V64:1 b.goop
nu kommer alla tycka att jag är gnällig osv osv,,,,,men Goops styrning i avd 1 är en riktig amatörkörning och visar varför han är så jäkla överskattad.
En bra kusk avancerar i spåren, lägger sig i dödens sista sväng/långsida med ambition att hålla FAST hästen som sitter i vinnarhålet och inte ge den chansen att komma ut.(exempel:ÖRJAN KHILSTRÖM)
En dålig kusk, kör allt han har genom hela sista kurvan för att skapa en lucka till den som sitter i vinnarhålet och kan komma ut för att vinna. (exempel: Björn Goop)
fick 5 rätt pga detta misstaget. låt säga att frick hade vunnit med sin 2% are istället?(2.a i mål) fina pengar på 6 rätt.
Kan du inte skriva i V64 strängen?
Finns inget mer irriterande än när sånt händer. Men den här gången tror jag faktiskt att Goop satt i en omöjlig sits. Hästarna i andraspår och tredjespår var bara för dåliga samtidigt som ledaren såg ganska hygglig ut och måste köras lite mot. Det syntes in i sista sväng att han kollade ner på Untersteiner för att se var han hade honom men förmodligen gjorde han väl bedömningen att det var meningslöst att ens försöka hålla fast honom. Även om han hade tagit upp lite i det läget så hade de invändiga fått chansen i god tid.

Han får luckan oavsett. Fortsätt leta fel!
Björn läser säkert det mesta som skrivs här på TIF, så det är bra om det finns lite goda råd och coaching.
mvh
Bertil

#4, Hahaha ja säkert överst i favoriter!

En sak är så kul .
Varför färgar alltid resultaten på hur man tycker ?
Bara gå vidare.
SPEL ÄR SPEL.

#6, Hehe du smög in en ny där… Spel är spel :)

alla gör väl misstag antar jag! eller är du fröken perfekt? ;) han var ju 4a imål iallafall man kan ju inte alltid vara först. men 2006 så lyckades han vara först imål 501gånger! Man kan bara inte köra som en "amatör" alla de loppen, så något måste han ju ha gjort rätt.!
forstätt leta fel på Björn. Men de finns mer posetiva saker än negativa saker om honom enligt mig… men ingen är perfekt.. (förutom Nijo då…) ;P
Klart Björn är en av våra bästa kuskar, om inte den bäste tom.

#9 just de, Björn är kung :)

MAijja
PS kolla upp min idol istället där snackar VI kusk de luxe :;)
När du vet vem denna kusk viroutios är då har vi en mästare. Säg åt pappa att han får köra några lopp åt er så han får känna efter hur det är bestiga en vinnar cirkel.
OBS Endast maijja får ge svar rickard jokke ni vet vem denne legend är ….
7 Har många klyschor =)()==
PS rickard gissa vad jag skall göra för andra ggn idag nu…
Var och handlade med lite godis för vuxna….
SÅ jag slipper svettas ihjäl i bastun:_:; TYVÄRR ingen lapin dagen till ära men en Falcon och läsa på v7;:;M;:_

"Bastumannen vann 10 miljoner!"

=))))))
Ja du Rickard skulle jag det då BJUDER jag hela tif PÅ bastu fest plus snörullning….Sen dans ute på min altan som är stort som en dansloge ….Efter lite tur med fortuna så byggdes den ut i somras ;)(
Erkänn du skulle skriva över hela Webben BASTUMANNEN vann 10 mille;)()
Inte FREDDA utan BASTUMANNEN

#13, Hahaha jag LOVAR att jag kommer då. Varje vecka… Bastuparty!
Ja klart, du är ju bastumannen.

#13 Bjuder du på sprit, då kan du räkna med mig osså! LMPA ROFL LOL…typ
En fråga bara…vem kör med Guldhjälm???

Zetter beror på vilken sport det är _?=

#11 demon_sig, jag vet att du diggar Jim frick. haha men det e då inte han på bilden ;P
Nääeee…det verkar vara SnyggBertil….men nattmössan känner jag inte igen…
;-)
mvh
Bertil

#19 ;D