order by fax
jäklar vad läcker hästen såg ut,,,,in med ca: 500 000kr och krossade fullständigt fransmännen.
En av sveriges bästa hästar är på gång igen! Fanemaj riktigt imponerad
En av mina favorithästar! Det var en glad nyhet!!! Får vi hoppas på en riktigt rolig vinter för dem nu?

Han var en favorit hos mig med, tills det var mer 0:or i raden än 1:or.
en del gillar hästar för vad dem är och andra gillar hästar för vilken rad de har,,,,,vi är alla olika gissar jag.

#3, Hehe jo sant. Grym kapacitet när han funkar alltså. Vissa häster gillar man ju för namnet :)
Man håller sin favorithäst trogen, hur det än går ;)
Kul att Order By Fax vann :) Han är en riktigt bra häst, och det är kul att han får visa det!
Tyckte att Going kronos så mycket läcker ut som fastlåst i vinnarhålet också…….bra segerchans med lucka..
Tråkigt att en sådan häst som russel november gick in i väggen på det sättet,,,,hoppas bar att det inte sätter sig i psyket på den nu. Får väl vara glad för att det inte hände Going kronos.

Tyckte inte Going blixtrade till direkt när luckan kom, men såklart var han väl inte tom.
ingen häst som kan accelerera på samma häst som tex super light på grund av en helt annan sorts aktion i travet. Tar tid för Going kronos att få upp farten med hans stora och långa steg.

#8, Jo det stämmer ju, men då ska man inte sätta sig fast heller (om man vill vinna loppet).

#9 Om man vill vinna loppet går det inte att sitta i spets och svara fransmännen i uppförsbacken som Russel Nvember försökte.
Jag tyckte Ludde körde helt perfekt.

#10, Sant! Men han behövde knappast köra till spets från början heller.
#11 Normalt är Russel en rikitgt pra rygg, men det känns som att Going kommer må bra av att haft krafter kvar i mål. Det kommer flera lopp, fråga Örjan;)

#12, Hehe jo sant. Efter min en-mila-tur kommer inte jag ha krafter kvar vill jag lova!

JOOOOOOOOOOOOO det fanns liiiite sparat hos mig med faktist!!
- Going Kronos gnäggade och "hingstade" sig efter loppet i söndags. Det gör inte en häst som är sliten, säger Kolgjini.
Alla som har sett Going Kronos i Criterium Continantale verkar vara överens om att hästen såg lysande ut.
- Jag har aldrig känt honom bättre, säger Lutfi.