MITT BOLAG IDAG
**V 75 1 : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 12
V 75 2 : 2 3 4 5 7 8 10 11 12**
V 75 3 : 1 2 4 Regnet kommer in på Örebro då skall det bli kul med Acclaim och ngra till…
V 75 4 : 6 8 9 10 12 HOPPAS de kör som de stulit hästarna…
V 75 5 : 1 3 6 7 8 10
V 75 6 : 10 B GOOP !
V 75 7 : 3 4 6 7 10 11 12
KRAV En Åke i lopp 1 5 7
SEN EN AV : Norsken och Lallarvall AVD 2 : 2 AVD 3 : 1 AVD 5 : 8 AVD 7 : 7
**BERTIL JAG TROTSAR forumets FÖRBANNELSE så sitter det ej vet du varför….
Lurar på om jag skall lägga ut det andra med men vette faen om jag vågar=)**
Ramen 56700 RAder Reducerat till 5325 :- sek.
du störde dig på mig senast på spikmästaren när ja skrev björn goop, då frågade du vem är björn goop så ja frågar dig finns det nån häst som heter björn goop i sjätte? 
Du skippar Superior Dust din Tuffing ;-)
mvh
Bertil

Zenox störde mig ej skoja lite =)
Bara=)
Om jag stör mig ser du det på min skript
.
Ja Bärtil tror jag ej på en HÄST tar jag ej med den tyvärr…..
Kan ej t amed alla favoriter ens om jag spelar joker…Livi Barcelona tog jag bort på 8 hästar . JAG är skräll älskare , men spelar ej dumdristigt…
TOG Bort Åke i lopp 2 med…
DET blir max en favorit idag om ens det….
hahaha ja det vet ja men ville skoja tillbaka lite haha

4# Lungt =)
Gentle Giant: 1 dåligt träningspass i veckan, stod över 1 jobb och fungerar dåligt på tung bana då han måste ha bra fäste.
så lite rädd hade jag varit för den spiken, under normala förutsättningar hade troligen jag också spikat gentle giant.
men visst ska superior dust bort, ska inte kunna vinna utan enorm tur.

Ändrar ej nu…Gjort det så ofta på Lördagarena och missat flera miljoner på sista 4 åren så den för stå ändå…Tack för omtanke nijo….
Tror GOOP bara styr upp i dödens efter ett varv sen skall den slås….

Nijo har ett till bolag där jag garderat den , Spikar 911 där…
Ungefär samma upplägg lite varians, men ej 2 much men vågar ej lägga ut det för forumet sviker mig jämt på förhand…Gillar ej e hands skryt men its about money u knoew=)
ok,,,,frågan är om man ska spika 911L eller gardera en hel del då man inte tror något alls på acclaim och absolut inte vill åka i det loppet om någon annan vinner.
men svår omgång, känns omöjligt just nu……..