Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 540 ggr
Lise-Lotte
0

Elitloppet och lottningen

**Heat 1:
**1. Conny Nobell
2. Super Light
3. Steinlager
4. Fairbank GI
5. Mara Bourbon
6. Jardy
7. Snazzy Millie
8. Citation

Vidare går tror jag - Super Light, Mara Bourbon, Jardy och ….?

**Heat: 2
**1. Jag De Bellouet
2. Kool Du Caux
3. Hot Shot Knick
4. Thai Tanic
5. Malabar
6. Let's Go
7. Giant Diablo
8. Victory Tilly

Vidare går tror jag - Jaggen, Kool du Caux, Hot Shot Knick och Victory Tilly

Vad tror du?

Ola007
0

Vad är det för distans på loppen?

Tror iallafall att Conny Nobell, steinlager, mara bouron och citation ställs mot Jag De Bellouet, hot shot knick, Thai tanic kommer med på ett litet hörn och sist men inte minst Lets Go.

Ha de! Måste fixa ett WM guld i Hockey!

Lise-Lotte
0

1609 auto är distanen

hafor
0

Synd att inte Valla kör med vinklad vinge, då skulle det vara mer intressant i försöken (och självklart även finalen). Som det är nu krävs det oerhörd "tur" att gå vidare med spår 7 och 8.

Erik Adielsson såg mörk ut i ansiktet när det var färdiglottat. Vilket fullständigt mörker med båda Stig-Eriks hästar och spår 8!

1:a kvalloppet borde ge Steinlager (fullt frisk) , Conny Nobell, Super Light och en till klara för final.

2:a Jaggen självskriven (om han är frisk), Hot Shot Knick och därefter hoppas jag på Giant Diablo och Victory Tilly.

dollarsallover
0

ursäkta men undrar man vilken distans vårt kära elitlopp körs över så…..

Conny har dragit en riktig vinstlott !! fixade i och med spåret en finalplats ! Är inne på att Conny t o m kan vara vår slutvinnare i år… ?!

Diablon är en häst jag gillar skarp, påminner mig om en viss money maker och då kommer gåshuden snabbt fram :-)

dollarsallover
0

höll på å glömma… Ni får se positivt på att Spring Ray inte fick platsen. Nu får vi förhoppningsvis lite bättre odds på Flukten i Harpers ?!

Lise-Lotte
0

#4 Conny N vilket scenario har du då med tanke på finalplats? Jag inbillar mig att Steinlager (som jag tror kommer att få problem oavsett) kommer att laddas för vad tygen håller, Snazzy M är en katapult och Mara B är "tvingad" att röra på sig mycket tidigt. Fairbanks kan man nog inte köra på annat sätt än stenhårt framåt (men galoppen kommer) Bästa spåret här har väl så sätt Super Light som bara kan avvakta. Conny blir således kvar på innerspår.

Nu var ju Citation inte alls på humör senast men han kommer att vara satt i strålande skick - undrar jag om inte Erik lyckas fixa en finalplats.

Lise-Lotte
0

#1 bra jobbat Ola Glad hoppas att du har krafter kvar till fotbollsgrabbarna också.

arras
0

en riktig tuffing som skulle gå i pension, men finns med på söndag, varför inte? malabar

arras
0

Förvånaden riktig tuffing som skulle gå i pension, men finns med på söndag, varför inte? malabar

ThomasH
0

Välkommen Arras. Jag tror på en Anna tuffing som snart pensioneras. Om Victory Tilly klarar 8:e spåret i försöket och går till final så ska vi inte räkna bort den ärrade hjälten

arras
0

Tack Thomas för hälsningen, det här med data är inte min grej men till stor hjälp inom travet, visst skulle Victory Tilly kunna stå som slutsegrare, som sagt och var händer det mycket oväntade saker inom trav och så har han ju en jäkel till kusk i vagnen, nja…skulle det hända så faller det säger många tårar,och så kan Victory gå i pension som den störste av ALLA.