Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 309 ggr
demon_sid
0

Vilka streckisar hänger löst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Med tanke på Idol final i afton så undra man.

1 Cadu K 70 %

Var HAMNAR han ? 6& 7 Kör om spetsen får Jonny rygg ledaren ?
Långt Upplopp Trötta hästar till slut ?
Vem kommer längst ut ?

Raindance Dude Kemp  Kastanjett ??

V 75 2 : JAY JAY Okocha Spår 1 67% D Olsson sa i tv Lunchen TOPP CHANS ?
Men får han spetsen ????
Jag slår ett slag för B GOOP Duper SG dags snart står bra inne på PENGARNA ….

Prime GÅR väl ej rubba ? ? ? ?  Han ÄR i globen i kväll vinner han ?
SOM Amandha och Marie ….50 % MINST va =? 72 % PÅ strecken FÖRRA veckan var ACCLAIM störst favorit….SVEK de brukar ej svika 2 veckor i rad på GULD när största favoriten finns där….

KLART BRA SPIK en spik är en spik ! Plus jag vet en fågel viska i mitt öra den var urläcker sist på jägers borde få vinna snart…;)

V 75 4 Super Semlan 59% JAG som verkligen ÄLSKAR brudar men ej ston i trav ….JAG HELDRAR och hoppas SAM Hagbert kommer på slutet från ingenstans vinner idol finalen WILD card ALA IMSE WIMSE spindel 5 % kan allt ibland som SAM…

V 75 5 Nordgubben 60 % VAD TALAR FÖR DEN ?
**Bästa Kusken Förlåt Erik Jonny ni vet jag avgudar er med ;) Men nu skall vi hitta vinnare ej förlorare.
Som i globen ikväll 2 giganter båsta kusken bästa hästen van gå runt fält kommer ihåg när den stod med tilägg detta lopp 2260 : 120 meter fram…http://www.atg.se/ResultatServlet?datum=20040515&bankod=D&betType=VP&race=8**

Motbud finns men dumt försöka ta ned månen i varje lopp ????

V 75 6 : 6 7 9 Jämnbördiga på strecken ?
Jag tycker alla hänger löst här ;)
Den fege tar med  3 6 7 9 12 SÅ är det täckt . Men den tuffe låser på 3.12.

V 75 7 : Franscoso 66 % JA lite högt kanske, tycker denne med hänger löst…..

Veckans Punsch pralin Dude Kemp….Fricken smyger i det längsta.
Veckans Snaps : Imse Vimse från spets .
Veckans Vodka : Prime Spets och slut !

Bertil
0

Håller med dig i allt…och Cadeau har jag inte ens med på bongen…Prime är bästa spikval enligt mig…Nordgubben får det svårt…varnar för Ljusnetroll

Francoso garnerar jag…men jag är inne på att bryta en princip i stoloppet…

mvh
Bertil

Nijo
0

tror nog att dude kemp är snabb ut och kan spetsa/får vinnarhålet.

Nordgubben avstår jag spel från kanske, tror jag inte räcker till(plockar in tillägget) och jag blir väl inte förvånad om Goop flippar ut och kör för tidigt/ för sent.

Francoso fick spår 3 nu när master växus försvann,,,,ser ut som en bättre och bättre vinstchans, vet ej hur han ska kunna förlora från spets.  

spela frick, uffe och takter så ser det bra ut. Kanske lägga till en Daniel eller Torbjörn för att känna sig säker.

cadaue K,,,,blir inte chockad om han det är spets o slut, annars tar Takter ut hästen i 2.a/3 utvändigt med sina magiska händer.

demon_sid
0

1# Du vet jag spelar med utgångar ;)

Rickard07
0

#2, Takter tycker jag kört under isen ett tag nu. Bara en känsla vet ej om det speglat av sig på res.

Harrygirl
0

Prime ………………….. du sitter säkert! *applåder*

ThomasH
0

Takter under isen??? Han vinner ju nästan med allt just nu

demon_sid
0

JAG lägger ej ut raden i förtid nu .----, SÅ fort jag lägger ett spel eller en v 75 rad sviker det….

Många säger likadant om forum…
Men vi kan alltid hålla en extra tass PÅ 6 eller 7 i 1a loppet ;)

Nijo
0

haha, lade ut mitt system och jag håller både 1 och 2 tummar för häst 6 och 7 i avd 1.

god tur demon_sid.

Rickard07
0

Cadeau K. Francoso.