V5 Halmstad
Nu när vi får se en V5:a från Halmstad så kan de vara intressant att se i hur dålig form Stall Lähdekorpi är. Han tar ju ut många hästar på sin hemmabana. Vad tror ni om Musigny Degato, Lobelia Zon, Prime, Ride Noss och Global Drop ? Själv tror jag att det kommer bli en bra kväll för Ludde. Han har ovanligt många till start med Egon Lavec som kronjuvelen. TV+ kl 21.45
Thomas
Global drop minns vi från Valla då han hoppade. Vet du vad anledningen var, jag menar om han var övertänd, trängd eller bara glad :)))
Egon Lavec har väl inte sprungit så många lopp i år och senast stämde det inte riktigt. Jag ger ett motbud i Musigny Degato (Musigny är ju också ett vinmärke från Bourgogne).
mvh
bertil
Ja, vi får vä se om Kari's stall har vaknat till. Egon Lavec vinner om han inte hoppar
Thomas
Ja, Egon Lavec såg dunderfin ut, mycket fin comeback. Och, det är tydligt att Kari behöver Erik för att vinna just nu. Global Drop såg dock fin ut.
Thomas
Ja, Lavec så ut att trivas…men det gjorde jag också som 9-åring. Inga stora bekymmer man kunde bara springa runt hela tiden :)))
mvh
Bertil