Trav iFokus

Trav

Etikettv65
Läst 629 ggr
ockenen
0

Vilka är de?

I morgon förväntas vi omsätta ganska många miljoner på Boden, bl.a. på dessa herrar (och kanske dam?):

Alapekkala Kari (Kui Ta)a
Lahtinen Akseli (Aat Ar)a
Jaara Mauri (Vaa Ka)
Kariniemi Jouni a
Eero Marjut a (Kar Jo)a
Palojärvi Kaarlo A a (Kar Jo)a

Inget ont om de finska gästerna, men skall man spela på dem borde det även gå att få statistik på deras förmåga på ATG:s sportinfo.

Hur många lopp har de kört, vilken segerprocent har de, vilka är tränarna inom parantes o.s.v? Det är viktig information för de flesta spelare! Nej, det får nog bli en Harry Boy, om det nu blir något spel alls…

Fundersam 

http://www.atg.se/SokLicensServlet

Rickard07
0

Haha ja sant, såg det med. Ingen aning.
Men kan verkligen spelet omsätta så mycket imorgon då?
All julhysteri, alla har väl tio saker var att fixa antagligen…

Men Jaara Mauri har jag sett några gånger, han är nog skaplig. Ronden spikar han x2, hehe.

demon_sid
0

Svårt spela på Boden. Ofta finnar man sett på Lunchen kommer hit som kanoner. Plus man ej vet ngt , känner du dig ej hemma avstå spel är mitt råd….
De har ofta mindre pengar på sig till sin kapacitet. Det är ett tips…

amandahandersson
0

Mauri Jaara är egen proffstränare om jag inte minns helt fel i norra Finland och besöker ofta Boden. Är duktig kusk och vinner en hel del.

I V65-4 tycker jag att en travande Bol Anita borde vinna, men får se upp för Mjölner Stilig.

I V65-5 är Splendid Hill en mycket bra häst och han har vunnit mot bättre sällskap.

Aja, själva spelandet är inte min starka sida… Jag måste tyvärr svika min kära hemmabana och V65 imorgon och dissa att se det live för att baka lussebullar.

ockenen
0

#2 Vi i den hårda kärnan struntar i klapphetsen och ger bort färdiga spel istället. Det är lättare att lägga i kuvert än att slå in paket!
Tiden som sparas ägnar vi åt att bläddra i program…

#3 talar för en Harry?

#4 Tack för tipsen, skall titta på dem!

Mauri J. tycker jag mig ha sett i startlistor förr. Han ligger tydligern fyra i kuskligan i Boden. Måste lite OT fråga om "lussebullar"! Fredagens stora snackis vid fikabordet på jobbet var varför det nu heter Lussebullar istället för Lussekatter? Här i västsverige har det i alla fall hetat Lussekatter förut, men år verkar det ha skett ett språkligt trendbrott.

Lycka till med baket - det blir väl med saffran?

amandahandersson
0

#4, vissa här uppe säjer också lussekatter, men jag har alltid sagt lussebullar.
Självklart är det med saffran i! Inga lussebullar utan saffran! :)

ockenen
0

#5 Saffran - ja då är jag lugnad!

Dagens V65:a är på 192 rader och ser ut så här, utskriven på tre kuponger, varav de tre första loppen är identiska:

Avd 1: 1,5,7,8 (10-3)
Avd 2: 2,3,5
Avd 3: 2,6,10,11

Kupong 1, 96 rader

Avd 4: 7-10
Avd 5: 2
Avd 6: 7 

Kupong 2, 48 rader

Avd 4: 7
Avd 5: 7
Avd 6: 7 

Kupong 3, 48 rader:

Avd 4: 7
Avd 5: 2
Avd 6: 2

amandahandersson
0

Bol Anita vann. Håller hon sig i trav kommer hon bli farlig på rikstoton nästa år skulle jag gissa.

electra
0

#7 Tack för den spoilern…

ockenen
0

#7 Ja, det var ett snyggt tips Du levererade Amandah! Gick kort i det loppet på grund av det, och valde rätt A-häst av dem… (Trodde först de var etta och tvåa, men det var ju fel.)

amandahandersson
0

Haha, Splendid Hill var inte ens bland de tre… Så bra är jag på att spel!
Men ja, Bol Anita satt ju. Jag skulle ha bett farsan spela.

ockenen
0

Två femmor á 215:- på systemet, inte så snett…

Rickard07
0

#11, Alltid något!