man finner formen som varandes alltför strikt, men däremot förbehåller vi oss rätten att bevaka och slå ner attityder vilka inverkar menligt på vår verksamhet, låt vara medvetet eller omedvetet.

mvh
Bertil Pettersson
Affärsutvecklare iFokus.se

hubbas
0

Det är bara att hänga ut dom som misssköter sig med namn utan pardon

ronamic
0

Håller med.

Rickard07
0

Feltext.