Manhattan ?
Spår 8, 3 Strykningar . Björn Goop HAN sitter väl ej fast ?????
Sugen gardera clipper….
Manhattan har ju varit bra i sina starter och jag garnerar också Derby Clipper…
mvh
Bertil

JApps gör det på det senare fick indikationer på att folk ville spela så då kör vi bärtil…
Spikar manhattan på och 3 hästars i lopp 6 .
spikat manhattan också…..borde ha toppchans. Garderat derby clipper också……

JA när det är 3 strukna måste ju kusk esset hitta ut…
Asså , man kan ej gå ifrån han , han dominerar ju på slutet. KOola på Åby sitter i spets i varje lopp nästan. Killen har utvecklats på slutet ruskigt. Plus han får bra hästar köra , det går ju hand i hand. Ju mera självkänsla man får ju bättre går allt runt i kring. Han har ju förtroende från alla nu. Förut när han slog igenom kunde han GÖRA ruskiga stryningar som var helt sjuka , men ej nu.
Jag har aldrig gillat goop direkt, Erik , Örjan Jonny Uhrberg har jag gillat. MEN GOOP kan man ej ta bort längre så är det bara.

måste ju tyvärr jag med Manhattan nu när det försvunnit så många hästar. trist tycker jag! lever ju fortfarande i hoppat om att det är en medel-stor favorit som faller. men om jag tittar på strecken idag så är det ju en okej spik, dock är ju läget dåligt. så även fast det är en motiverad favorit så får det allt ses som en chansspik.

Björn Gooooooooop!
Japp, visst är det et varningens pekfinger…;-)
mvh
Bertil

5 # vill man gardera upp derby och de andra favoiterna är det för mig den starkaste spiken.
Som sagt jag gillar ju ej favorit system….
Vill ha sväng möjligheten och ge SYSTEMET chansen var med både på små och stora utdelningar….
När jag kör joker med UTGÅNGAR istället för A B C hästar då låser man sig så mycket på FAVORITER….
Så de som ni skall hplla ordning på är dessa:
KRAV 1 som måste sitta 2 AV DESSA hästar måste vinna…
LOPP 1 NR 6 JONNY TAKTER
LOPP 2 NR 7 10 ERIK OCH JONNY
LOPP 3 NR 5 8 10 ERIK JONNY BJÖRN
LOPP 4 NR 5 8 ERIK JONNY
LOPP 6 NR 3 9 ERIK JONNY
LOPP 7 NR 3 4 JONNY BJÖRN
ALLTSÅ AV 12 HÄSTAR MÅSTE 2
SEN 1 AV DESSA.
LOPP 1 : 4 Derby Clipper
LOPP 4 : 6 Montana Princess
LOPP 6 : 5 Brian Key ruskigt positiva rapporeter jag fått inside här.
LOPP 7 : 10 Gift OF EUROPE Min abslouta favvo häst felfri ruskar han om i kupong högen i sista loppet…
LÄGGER EJ UT systemet PGA av forumets FÖRBANNELSE men VÅRA utgångar lägger jag ut. SÅ fort jag visar eller tipsar om ett spel losar det sen det jag ej tipsar om sitter SJUKT!