Trav iFokus

Trav

Etikettv64-solvalla
Läst 961 ggr
Micce11
0

Inför Solvalla, dagens frågor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är Salma Boko spetsfavorit eller lyckas Mary komma förbi? Såg smällfin ut på Romme iaf, jäkligt speedig häst iaf, men det känns som hon kommer bli kommunare idag…

I avd2 Airstrike är en gammal trogen slitare som brukar bomba till spets kommer han dit idag så biter han i bra, First On Line Sec har jag en känsla av att den är sårbar utan spets, har jag fel?

Jodas Julia är en riktigt bra häst, verkar också bli en streckraket idag… Men det här loppet är intressant, en Goop favorit igen, men motstånd saknas inte, en segerstaplande danska med snyggjonny i sulkyn, en finsk jänkare, Foretta kanske?

Småknepigt lopp. Warvick Rex är en talang, lite väl ojämn men kan vinna, från bakspår startar entaktade Alsace Cobra, den går hela vägen in i kaklet dessutom mannen med körhänderna i sulkynFörvånad

Nu tar vi dem eller hur hanna? Go On Pale tror jag tar dem över upploppet. Intressant på spelet.

Solvalla Grand Prix är som alltid ett bra lopp. Startsnabba är 1,3,7,8, Muskeljohnny kan få ett bra lopp här och med dessa låga procent är han intressant. Avslaget måste väl ändå vara Glen Kronos, har inte visat något av värde på en evighet…

demon_sid
0

Tar ej mary spets ?

Nijo
0

salma boko är mycket startsnabb och missar inte spets.

Airstrike trodde jag mycket på, men det ser ut som att det blir vinnarhålet då det låter som att de vill släppa till first on line sec.

Tigger borde ha bra "spets o slut" chans med goop, väldigt fin häst som går starkt i ledningen. Samtidigt har värsta motbudet spår 8,Pure ivory och den imponerade inte direkt senast mot garland kronos.

In Motion har bra "spets o slut"chans i sitt lopp också, stark spetshäst som går hela vägen och STigH är inte så uppåt på warwick rex, talang som jag trodde mycket på när startlistorna kom ut, gick bra senast efter sen lucka.

avd5: Sir Remington i spets mot Go On Pale som är bästa hästen, 2 hästar som gör upp tror jag. Egola boy kan segerstrida också. Rutger Raket väldigt överstreckad då han har sämre spår och fick ett drömlopp senast.

Glen kronos har gjorde många bra lopp under en tid, gick starkt senast med totalt omöjliga förutsättningar. Sedan har han fått vandra i dödens mot stenhårda hästar i flera lopp, se upp!

troliga är att dig for dollars eller beanie M.M spetsar och vinner avd 6. Johnny muscle har varit dålig under längre tid nu och borde inte ha någon chans från spår 8.

Rickard07
0

#1,2,

Mary läcker efter gung senast, men blir 2a bakom Salma?

First On Line Sec, strålande form - 3 raka i V75, bara vinner. OM den inte blir sittandes i 4e utv utan tempo.

Ston, sensäsong, Breeders' repris, en skräll?
Luktar körning Goop+Pure Ivory… Bäddar för 5.9.10.11.12? Strecka på som fan.

Paladin November, chanstips och chansspikförslag.

Egola Boy, heroisk senast, kan inte släppa det - toppchans.

1.3.7.11= täckt.

Systemförslag.
V64 1: 2 Salma Boko
V64 2: **4 First On Line Sec
**V64 3: Alla 11
V64 4: 2.4.9
V64 5: 4 Egola boy
V64 6: 1.3.7.11
132 rader/kr…

Inte lirat…

Nijo
0

1: salma boko

2: first on line sec

3: Tigger

4: in motion

5: sir remington,go on pale,egola boy

6: dig for dollars, beanie m.m,glen kronos

1x1x1x1x3x3=9 rader

Nijo
0

men jag tror knappast att first on line sec vinner om Airstrike ska köras i spets.

Micce11
0

Läste Berglund på Travnets krönika, kolla detta loppet i arkivet, repris idag? Eller kör Jorma mer resolut?

http://www.atg.se/ResultatServlet?datum=20061120&bankod=S&betType=VP&race=7

Nijo
0

i loppet så spetsar mary och vinner på 13.7?

salma boko går enkelt 13.7 från dödens, men jag blir förvånad om jorma skulle missa spets med salma boko, spetsar salma så är Mary stendöd.

ska bli intressant att se loppet, men jag skulle tippa på att salma boko är både 1 och 2 klasser bättre med tanke på att Timo tog ut henne i åbergs stora pris och hade förväntningar på hästen där, hon kommer att vinna många lopp i Guld och stoeliten nästa år tror jag.

annars är väl Mary lite osynad och me dombytta spår så hade jag nog garderat med Mary…….

Nijo
0

4: In motion, warwick rex
5: thunderbolt,egola boy,rutger raket,sir remington,go on pale
6: dig for dollars, beanie m.m
=20kr raderx5=100kr

-------------------------------------

4: In motion
5: sir remington,go on pale
6: dig for dollars, beanie m.m
=4 raderx10=40kr

-------------------------------

2: 1,4,5,7
3: 4,6,8,9
4: 4,6,7,9
5: 3,6,10
6: 1,2,3,7,12
=960kr

dagens system

brovve
0

blue canyon och mob muscle är väl ändå kraftigt understreckade i bronsförsöket? :O

Rickard07
0

#9, Nej.

brutalaccent
0

Registrerat spel

Datum: 2007-11-28
Bana: Solvalla
Spelform: V64, omg. 48

Du har valt V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  2
2  4
3  4, 6, 7, 9, 10
4  3, 6, 7
5  3
6  1

15 rader x 1 x 1,00 kr = 15,00 kr

Micce11
0

Du har valt V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  6
2  1, 4, 5, 6, 7, 12
3  3, 4, 8, 9, 10
4  10
5  10
6  1, 3, 7, 11

120 rader x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr

All in på stora pengar eller inget…

Rickard07
0

#11, Oj ser ju riktigt bra ut!

Rickard07
0

#11, 3700 om det sitter då, ruskigt snyggt på 15 rader - håller tummarna.

KING WALMANN tar en trippel med sina 3 i brons… Fy farao vad snyggt!

continue
0

Grattis Brutalen!!!! Klockrent!!!!

ronamic
0

aa grymt faktiskt. Spelade för 300 själv å kan sätta 4an nu.. fantastiskt bra gjort av mig ;)

Ska rygga dig i tipsen nu brutal.. =)

Rickard07
0

Grattis Brutalen!!
Ren plus dryga 3600, mäkta imponerande.

Micce11
0

Jepp jäkligt skönt system, GRATTIS!

Penga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga munPenga mun

ina-scot
0

stort grattis så ska dom tass

Ida_79
0

kan ngn hjälpa mej att räkna ut hur mkt jag vunnit på v64?? Hade 5 rätt,men hur räknar man ut totala vinsten? hade en harry boy för 100:-

brutalaccent
0

tackar alla. men jag förstår inte varför det står att jag spelade V6. för det gjorde jag inte. det blir fel när man tar och klipper ut från spelkvitto på ATG verkar det som.

men vad gör väll det, 1584kr är inte sååå dåligt. lite spelpengar iaf.

tips för att vinna, analysera i 5 minuter medans flickvän/sambo/frumotsvarande tjatar att du måste diska. kanske är stress som plockar fram vinnarspelen. -;)

Rickard07
0

#20, Hur många hästar hade du i det loppet du åkte?
Femmorna gav 22:- så om du hade en häst där fick du 22:-, om du hade två fick du 44 osv.

#21, Okej… Men som du sa 1.5k är fina cash det med.

demon_sid
0

GRATTIS BRUTALEN…

Fenomenet man ej skall tänka gjorde sin plikt.,.. DÅ kommer den viktiga 1a tanken… Den är klart bäst, när man går på feelin , så många av mina storvinster kommit!