Summering av kingens v 75 rickard var är den `?
NU menar jag ej jonny takters =);
DU brukar ju hålla reda på B GOOPS Styrningar….

Hmm visst.
Goopens resultat: **6-3-2-0-4-0-d.
**Han hade tre bra chanser.
Ninotchka, moralisk.
Go On Pale, maxutdelning.
Manhattan, var inte så bra.
Men du, tänk på vad du skriver, för hade jag skrivit något liknande åt dig hade det blivit ett jävla liv på dig.
#1 Manhattan körde han mjölksyra med, hade kunnat gå upp i dödens utan speedryck och pissat på braklusen som vann. KlantBjörn.

#2, Speedryck? Nu har jag inga tider i huvudet men han gled völ bara framåt typ?
Tyckte han tryckte till lite väl hastigt, men kan ha varit en synvilla… Tittade igen sänder med slaka tömmar men han hade inget val heller. Tempot var så lågt så det var en synvilla…

?
Du brukar ju hålla reda på Goopen . Jag favopriserar ej med ngn kusk. Jag spelar oavsett kusk. Du har juh hllit oss uppdate med GOOP så jag och micce undrade var den var….

tiderna i avd.5 var inget av rang 21,7/500 samt 20,3/1k.

#6, Jo vet dme var dåliga, men han menade på att det var ett speedryck av Goopen, men knappast utav värde i dem tiderna.
#5, Haha jo eller hur, du är bra på att provocera.
Lås tråden. Snacka om att bara försöka skapa konflikter. Så inihelvete ointressant. Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att du var den som var 17 demon_sid.

Björn är kung!! …det tyckte jag även idag.

rona mic ?
Tog det i själen ?
Oj jobbigt i sdånat FALL. Kan det hyllas jämt och ständigt är EN Summering på sin plats med…
MEN så ere HYLLA går bra , men fråga om hur det gick när ngn kör blankt då är man helt KOKKO i bello ,,,
JA JA
Jobbigt om folk losade pengar på han…
RONAMIC ett tips är med att ej läsa sådant som ej är bra för stress faktorn. Ett tips bara så kanske din lördag blir bra med till slut. SJÄLV klär jag granen i takters färger idag ;) Inte en sak sönder sedan förra julen , men det kanske är för jag ej haft så många dåliga trav dagar så jag behövt sparka sönder ngt….
Not my buisness..

#11, Jojo men han körde ju inte dåligt någon gång under dagen så…

#13, Haha jo såklart man kan men "botten-skrapet". Han körde in över 120 000 på V75, det kallar väl inte jag som något botten-skrap direkt men.

131 lax och 5 galopper. ett gott dagsverke!
Jag kan helt ärligt talat inte bry mig mindre om vilken kusk som kör bra eller dåligt. Favoriserar ingen. Men det e bara så jävla löjligt att se rickard, nijo och demon_sid sitta å bete sig som femåringar över vilken kusk som kört bäst. Knapra ett par vuxenpiller, särskilt ni som faktiskt är myndiga.

Rona du har rätt,..
MEN du ett tips KOM med några spelideer istället för läsa allt SOM ej passar…

#16, Ska smaka på spriten i jul så jag får känna på hur det är att vara vuxen med då, eller det kanske inte var sprit som är vuxenpiller…. ;-)
men det är som alltid, vinner goop så är han ett geni till kusk och bäst i sverige, oavsett om han vinner med en överlägsen häst streckad till 90% eller en skräll………När han sedan har en dålig dag så kör han fortfarande perfekt, var inte hans fel.
Vad gäller Manhattan så måste man vara missnöjd över styrningen,,,,antingen så kostade speedrycket för mycket eller så missbedömde han TOTALT hur bra hans häst var.
Vad gäller ninotchka så har han fortfarande möjligheten att släppa spets om han inte tror sig ha en tillräckligt bra häst för att stå mot lite press, det var inte direkt någon idiotpress han fick på sig…….
Go on pale då? kanske inte skulle ha gått på i spåren så tidigt? Fick vandra i 3.e spår ganska länge vilket tog ut sin rätt…….Kanske en örjan styrning hade passat bättre……..
Takter ägde banan, KUNG! ,Erik var steget efter,PRINS! och Goop fick vara slav^^ Dock stor kritik till Takter när han lade sig 4.e inner med Zenta palema

#19, Man bara skrattar åt dig.
Ett jävla gnäll på Björn Goop… Svenska Avundsjukan??? Troligen…. Han vinner mest lopp för att han är bra.. eller, nej just för att han alltid får välja häst först… Å hur fan kom han i den positionen då????
Nej tack demon_sid, de håller jag för mig själv.

22 # vad har du här då och göra ?
**MER än gnälla ???
KUL Om du kunde bidra till tips med eller är du en sådan panel höna som bara roffar åt dig av andra och sen gnäller.**
**DU har skrivit 30 INLÄGG . Har läst igenom dina DU GER MERA gnäll i dina trådar än TIPS.
Här blandar vi och ger. MAN ger och tar vettu. Men vill man BARA TA så slutar jag skriva inlägg…Eftersom du ej delar med dig SÅ DÅ skiter jag med i det FÖR jag tänker ej hjälpa dig till några 7 or som sitter.**
**END OF DISCUSSION!
**http://www.aftonbladet.se/trav365/vinnarhistorier/T
MVH FREDRIK JONASSON!

#23, Haha när du skriver under med namnet, då är du arg!
Ta en stänkare eller två!
hehe.. gulligt.
det är enkelt, blir man gudaförklarad för enkla styrningar(spetsvinster med favoriter) så får man ta skit när det går dåligt också!
Varför goop vinner mest vet ju alla, han kör 500-700 fler lopp än värsta konkurrenterna och sedan har han ett storstall i sin rygg där han kan välja bort hästar när det passar, farsan lär ju knappast peta honom. Ingen annan kusk har dessa förutsättningarna…..
kolla istället på hur många stora lopp han vunnit och hur mycket pengar han tjänar räknat till antalet starter. Sveriges bästa kusk borde väl även få köra de bästa hästarna? men så är det ju knappast,,Goop har vunnit 1,2 guldlopp i år? och inget stort lopp alls? får inte ens chansen att köra bra hästar i de större loppen.