Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 491 ggr
Bertil
0

V75-6 Örebro 1/12/07

**Lopp 9. V75-6. DD-1. Tvilling.
****2640:
**1 J.T.Mulligan - Svanstedt Å 01361 14,5
2 Högstena Enzo - Söderkvist S 11106 16,1
3 Dialect af Prinfo - Andersson M J 22214 15,5
4 Joylite - Jakobsson M 45111 16,4
5 Incognito - Takter J 31k11 15,4
6 Redtop - Sundberg H-O 20131 16,5
7 Avanto - Erixon L 25114 15,9
8 Thack Thack - Jansson T 13211 15,4
9 Catch the Flax - Kihlström Ö 10001 15,8
10 Gentle Giant - Goop B k5112 15,7
11 Lass Twist - Lennartsson P 23512 15,9
12 Partagas - Eriksson U 10151 15,6

ZenoX
0

Står mellan 2,5,9,10? återkommer mer när läst på mer.

Rickard07
0

#1, Njae, J.T Mulligan måste väl vara tisdig med King Åke? Duell mot Incognito, dne sistnämne favorit och huvudtipset men J.T Mulligan första garderingbud, sen finns det väl en massa bävrar att gardera med om det behövs, ungefär hela fältet.

ZenoX
0

#2 Risk för och bli instängd. så ja tror inte på den riktigt.

Rickard07
0

#3, Men lika stor spetschans?

ZenoX
0

jaa men det gäller spår 1 på den med juh. Cool såg på Tv4 idag när travet var då sa örebros sportchef eller vad det var att dom skulle minska distanserna till 1609 och 2100 bara för att alla skulle ha lika bra chans..

Nijo
0

J.T Mulligan är mycket tidig, snabb ut och en bra häst. Högstenas enzo däremot kan jag sätta mitt liv på inte kommer att vinna loppet,,,,fruktansvärt övervärderad häst som haft några turvinster i svaga sällskap. BORT!

RedTop är mycket tidig, finns mycket kapacitet i den hästen!

Tipset får Gentle Giant, bara till att hoppas att Goop inte kör bort detta loppet också(som senast) han vinner vid normala förutsättningen och en normal styrning.

Rickard07
0

#5, Läs proppen igen, hos mig står det volt, står det auto hos dig?

brutalaccent
0

då är jag den första som höjer Partagas. Bergh häst som visat finfina egenskaper. diggar hästen!!!

ZenoX
0

#7 dags och lägga sig kanske, får väl göra det haha Cool

Rickard07
0

#8, Men är den så oerhört mycket bättre än motståndet då? Som den nästan är piskad att vara för att vinna från det utgångsläget.

Nijo
0

Partagas är inte hälften av den häst som gentle Giant är, det kan jag skriva under på. Men i trav kan allt hända o partagas har väl en bra speed,,,,känns dock inte som något hett segerbud.

brutalaccent
0

Gentel G står ju i en klass för sig själv i detta lopp. är väll egentligen ingen som är i den klassen. men långlopp och startspåret på honom gör ju att han är garderingsbar.

Partagas var det första namn jag lä märke till, skrev att jag diggade hästen, lyckats ta hem några slantar på honom - inte konstigt att man diggar den då! -:)

annars så diggar jag Dialect af Prinfo som gjort det okej i det två senaste loppen, med skicklig kusk.

Redtop har dock tävlas sparsamt detta lår i och med att han varit struken så mkt, gjorde dock en kanonlopp i Maj detta år (då han plockade ner bl.a. Trophy Stand och Farfar), därefter varit borta mkt.
senaste segern vart klar redan innan loppet, (te ben i mål så att säga) då motståndet var av tvecksam kvalisort

Nijo
0

yes, men hans-owe och springspår i volt, luktar spets lång väg trots att jag inte vet något om red tops startsnabbhet, Men en fin fin häst är det och en bra bra kusk.

Goop stor favorit och sedan ganska jämnt streckat bakom…..Men att spika Goop från bakspår är att riskera väl mycket trots att han inte kör en häst från sitt egna stall(då är han super passiv).

blir till att sätta på tankehjälmen!

brutalaccent
0

om Goop drar på sig oförskämt mkt streck så kan det vara skoj att försöka helgardera loppet, iaf ha med 9-10 hästar. alla på framspår. om man säger som så att det är segervana hästar som är ute i detta fält. 27 segrar på 60 försök. på klördag blir dock siffrorna lite andra = 28 segrar på 72 försök. -;)

vem skall denna bli??