Öde
var det här och det trots en helg med kanonlopp och strålande prestationer. Tråkigt att intresset är så lågt härinne 
Vi funderar nog och suger in alla fina prestationer innan vi kan återvända till vardagen, hoppas jag.

Ja inte var det många kommentarer om varken V75 eller Elitloppet. Jag försökte i lördags efter V75-7 med Max Flukt, men det var tyst som i graven. Lite märkligt måste jag nog också hålla med om.
Intresset verkar i alla fall ha svalnat markant mot för några månader sedan. Flera nya medlemmar som deltagit men sedan verkar ha lagt av.
Vart har exempelvis cyan, Tommy C, Lupinen, Peter P, gonzo för att nämna några som deltagit i Spikmästaren tagit vägen?
Undrar vad som krävs för att hålla flera aktiva här ??
Det hjälper inte att ha en sträng som heter "Öde" för att få flera att hitta hit. Vi forsätter vårt arbete och jag är övertygad om att vi sakta blir flera som aktiverar oss.
Ett merkant problem för mig och kanske för andra att sajtet är märkbart ostabilt just denna för travets stora helg, jag har inte lyckats skriva mycket denna helg, för mig har sajtet var mer eller mindra otillgängligt större delen av helgen, tyvärr.

Thomas - men det är ju öde och aktiviteten är tråkigt låg här och jag börjar tröttna på att vara en av väldigt få som är aktiv härinne. Och jag har medvetet legat lågt här i helgen för att se om något skulle hända.
Och jag retar mig fortfarande på att drygt 100 medlemmar inte är ett dugg intresserade av att diskutera trav tydligen. Och läsa kan man göra utan att vara medlem, det enda som man sprider med medlemskapet är dagboksinlägg.
Att andra utifrån ser antalet medlemmar och bara en handfull som skriver kan ju inte vara positivt - snarare att man kan tolka det som att så många har ledsnat.

Med mitt inlägg är ockå att vara provokativ för att få en reaktion. För att veta vad folk saknar och senast fick vi ju bra respons från Bjorsa.
Men samtidigt så måste också sajten vara uppdaterad på startsidan med nyheter m.m även om folk inte läser i den utsträckning som man önskar.
Och det är klart att folk lämnar sidan om det dels är låg aktiviet på forumet, sajten inte fungerar som den ska och vi har ju haft problem tidigare med strul mot slutet av veckan. Och funkar sidan på helgen så har jag i stort sett varit härinne själv efter 11 snåret.
Folk tröttnar fort i synnerhet som det finns ett utbud av travsajter som man istället då kan välja.
Nåväl jag ska inte tjata mer om detta det är som det är och jag avvaktar till det händer något här.

Det kanske är så enkelt som att vi inte har några bra spelförslag att komma med.
För min del har jag haft lite tunn portmonä den sista tiden,där av min låga närvaro. Men jag återkommer snart med några fina dubblar.

För min del så har jag haft väldigt svårt att hitta tid då jag har eget företag. Jag har som mest hunnit med att surfa in hit för att titta lite på era andras ideer, men tyvärr inte själv haft tid till att analysera. Uppskattar dock era andras försök till att hålla liv i detta eminenta forum! Har fått mycket bra tips från er och hoppas på att även i fortsättningen få ta del av era tips, men även dela med mig så klart!
/mvh

#6 jag var inne den dagen du skrev sist om den låga aktiviteten var väl i fredags å jag skrev då att om man kunde hitta en v-75 typ 240 raders så kanske folk skulle dyka upp sen trodde jag att jag hittade just en sådan eller likn de var v-75 mästaren å glad i hågen snodde jag lite spikar å grejjade lite med dom andra loppen å sedan in med raden för att sedan se att de var veckan innan jag hade snott ifrån å att veckans v-75 mästare stod de inget i så ett v-75 förslag ett 240 raders system som ligger ute typ på torsdagen väl synligt för nu när man kommer in som ny så får man syn på en massa inlägg .
mvh/bjorsa