Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 387 ggr
Nicklas
0

order by fax

jäklar vad läcker hästen såg ut,,,,in med ca: 500 000kr och krossade fullständigt fransmännen.

En av sveriges bästa hästar är på gång igen! Fanemaj riktigt imponerad

Micce11
0

En av mina favorithästar! Det var en glad nyhet!!! Får vi hoppas på en riktigt rolig vinter för dem nu?

Rickard07
0

Han var en favorit hos mig med, tills det var mer 0:or i raden än 1:or.

Nicklas
0

en del gillar hästar för vad dem är och andra gillar hästar för vilken rad de har,,,,,vi är alla olika gissar jag.

Rickard07
0

#3, Hehe jo sant. Grym kapacitet när han funkar alltså. Vissa häster gillar man ju för namnet :)

amandahandersson
0

Man håller sin favorithäst trogen, hur det än går ;)

Kul att Order By Fax vann :) Han är en riktigt bra häst, och det är kul att han får visa det!

Nicklas
0

Tyckte att Going kronos så mycket läcker ut som fastlåst i vinnarhålet också…….bra segerchans med lucka..

Tråkigt att en sådan häst som russel november gick in i väggen på det sättet,,,,hoppas bar att det inte sätter sig i psyket på den nu. Får väl vara glad för att det inte hände Going kronos.

Rickard07
0

Tyckte inte Going blixtrade till direkt när luckan kom, men såklart var han väl inte tom.

Nicklas
0

ingen häst som kan accelerera på samma häst som tex super light på grund av en helt annan sorts aktion i travet. Tar tid för Going kronos att få upp farten med hans stora och långa steg.

Rickard07
0

#8, Jo det stämmer ju, men då ska man inte sätta sig fast heller (om man vill vinna loppet).

Hannna
0

#9 Om man vill vinna loppet går det inte att sitta i spets och svara fransmännen i uppförsbacken som Russel Nvember försökte.

Jag tyckte Ludde körde helt perfekt.

Rickard07
0

#10, Sant! Men han behövde knappast köra till spets från början heller.

Micce11
0

#11 Normalt är Russel en rikitgt pra rygg, men det känns som att Going kommer må bra av att haft krafter kvar i mål. Det kommer flera lopp, fråga Örjan;)

Rickard07
0

#12, Hehe jo sant. Efter min en-mila-tur kommer inte jag ha krafter kvar vill jag lova!

Rickard07
0

JOOOOOOOOOOOOO det fanns liiiite sparat hos mig med faktist!!

Nicklas
0

- Going Kronos gnäggade och "hingstade" sig efter loppet i söndags. Det gör inte en häst som är sliten, säger Kolgjini.

Alla som har sett Going Kronos i Criterium Continantale verkar vara överens om att hästen såg lysande ut.

- Jag har aldrig känt honom bättre, säger Lutfi.