V65 Solvalla
Någon som har hittat några bra drag till Solvalla i kväll? Själv så har jag ett par stycken. Passa Deni Cheval. En unghäststjärna som inte har fått till det det senaste året. Nu ska hon springa barfota. Hon rensar. Samma sak med Simb Revolt som kommer att springa barfota bak. Storfavoriten Scampolo As är inte travsäker, så en gardering kan löna sig
Vad tycker ni andra?
Thomas

Tror en hel del på en DD med
12 Tinas Tanja
1 Top Ten
Just nu c:a 37 ggr i odds.
Men jag har även tittat på 4 Deni Cheval, Hockey tycker ju även själv att den ska streckas tidigt.
Kanske en DD med 4-1 också till det facila oddset 85 ggr.
Jag kör aldrig V65 så övriga lopp har jag inte kollat in lika mycket.

Det intressanta är också att DD med 4-1 ger 85 ggr (drygt) medan en raket med nuvarande vinnarodds ger (9,70 * 4,90) c:a 48 ggr !!
Nästan dubbelt betalt för DD alltså.

Intressant! De sista minuterna gick 4-1 på DD ner från 85,80 till 69,60. Ganska markant drag kan man se!
Får vi se om den går in också :-)
Lycka till, jag ska snart bänka mig framför TV:en för att följa loppen. Det är sällsynt att jag spelar på V65, men det är bra att följa då många av dessa hästar förr eller senare dyker upp på V75. Det händer dock att jag slänger in en hundring om jag gillar omgången.
Thomas
Lycka till hafor, kul att du skriver!!!
mvh
Bertil

Snart dags på TV4+ !
Vet redan att jag missade min dubbel.
Nåja det var inga stora pengar eftersom det var mer av chansningstyp.
Nu är det att hitta bra kandidater för V75-omgången. Troligen en raket och inget V75, möjligen flerradskupong då jag tror flera favoriter ligger bra till för seger. Fortsättning i V75-fåran.

Måste bara tillägga att Finders Keepers i 6:e imponerade verkligen igen. Vilken grym spurt han visade när han blåste förbi hela högen på upploppet!!!!!
Tyckte även att Tinas Tanja i 5:e såg bra ut även om det inte fanns någon chans att fånga in vinnaren. Bättre spår i liknande motstånd så vinner hon om hon får gå på rulle!
Håller med. Finders Keepers visade att segern senast på V75 inte bara var tur. Vilken rökare! Han var omgångens behållning tillsammans med All Ameican Boy som går från klarhet till klarhet. Vi ska nog också bevaka Desecive Dust nästa gång, vilket svettigt upplopp!
Thomas