Nån??
Hej! Jag undrar om någon här har känt/träffat/ägt/ridit ( eller så ) ett ponnytrav gotlandsruss sto som heter Dinny. Har nån det??? Isf skriv super gärna! Jag äger henne nu, men är hur nyfiken som helst på vilka andra som träffat (mm )henne . Igentligen så tillhör detta kanske inte denna sajten , men jag har försökt på både ponnytrav, gotlandsruss och ridsport utan så bra resultat det ända jag fått för svar är en som ridit henne en gång, det är ju bra men jag undrar om någon mer har det, det borde ju finnas nån mer här på iFokus.
Lite fakta om Dinny
Dinny e Lon u Rinny
Född 11 maj 2003
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Svensk Travsport har en stamboksida även över ponnytravare, och där kan man se att personen som tränade Dinny 2007-2009 numera är aktiv på Solvalla. Hon kanske kommer ihåg något om hästen även om det är längesedan.
Drar mina strån till stacken som medis på Militärhistoria, Kust & Hav och Fågelskådning i Fokus.
- Redigerat 2022-04-17 08:31 av Cojimar
👍 👍
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#1: jag är inte helt säker men jag tror att jag vet en person på iFokus som heter som en av personerna som stod där!!
Mvh 🐾
👌
Drar mina strån till stacken som medis på Militärhistoria, Kust & Hav och Fågelskådning i Fokus.