Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 713 ggr
Bertil
0

V75-6 Bergsåker 8/12/07

Lopp 9. V75-6. DD-1. Tvilling. Auto **2140:
**1 Sun Power C.G. - Lennartsson P 00341 12,2a
2 Breezy Broline - Sjöström D 44002 12,8a
3 Timjans Kap - Goop B 0443d 13,0a
4 Zoccer Mickey - Norman P G 4dd24 13,3a
5 Monsieur Gagnant - Eriksson S 25540 12,9a
6 Harmonic Silvio - Kontio J 36201 11,4a
7 Loy Lavec - Ohlsson U 40201 11,9a
8 Jojo Orly - Lindberg L 20645 11,8a
9 Robis Ingo - Adielsson E 00131 11,9a
10 Airstrike - Jansson T 34422 12,2a
11 Simb Luke - Frick J 43263 13,8a
12 Jewish Banker - Takter J 3d053 12,4a

Nijo
0

I Spets efter ett tag sitter troligen harmonic silvio eller loy lavec, tidiga segerbud. Robis Ingo var lysande senast och räknas tidigt från ett ganska bra startspår.

Jewish banker på gång nu då? segermogen? kanske,,,,,blir svårt från spår 12 i alla fall.

brutalaccent
0

precis samma hästar som jag tittade på när jag fick upp startlistan. kanske räker med dessa hästar för att klara av loppet.

Bertil
0

Sun Power kanske får plats på min bong…

mvh
Bertil

demon_sid
0

Ifrån skogen hörs ett rop spela alltid Björnen Gooop !

Rickard07
0

#4, Aldrig vunnit i år MEN när jag såg listan fick jag den feelingen att nu kanske det är dags? Robis Ingo såklart tidig, fel distans för Harmonic?

Nijo
0

tror främst på harmonic silvio eller loy lavec,,,,den som spetsar har bra segerchans här.

2 bra hästar, 2 bra kuskar

ThomasH
0

Loy Lavec vinner vid normala vätskor, men Jewish Banker visade gryende form senast, man har återigen otur i spårlottningen

Rickard07
0

#7, Stämmer bra det Thomas, med det loppet i kroppen bör Jewish vara klart förbättrad men som sagt spåret… Men kan inte räknas bort helt.

notnowjohn
0

Enligt tränaren och ägaren ska Loy Lavec vara klar då de tror att han tar spets från HS. Inga monster som är med direkt så ingen som går fram och ngt oavsett ledaren.

Rickard07
0

#9, Men jag är verkligen inte säker på att Loyen kan spetsa därifrån, orkar ej gå in på ATG nu och kolla strecken, men vad är han streckad på tro? 25%?

demon_sid
0

9 # Inget fel tro på Loy Lavec. Helt klart ett vinstbud.
Kul att du är tbx på forumet.

Nijo
0

45% på loy lavec just nu och jag tippar att det blir ca: 55-60% på lördag………

det som talar för att loy lavec vinner är att jorma inte vill köra i spets med harmonic silvio pga 2140m då hästen är bäst över 1640m.

men jorma är jorma,,,slutat analysera den killen,,,,han kör som om han har den bästa hästen i alla lopp, därav blir jag inte förvånad om loy lavec får vandra i dödens.

att Loy lavec ska ta 1 längd på harmonic silvio i starten tror jag inte är möjligt, uffe får nog förlita sig på att jorma släpper spets eller har en tillräckligt bra häst för att vinna från dödens.

Men visst är loy lavec förstatipset och en möjlig spik.

gronafingrar
0

Snygg Björn tar hem detta.

Nijo
0

yes, visste att björn var gay!

Kullgren
0

Möjligt, men sveriges bäste kusk är han också….

Nijo
0

får stå för dig själv då,,,,, årets kusk blir han knappast i alla fall.

Kullgren
0

Nej men den vinstrikaste….

Nijo
0

men det är väl ingen merit om man kör 1 miljon lopp?

han har inte ens högst segerprocent och då har han ändå flera hästar att välja på i varje lopp, då han inte tycker att det egna stallet inte har tillräckligt bra hästar så väljer han bort dem för andra bättre.

med tanke på det så är det inte särskilt bra att bara ha 20% i vinster när andra toppkuskar köra åt 1 särskilt stall hela tiden, bra som dåliga som chanslösa hästar och har ändå lika hög segerprocent som goop.

Rickard07
0

Men din sopiga jävla Ludde är sjukt grym.

demon_sid
0

3.12 låser loppet .

Nijo
0

blanda nu inte in andra kuskar i diskussionen rickard,,,det har inte med saken att göra,,,särskilt sedan jag inte har jag satt ludde är sveriges bästa kusk, det är han inte.

HANNA! jag vill ha info angående jewish banker:) ,,,,,,form nu? vinner?hanterar tung bana på bra sätt??? "STENKLAR" vill jag höra!

demon_sid
0

ALLA vill höra STENKLAR lovar den kommer bli veckans drag hos alla tips tjänster känns så bra….

Så då är den ej lika intressant innan alla börja ropa om den ….
Därför hoppas jag jewish går upp och Timjans kap ned fattar ej hur T KAP kan ha 29% och J Banker 14 % Minst 30 stannar den vid …. 9 R Ingo 51 %  6 Ha Silvio 50% L Lavec 48 %

EN kompis till mig som skriver travkonsulten. Han har kollat upp länge tbx . ATT de Nybrink nämner och den som är ´lika streckad på Torsdagen sjunker med 10 % och den andre ökar med minst 10% EN sak ta i beaktning.

www.travkonsulten.se

http://www.storavinster.se/intervju.html

Nijo
0

förstod inte det?

du menar att de tips som nybrink pushar på, går upp 10% mellan fredag till lördag?`

hans tips kommer på fredagen hos aftonbladet……

Tror du inte på jewish banker eller?????svårt att tyda din text demon_sid……….

demon_sid
0

Klart jag gör menade bara att jag hoppas då att Jewish tar och byter plats med Timjans Kap för den är för hög just nu med sina 29%.

Ja han sa ngt om att de som NYBRINK skriker ut i fredagens AFTONBLAD har en tendens att gå upp 10 % och de som är lika streckade som den som han skriker ut går ned 10 .
En reflektion han hade gjort. Han var hemma hos mig i Måndags.

Inte kanske om han skriker ut favvisar men de som är "bortglömda " av vanliga spelare. Typ de som tippar på jobb och så och ej följer travet lika mycket . Som de som spelar mer än GENOM snittet gör typ….

Bertil
0

Hur ser Harry Boys röst ut på fredagar?
- Den är minst lika intressant som "totempålens"!

mvh
Bertil

demon_sid
0

Rätt favorit betonat med ngn bort glömd i ngt lopp .
Inga sensationella spikar direkt iaf. Ofta favoriter,,,

Nijo
0

typ,,,och sedan har många harry boy en förmåga att välja bort favoriterna i de lopp som garderas ganska mycket……

så det jämnar ändå ut sig till viss del,,,,men visst är det som så att det stora favoriterna bara blir större under fredagen och sedan på lördagen sjunker dem igen när de riktiga spelarna kommer in i leken.

Teorin med harry boy är ju annars att de små systemen klarar 1 skräll och de stora klarar 2 skrällar,,,,,med 3 skrällar så åker i stort sätt alla Harry boy system.

Ola007
0

9 Robis Ingo. Stig H:s kille har verkligen visat form på slutet. Flög fram till vinst hemma på Valla för tre starter sedan. Gick sedan i mål med mycket i behåll på Jägersro näst senast i det Silverloppet som Korvet Klintholm tog hem före Harmonic Silvio. Senast ledde han Silverfinalen runt om. Kan nu inte utnyttja sin startsnabbhet, men är ändå med där framme om allt klaffar

dyltz
0

Tjenare,

Robis Ingo fick hovböld efter senaste vinsten missat några jobb kommer även att gå med skor klart minus enligt SHJ.

Mvh

Dyltz

Nijo
0

precis, lägg därtill att han är ömtålig för dåliga banor, går bäst på solvalla och….just fan, har spår 9 vilket betyder att han är utlämnad till vad dem andra gör. 50% är HELT för mycket i relation till vinstchansen.

just nu är Robis Ingo och global mind omgångens absolut mest överstreckade hästar,,,,ingen av dem borde ha någon särskilt vinstchans såvidare det inte klaffar maximalt med det mesta.

Rickard07
0

#29, Intressant info. Det gör Timjans Kap ännu mer intressantare.