Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 391 ggr
Bertil
0

V75-1 Örebro 1/12/07

Lopp 4. V5-3. V75-1. Tvilling. Auto **2140:
**1 Rubberman - Jansson T 22214 13,7a
2 Västerbo MorronZoo - Svanstedt Å02240 13,3a
3 Squirtle Countach - Olsson D 20k14 15,5a
4 B.B.S.Bigtrade - Kontio J 31505 14,8a
5 Golden Tilly - Lennartsson P 02533 14,3a
6 Ex Bore - Goop B 31d32 14,4
7 Casanova Chip - Eriksson H 11211 15,2a
8 Staro Yodel - Kihlström Ö 50111 13,6a
9 Smash Express - Untersteiner P 51115 14,1a
10 Kära Goliat* - Jakobsson M 13026 14,3a
11 Royal Earth - Eriksson L 20200 14,1a
12 Cadeau K. - Takter J 13110 13,5a

Rickard07
0

Ganska knivigt.

Rubberman snabb ut, men går ju inte spetsa från spår 1 på Örebro, om det löser sig så tidig!

Golden Tilly segrar inte ihjäl sig med har absolut gjort sig förtjänt av en seger nu, kanske kommer här?

Ex Bore likaså, vinner inte ofta men när han gör det är det fta mäkta imponerande segrar, Goooop!

Casanova Chip är för jävla tråkig hoppas utgångsläget ställer till det för tråkHockey, tidig.

Staro Yodel, den mirakulösa spurten bör sitta i benen, samt dålgit utgångsläge - blir överstreckad?

Cadeau K + Smash Express, båda har form, men läget?

Som sagt, det känns ruggigt öppet, vem kan inte vinna?!

Nijo
0

saken är den att häst 3-8 är inte särskilt snabba ut från start och ingen av dem ska kunna snuva rubberman på spets TROTS örebros bana, Den som kan plocka spets är västerbo moronzoo men han startar sida vid sida och spår 2 är inte heller bra på örebro och därför tror jag att rubbermen kommer att spetsa, eller minst vara tillräckligt snabb ut för att få överta spets.

väldigt bra segerchans för rubberman!

Rickard07
0

#2, Okej, nej jag kan inte startsnabbheten på alla här, men tror ändå inte Rubberman spetsar. Ruskigt jämt lopp.

Hannna
0

Cadeau K  hamnade bakom en dålig rygg senast i v-75 finalen och felade bort sig 700 kvar. Trots det gick han 1.13 sista varvet utan att pressas det minsta. Fått uruselt läge, likt Staro Yodel. Krävs tempo och tur för att vinna. 

Har blivit imponerad av Casanova Chip. Fått snabba pengar, men måste duga här med.

Öppet lopp!

Nijo
0

det andra tycker är öppet tycker jag är enkelt,,,, ser ut som en klar spik på rubberman.

ska tillägga att T.jansson är en av våra bästa startkuskar, brukar får riktigt bra fart på hästar i starten.

nordinhanover
0

Västerbo Morronzoo är som en blixt första biten, har dålig koll på Rubbermans startsnabbhet men inte är han SÅ snabb? Frågan är om han hinner ut för att överta? Och om inte - vem gör det då?

Lopparkivet ligger ju nere men nog fasen kan Casanova Chip öppna ganska raskt? Den av honom, Ex Bore och Golden Tilly som är först fram måste ha bra chans.

Bertil
0

Jag plockar nog med "gummibandet", men jag håller ranken 7.8.9 och 12 före gummit.

mvh
Bertil

Nijo
0

casanova är ganska snabb ut i auto, men även galoppbenägen och kommer får det mycket svårt att vinna från dödens,,,,lär bli kraftigt överstreckad, såvidare han inte får överta spets.

Rubberman är riktigt snabb ut,,,,sett han öppna som fan i V4 från spår 1 och 2 i auto. Det är spel mot 1 mål!

demon_sid
0

Svårt hitta spik denna vecka………

Men 1a tanken jag såg är samma som nijo…

Men men får se vad tobbe skriver i sin blogg om spåret och läget och formen…

Vem skall snuva han på spets `?
Golden Tilly hur snabb är den ?
Ex Bore den är lika snabb som en ångvält ut…

Casanova Chip om hockey vågar ladda men det Vette F*n

Ola007
0

1 Rubberman gått i spets sex gånger och vunnit samtliga av dessa.tar han spets så är halva loppet vunnet. Vurmar lite extra 
för Squrtel Contach, som fått två nyttiga genomkörare, vann direkt i combacken och avslutade bra som fyra sist. en fin outsider för den som söker en sådan.
8 Staro Yodel Tre raka. Räcker finfint här också. Streckas trots spåret.12 Cadeau K. och Takter trivs ihop. Tre vinster på fem starter.
Sjävklar skall Casanova Chip med på kupongen också

demon_sid
0

Tobbe kommer ej ladda för spets, mailade han i veckan . Men tror på bra chans om det löser sig. Han skrev ngn vinner jag med i dag…

Ola007
0

kan hann inte säga vem som slipper vi analysera…

Nijo
0

tobbe har 3 hyfsade chanser,,,,,,rubberman, fari dream, victoria a.u………..

men jag tror också att rubberman vinner om det löser sig

Staro yodel tror jag dock inte mycket alls på, bra senast, men absolut inte så bra som alla säger då det gick mycket långsamt för de andra på uploppet. sedan spår 8 på v75 nu,,,,,,