Solvallas V75 Finaler
Starlistorna har kommit och det ser smaskigt ut spelmässigt! Men först ska vi bränna av både V75 på Jägersspets och Julafton
Guldfinalen ser ut som en straffspark för super light såvidare westholm inte kör bort hästen igen.
Triton sund är tidigt motbud, men han lär inte komma förre super light i starten? så snabb ut är han väl inte.
bara till att tacka och ta emot om acclaim blir favorit,,,,,,,
Kul omgång annars………

Oerhört rolig omgång!
Ovanligt intressant för att vara finaler faktist.
Man har ju förhoppningsvis hittat några roliga småskrällar med.
Min analys av omgången kommer lite senare, gärna när man ser streck osv. Dock inte lika lång som förra gången.
jo, sällan man ser en sådan spelintressant finalomgång samtidigt som flera bra hästar kommer till start.
Annars, Takter kör Baron Rols i avd 1, spets o slut? jewish banker spår 3, på gång nu? 2 bra lopp i rad.
Uptown boko spår 2 i sitt lopp, imponerade mycket på mig senast och måste ha bra chans.

#3, Prata med Hanna ang. Jewish Banker, det är tydligen lite skavanker där, start är tom osäkert. Ananrs trodde jag hårt på den med. Lovebite gick bra senast.
Men du bör nog avstå spel, Goop har förhoppningsvis lekstuga ;-)
lekstuga? tror goop vinner max 1 lopp på onsdag, inte mer.
Sedan trodde jag mer på Baron Rols än jewish banker pga Takter kör Baronen och har spåret invändigt.

#5, Jag kommer med mina tankar i min analys sen, och där behöver man gilla Goop om man ej ska hata mig för resten av livet. Björn Goooooooooooooop.