Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 288 ggr
demon_sid
0

NY TRÅD V 75 7

Gör en ny kan vi diskutera trav här. 

V75-7 Bergsåker 8/12/07

Lopp 10. V75-7. DD-2. Tvilling. Auto **2140:
**1 Thunder Scoop - Lindberg L 23111 14,0a
2 Alvena Liston - Adielsson E d5401 14,1a
3 Master Växus - Frick J 01526 12,5a
4 Francoso - Ohlsson U 41231 12,7a
5 Global Mind - Norman P G 12111 13,7a
6 Speedy Gold - Buhlér P 01111 12,4a
7 Bowie Mant - Gustafsson P 306d1 12,1a
8 Target Player - Goop B 2d301 13,2a
9 Matrix Reloaded - Untersteiner J 20224 13,8a
10 M.T.Buffett - Takter J 15002 13,8a
11 Vallee Solide - Kontio J 03314 12,9a
12 Totti Bob - Lennartsson P 20121 12,4a

[Kommentera inlägget](javascript:void GotoComment())

[Kommentera inlägget](javascript:void GotoComment())

demon_sid
0

#1 [Bild på Nijo](javascript:void top.ShowProfile('Nijo') "Visa personlig sida för Nijo.")

Nijo
2007-12-02
20:49

Hantera inlägg

alvena liston, master växus, francoso,,,,,stor chans att en av dem tre vinner loppet.

Fördel Master växus som troligen tar ledningen, sedan är det osäkert om Frick svarar spets eller släpper till francoso.  

#2 [Bild på brutalaccent](javascript:void top.ShowProfile('brutalaccent') "Visa personlig sida för brutalaccent.")

brutalaccent
2007-12-02
22:25

Hantera inlägg

kan vi inte tro lite på Matrix Reloaded denna vecka. skulle vara så skoj om han fick en seger. sitter bra till för en smygare iaf. plats borde han ta och kommer att vara lite spelad.

#3 [Bild på Nijo](javascript:void top.ShowProfile('Nijo') "Visa personlig sida för Nijo.")

Nijo
2007-12-02
22:28

Hantera inlägg

sitter i alla fall en bättre kusk upp denna gången, Örjan körde bort hästen fullständigt senast,,,satt fast med allt sparat.

Vallee solide har gått som tåget senaste tiden och blir farlig med lite tur.

M.T Buffett är väldigt bra när det fungerar för honom,,, är lite tveksam nu,,, men har kapacitet att vara långt framme.  

#4 [Bild på brutalaccent](javascript:void top.ShowProfile('brutalaccent') "Visa personlig sida för brutalaccent.")

brutalaccent
2007-12-02
22:29

Hantera inlägg

om han blir en 35 oddsare igen, då skall jag spela honom. jag lovar!

#5 [Bild på demon_sid](javascript:void top.ShowProfile('demonsid') "Visa personlig sida för demonsid.")

demon_sid
2007-12-03
09:16

Hantera inlägg

För 5 år eller om det var 6, år sen vann spår 11 detta lopp kommer jag gladeligen ihåg Västerbo Daylight en repris ?

Vi får höra Harrygirl skandera PRA PRA kört jorma !

#6 [Bild på Rickard07](javascript:void top.ShowProfile('Rickard07') "Visa personlig sida för Rickard07.")

Rickard07
2007-12-03
15:01

Hantera inlägg

Thunder Scoop lär bli överstreckad, står hårt inne, och inga monster den slagit nyss, nej bort!

M.T Buffett, gick lite bättre senast med kuskplus ala carte, bra kusk nu med, rysarbud?

Matrix Reloaded, länge sedan det var så här "klent" emot, nöter ju på utan att vinna men borde vara dags snart…

Två roliga skrällbud.
Peter G Norman vinner inte brons varje dag dock bra häst osv men kanske lite överstreckad?

#7 [Bild på Hannna](javascript:void top.ShowProfile('Hannna') "Visa personlig sida för Hannna.")

Hannna
2007-12-03
15:10

Hantera inlägg

M T Buffet var bra senast i första starten i ny regi senast, gick en rejäl sista 800 i tredjespår men hade ingen chans att fånga in Garland Kronos som var ruggigt bra. Krävs tur härifrån, men det känns som hästen gjort sina bästa lopp bakifrån?

Loppet känns vikt åt Francoso. Tydligen hade Olsson aldrig någon gång haft kvar så mycket kräm i tömmarna vid målgång som i senaste starten med Francoso..

#8 [Bild på Rickard07](javascript:void top.ShowProfile('Rickard07') "Visa personlig sida för Rickard07.")

Rickard07
2007-12-03
16:27

Hantera inlägg

#7, Just fan, tränarbyte med på M.T… Ska absolut passas.

Francoso…. Maken till rekordlåga odds hela tiden är svårt att hitta, olönsammaste hästen att alltid lira? Haha.
Inte räckt i V75 på 1 år, har en del att bevisa. Mest mött skit i norr. På 14.8 över kort distans skall man ha mycket kvar om man skall vara tidig i brons. Den ska jag hata bort, men bra spår och kusk så… Hästen är ju inte kass alltså men sjukt överskattad.

#9 [Bild på Nijo](javascript:void top.ShowProfile('Nijo') "Visa personlig sida för Nijo.")

Nijo
2007-12-03
18:10

Hantera inlägg

mycket kan man säga om francoso, men överskattad är han inte,,,,han har krossat v75 hästar flera gånger, både på och utanför v75.  Bergh höll hästen mycket högt också,,,,han är spelad hårt av en särskild orsak rickard……….

men det mesta avgörs i starten, får francoso spets så vinner han mycket troligen enkelt,,, svarar frick spets eller om tex Global Mind hinner först och de svarar francoso så får han problem.

#10 [Bild på Bertil](javascript:void top.ShowProfile('Bertil') "Visa personlig sida för Bertil.")

Bertil
2007-12-03
18:56

Hantera inlägg

Speedy, Global, francoso och en vilding…Totti Bob tar jag med i nuläget. Hoppar Lasse i detta lopp….sorry…

mvh
Bertil

brutalaccent
0

nu blir jag förvirrad, vart skall man skriva egentligen. *snurrig, vimsar och trillar omkull*

demon_sid
0

Jag gjorde en ny tråd här för de som vill prata trav kan juh vi som gillar debbatera fortsätta i andra….

För jag gissar det ej blir mycket mera travsnack där tyvärr.
Plus all smörja vi 3 bidragit med tillsammans….